Transgraniczna sprzedaż towarów
28.11.2022
Online

-
Gdzie
Online
-
Kiedy
14 grudnia 2022 r.; godz. 10:00 – 11:30
-
Rejestracja
Formularz rejestracyjny
Myślisz o rozwoju swojej firmy i ekspansji zagranicznej – platformy marketplace to wejście na skróty na międzynarodowe rynki! Internet zniósł wiele granic w transakcjach handlowych. Dołącz do uczestników webinaru już 14 grudnia o godz. 10:00 i przekonaj się, jak łatwo można wejść na obcy rynek.
Wśród ekspertów Konrad Zach, który od 20 lat pomaga firmom budować i rozwijać internetowe kanały sprzedaży w modelach B2C, B2B oraz marketplace i Kamila Grotowska z platformy Allegro umożliwiającej handel na terenie całej Unii Europejskiej.
Już ponad 225 tys. MŚP w Europie, w tym 3,5 tys. z Polski jest obecnych na Amazon, co daje wzrost o 20% względem 2020 r. W 2021 r. polskie MŚP sprzedały za pośrednictwem tylko tej jednej platformy 25 mln produktów (średnio 50 co minutę) i stworzyły 12 tys. miejsc pracy, osiągając wartość handlowych transakcji eksportowych na poziomie ponad 750 mln euro.
Jakie są perspektywy? Zdecydowanie możemy spodziewać się dalszego dynamicznego rozwoju międzynarodowej e-sprzedaży. Warto więc już teraz zarezerwować czas na nasze webinarium.
Kluczowe trendy cross border e-commerce na rynku UE, Azji oraz rynków wschodzących, przykłady popularnych platform w podziale na rejony geograficzne i modele biznesowe. Innymi słowy – wszystko, co trzeba wiedzieć o transgranicznym handlu online. W programie praktyczne wskazówki, case study i sesja Q&A.
Będzie konkretnie i probiznesowo!
Zachęcamy do rejestracji.
Agendę spotkania znajdziesz tutaj
- Wszystko
- Aktualności (967)
- Wiedza (504)
- Kalendarz (1790)
- Centrum Wsparcia (350)
-
ArtykułUmowa UE–Mercosur – szansa dla Polski i Unii z innej perspektywy
Nowe otwarcie na dwóch kontynentach
ArtykułCzy Brazylia jest interesującym rynkiem dla polskich przedsiębiorców?
Seminarium, przygotowane przez PPCC, pokazało, że Brazylia jest szansą dla polskich eksporterów
ArtykułChiński rynek produktów dziecięcych – szanse dla polskich eksporterów
Kanały sprzedaży – siła online i rola offline
-
Artykuł
Kultura biznesu w Szwajcarii
Szwajcaria to kraj, który odznacza się unikalną kulturą biznesu
ArtykułPolska i Maroko umacniają partnerstwo biznesowe
W 2023 roku wartość polskiego eksportu do Maroka wyniosła 865 mln euro
ArtykułPolski eksport żywności wobec globalnych wyzwań
Branża spożywcza staje przed koniecznością strategicznych dostosowań
ArtykułRynek Europy Południowej – szanse i wyzwania dla polskich przedsiębiorców
Kluczem do sukcesu jest znajomość lokalnych uwarunkowań kulturowych
ArtykułKultura biznesu we Francji
Skuteczne prowadzenie biznesu we Francji wymaga zrozumienia unikalnych aspektów francuskiej kultury
-
WydarzenieKierunek Norwegia – biznes nad Fiordami
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Kierunek Norwegia – biznes nad Fiordami”
WydarzenieKościan dla biznesu
PAIH wraz z Burmistrzem Miasta Kościana zaprasza przedsiębiorców na spotkanie „Kościan dla biznesu”
WydarzenieBrytyjski rynek bez tajemnic
PAIH zaprasza do udziału w webinarium pt. „Brytyjski rynek bez tajemnic”
WydarzenieAkademia Biznesu w Olsztynie
PAIH zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu pn. Akademia Biznesu w Olsztynie
-
InstytucjaToruńska Agencja Rozwoju Regionalnego (TARR)
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. to wiodąca instytucja otoczenia biznesu w województwie ku…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.



