Cross border – dźwignia sprzedaży e-commerce
Jakie możliwości daje internacjonalizacja w aspekcie biznesu e-commerce?
Jakie są pierwsze kroki, które należy podjąć chcąc rozpocząć cross border e-commerce?
Jak opracować skuteczną strategię i zbudować przewagi?
Jak dobrać technologie i partnerów strategicznych dla swojego biznesu?
W webinarze omówimy cross border jako dźwignię sprzedaży e-commerce, znajdziesz odpowiedzi na powyższe pytania i wiele więcej. Zapraszamy.
Prelegent: Anna Konopa, Setup, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej
Więcej na temat sukcesów w cyfrowym eksporcie znajdziesz tutaj.
- Wszystko
- Wiedza (61)
-
Artykuł
Rodzaje płatności w cyfrowym eksporcie
Przedsiębiorcy doświadczeni w e-commerce wskazują, że problemy z płatnością lub brak możliwości zapł…
ArtykułPlatformy sprzedażowe dopasowane do Twoich potrzeb
Platformy CRM (customer relations management) służą do kompleksowej obsługi handlu internetowego, w …
-
Raport
Rynek e-commerce w Niemczech
Niemcy są 5. co do wielkości rynkiem e-commerce na świecie, który w 2020 ma osiągnąć wartość 103.9 m…
RaportRynek e-commerce na Ukrainie
Rynek ukraiński posiada spory potencjał. Obserwujemy właśnie jego ogromny wzrost – jeden z najdynami…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.