Wyzwania DIANA 2024
24.07.2024
online
Program DIANA to szansa na rozwój technologiczny, ale także nawiązanie kluczowych kontaktów w międzynarodowym środowisku innowacji i obronności. Firmy, które brały udział w pierwszej edycji, takie jak polska firma Revobeam, podkreślają korzyści płynące z uczestnictwa – od wsparcia merytorycznego po szeroką sieć kontaktów, która otwiera nowe możliwości biznesowe.

Zespół PFR zaprasza do udziału w webinarium wszystkich zainteresowanych możliwościami, jakie oferuje program DIANA, oraz tym jak można wziąć w nim udział i skorzystać z unikalnych zasobów oraz wsparcia, jakie oferuje NATO.
Webinarium w języku angielskim „Wyzwania DIANA 2024 – zadawaj pytania bezpośrednio Zespołowi DIANA NATO” – spotkanie z przedstawicielami akceleratora DIANA, odbędzie się 23 lipca 2024r..

- Wszystko
- Kalendarz (1513)
-
Instytucja
Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet
Misją Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet i ws…
WydarzenieII Konwencja Budownictwo Polska-Ukraina
Konwencja Budownictwo Polska-Ukraina to jedno z najważniejszych wydarzeń polskiej branży budowlanej….
Artykuł2024 w prognozach gospodarczych
Czy będzie pierwszym od kilku lat bez negatywnych szoków w światowej ekonomii? Co czeka Polskę?
ArtykułFirmy z kapitałem zagranicznym a polski eksport
W 2022 r. 82,1 proc. firm z kapitałem zagranicznym generowało przychody ze sprzedaży na eksport
WydarzenieNational Restaurant Association (NRA) Show 2024
National Restaurant Association (NRA) Show 2024 to największe targi spożywczo-restauratorskie w Stan…
-
Wydarzenie
Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
WydarzenieCykl seminariów "Export Gate"
Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.