Usługa szkoleniowa w obszarze e-commerce
29.08.2023
Online

Zapraszamy do udziału w programie szkoleniowo-mentoringowym dla firm, dedykowanym rozpoczęciu eksportu online z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych (obszar tzw. CBEC).
Program szkoleniowy ma na celu przeprowadzenie firm przez proces wprowadzania produktów na platformę, omówienie jej funkcjonalności, płatności, dostawy oraz konsultacje indywidualne z firmami.
Cel: wprowadzenie produktów z regionu Województwa Łódzkiego na międzynarodowe platformy handlowe w obszarze e-commerce eksport.
W ramach programu proponujemy:
I. Szkolenie w formie online e-commerce – eksport na rynki zagraniczne z wykorzystaniem międzynarodowych platform handlowych dla firm z województwa łódzkiego:
Terminy 3-dniowego szkolenia /w godz. 10.00 – 15.00 – łącznie min. 14 h zajęć/:
- 05.09.2023
- 07.09.2023
- 12.09.2023
Ramowy zakres tematyczny szkolenia:
- Jak przeprowadzić analizę rynku i przystosować firmę do sprzedaży na międzynarodowych platformach handlowych w obszarze e-commerce.
- Jak przystosować platformy sklepu i powiązanych aplikacji do e-commerce eksport.
- Tłumaczenia językowe – wdrożenie poprawnych tłumaczeń w sklepie internetowym, komunikacji z klientem zagranicznym, reklam itp.
- Logistyka transgraniczna oraz obsługa zwrotów.
- Wybór odpowiedniego systemu płatności do danego rynku zagranicznego.
- Social Proof – jak pozyskać zaufanie zagranicznego klienta.
- E-Marketing – jak skutecznie pozyskać klienta za granicą.
- Aspekty prawne handlu w Internecie.
- Case study – przykłady sukcesów i porażek wykorzystania e-commerce w handlu zagranicznym.
II. Porady eksperckie dla firm z sektora MŚP z terenu województwa łódzkiego zainteresowanych rozpoczęciem/rozwojem działalności eksportowej na międzynarodowych platformach handlowych.
Termin: 01.09.2023 r. – 22.09.2023 r.
Miejsce realizacji porad eksperckich: SkyHub Łódź, ul. Prezydenta G. Narutowicza 34, 90-135 Łódź lub w formie online.
Czas trwania 1 porady eksperckiej – od 45 do 90 minut. Jedna firma może skorzystać maksymalnie
z 2 porad eksperckich.
Ramowy zakres porad eksperckich:
- Ocena potencjału eksportowego firmy na międzynarodowe platformy handlowe.
- Strategia wyszukiwania partnerów zagranicznych, nawiązywanie relacji, techniki negocjacji.
- Dobór narzędzi promocyjnych w e-commerce eksport.
- Jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.
- System rozliczeń na międzynarodowych platformach handlowych.
- Sprzedaż na międzynarodowych platformach handlowych m.in. Amazon, Alibaba, Etsy.
- Narzędzia stosowane w promocji oraz sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych.
- Monitoring i mierzenie efektywności e-handlu.
Wszystkie szczegóły dotyczące programu i rejestracji znajdują się tutaj:
https://app.evenea.pl/event/854636-60/
Euro Info Group Sp. z o.o.
tel. +48 607 124 124
e-miał: info@euroinfogroup.pl
UDZIAŁ W PROGRAMIE JEST BEZPŁATNY
Do pobrania: regulamin usługi
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
- Wszystko
- Aktualności (873)
- Wiedza (441)
- Kalendarz (1658)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Jajka na eksport – jak Polska stała się czołowym dostawcą dla Europy
W 2024 r. Polska wyeksportowała 238 tys. ton jaj, osiągając przychody w wysokości 472 mln euro
ArtykułPsychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
WydarzenieStoisko PAIH na Money20/20 Global 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Money20/20 Global, które odbędą się w dniach 26-29 października 2…
WydarzenieStoisko PAIH na TechCrunch 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach TechCrunch 2025, które odbędą się w dniach 27-29 października 202…
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – czerwiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułEuro i dolar dominują w handlu zagranicznym UE w 2023 roku
Euro było najczęściej stosowaną walutą w eksporcie wśród krajów UE
ArtykułDysproporcje cenowe na terenie UE w 2023 roku
Według danych Eurostat, w 2023 roku występowały różnice w kosztach ponoszonych przez Europejczyków.
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – czerwiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Niemcy: weryfikacja kontrahentów i zawieranie umów
Rynek niemiecki jest dla polskich przedsiębiorców jednym z najbardziej oczywistych kierunków ekspans…
ArtykułFirmy amerykańskie w Polsce. Kapitał dla rozwoju i bezpieczeństwa
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (SGH) wraz z Amerykańską Izbę Handlową w Polsce (AmCham) przygoto…
ArtykułNarodowe style negocjacyjne
Osoby, które wchodzą w relacje biznesowe z obcokrajowcami, powinny znać specyfikę narodowego stylu n…
ArtykułBiznes w ZEA
Zjednoczone Emiraty Arabskie to druga co do wielkości gospodarka w świecie arabskim, tuż po Arabii S…
ArtykułBiznes w Maroku
Maroko to piąta co do wielkości gospodarka w Afryce. Kraj ten stanowi naturalny pomost pomiędzy Euro…
-
Wydarzenie
Branża budowlana w Kazachstanie – szanse dla polskich eksporterów i inwesto…
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium pt. „Branża budowlana w Kazachstanie – sza…
WydarzenieSeminarium o rynku rumuńskim „Doing Business in Romania”
Polsko-Rumuńska Bilateralna Izba Handlowo-Przemysłowa, Platforma Wsparcia Eksportu Lublin i Urząd Mi…
WydarzenieZamówienia ONZ i Banku Światowego na rzecz Odbudowy Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na szkolenie z zakresu międzynarodowych zamówień publicz…
WydarzenieForum Gospodarcze Państw Trójkąta Lubelskiego Polska-Litwa-Ukraina
14 marca 2025 r. w Ministerstwie Rozwoju i Technologii odbędzie się Forum Gospodarcze Państw Trójkąt…
WydarzenieBeauty Expo 2025 w Kownie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie przedsiębiorstwa do udziału w targach Beauty Exp…
-
Artykuł
Nabór II/2021: Malezja, Arabia Saudyjska, Tajwan
Dokumentacja konkursowa projektu Polskie Mosty Technologiczne.
PoradnikWsparcie eksportu – gdzie zwrócić się o pomoc?
W Polsce funkcjonuje bardzo wiele instytucji i organizacji, które mogą w istotny sposób pomóc ekspor…
ArtykułZadbaj o szczegóły! Ważne informacje
W tej części portalu przedstawiamy Państwu zbiór najważniejszych oraz praktycznych informacji pomocn…
InstytucjaZwiązek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan
Reprezentuje interesy gospodarcze i społeczne pracodawców sektora odzieżowego, skórzanego i tekstyln…
InstytucjaStowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM)
SDCM angażuje się we współpracę z krajowymi i zagranicznymi podmiotami sektora publicznego i prywatn…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.