Eksport | Import | Inwestycje

Trade.gov.pl

Strona główna > Kalendarz > Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
Wydarzenie

Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne

Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC). 

E-commerce w Chinach

W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
  • jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
  • jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
  • jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.

Webinarium poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Łukasz Sosnowski, Adwokat.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)


ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
  • Wszystko
  • Aktualności (24)
  • Wiedza (12)
  • Kalendarz (38)
Wyszukiwanie zaawansowane

Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.