Zapisy na warsztaty dla podlaskich startupów
23.09.2024
Białystok
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zaprasza do udziału w pierwszej edycji warsztatów z zakresu komunikacji międzykulturowej i sztuki prezentacji. Zaproszenie skierowane jest do podlaskich startupów. Celem warsztatów jest przygotowanie do ekspansji na rynki międzynarodowe.

Tematyką warsztatów będzie m.in. sztuka prezentacji, tworzenie oferty dla zagranicznych klientów oraz różnice kulturowe w biznesie.
Warsztaty odbywać się będą w języku angielskim, w formule hybrydowej – dwa spotkania stacjonarne oraz dwa online. Pierwsze warsztaty odbędą się 11 października, a ostatnie – 25 października 2024 r.
Organizator zapewnia:
- 20 miejsc dla przedstawicieli startupów,
- 4 spotkania (2 stacjonarne, 2 online),
- warsztaty w języku angielskim,
- bezpłatny udział,
- wyjazd na Slush 2024 w Helsinkach dla 5 najlepszych uczestników.
Kto może wziąć udział:
- firmy, które planują wprowadzenie produktów na rynki zagraniczne,
- startupy z Podlasia z sektora MŚP,
- przedsiębiorstwa działające od 6 do 120 miesięcy,
- firmy kwalifikujące się do pomocy de minimis.
Rekrutacja potrwa do 20 września 2024r.
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (804)
- Wiedza (369)
- Kalendarz (1440)
- Centrum Wsparcia (342)
-
Wydarzenie
Global Health Exhibition 2025
Global Health Exhibition to jedno z najważniejszych wydarzeń branży medycyny i technologii medycznyc…
PodcastOdbudowa czy modernizacja – jak zmieni się ukraiński rynek
W 17. odcinku o roli polskich przedsiębiorców w transformacji ukraińskiego rynku
ArtykułEksport napędza zyski – które branże stawiają na rynki zagraniczne
W minionym roku 27 proc. przedsiębiorstw prowadziło działalność poza Polską
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach Foodex Japan
Na stoisku w Tokio wystawia się 40 firm z ofertą polskiej żywności i napojów
WydarzenieDotacje dla śląskich firm w 2025
Podczas spotkania przedstawione zostaną przedsiębiorcom ze Śląska dostępne możliwości aplikowania o …
-
Artykuł
Kompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułUSA chcą przywrócenia ceł na stal i aluminium – skutki dla Polski i UE
Z polskiego punktu widzenia najważniejsze są europejskie łańcuchy dostaw
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 3,0 mld PLN
ArtykułBariery regulacyjne a konkurencyjność polskich firm
Globalne wyzwania determinują wprowadzenie reform wspierających konkurencyjność polskich firm
ArtykułPolityka Promocji Gospodarczej Polski
Trade.gov.pl wprowadzi nowe narzędzia wspierające rozwój kompetencji e-eksportowych polskich firm
-
Artykuł
Eksport bez gaf: jak zrozumienie kultury buduje relacje
Zrozumienie różnic kulturowych to klucz do sukcesu w eksporcie i budowania trwałych relacji
PodcastPolski biznes w Norwegii – jak wykorzystać sektor publiczny
W 12. odcinku o tym, jak zaistnieć na rynku i wykorzystać jego potencjał
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
PodcastPortugalia jako brama do nowych rynków – jak zaplanować ekspansję
W 11. odcinku o tym, dlaczego Portugalia to więcej niż tylko lokalny rynek
ArtykułKiedy warto rozpocząć windykację
Zapewnienie wpływu należności od kontrahentów i pełna kontrola nad finansami firmy
-
Wydarzenie
Współpraca z francuskim agentem handlowym – aspekty praktyczne i praw…
Webinarium dedykowane jest firmom, które rozważają eksport do Francji
WydarzenieWywóz towarów poza granice Unii Europejskiej
Seminarium skierowane jest do MŚP z woj. podlaskiego, które chcą rozwijać swoją działalność na nowyc…
WydarzenieJapanese Food and Beverage Days
Wirtualne spotkania b2b dla importerów z sektora spożywczego
WydarzenieKonferencja biznesowa w Luboniu
Wśród tematów m.in. fundusze europejskie dla rozwoju lubońskich MŚP
WydarzenieNatural & Organic Products Expo 2025
Przedsiębiorcy będą mogli skorzystać ze wsparcia merytorycznego i językowego ekspertów Zagranicznego…
-
Instytucja
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
InstytucjaNarodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
InstytucjaPolska Organizacja Turystyczna (POT)
Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest państwową osobą prawną utworzoną w celu wzmocnienia promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.