Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
04.03.2024
Online
Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC).

W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
- jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
- jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
- jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.
Webinarium poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Łukasz Sosnowski, Adwokat.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
- Aktualności (29)
- Wiedza (14)
- Kalendarz (45)
-
Artykuł
Co wybierają Chinki? Trendy w produktach zdrowotnych dla ciężarnych
Do 2026 r. wartość chińskiego rynku produktów zdrowotnych dla ciężarnych ma wzrosnąć do 9,5 mld USD
WydarzenieStoisko PAIH na China-CEEC Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach The 4rd China-CEEC Expo & International Consumer Goods Fair 2025
-
Artykuł
Imponujący wzrost polskiego e-commerce w lipcu br.
Obroty w e-commerce w lipcu 2024 roku osiągnęły wartość 7,109 mld PLN
ArtykułE-commerce w czerwcu 2024: wzrost o 11,8 proc. r/r
W czerwcu 2024 roku Polacy kupili w internecie towary o wartości 6,527 mld PLN
-
Artykuł
Hongkong – brama do rynku południowochińskiego
Hongkong to jedno z globalnych centrów handlu, finansów, biznesu i komunikacji. Dzięki swojemu położ…
PoradnikE-commerce za granicą, czyli szanse polskiego cross-border
Jesienią zeszłego roku przeprowadzono badania dot. cross-border e-commerce. Jakie są najczęściej spo…
-
Wydarzenie
Gdańsk – seminarium "Chiny jako potencjalny rynek eksportowy&quo…
Przedsiębiorstwa z wielu sektorów, od technologii po branżę luksusową, widzą w Chinach szansę na eks…
Wydarzenie„E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm”, Warszawa
Bezpłatne szkolenie o cross-border e-commerce dla MŚP z województwa mazowieckiego
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.