Śniadanie Biznesowe – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – strategia cyfrowego wyjścia na rynki UE”
03.09.2024
Toruń
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza przedsiębiorców sektora MŚP do udziału Śniadaniu Biznesowym – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – strategia cyfrowego wyjścia na rynki UE”.

Wydarzenie będzie wyjątkową okazją, aby dowiedzieć się, jak efektywnie budować i promować swoją firmę online, zarówno na rynku polskim, jak i na arenie międzynarodowej.
Dlaczego warto uczestniczyć?
W dzisiejszym cyfrowym świecie, obecność w Internecie to klucz do sukcesu każdej firmy. Na szkoleniu skupimy się na tworzeniu skutecznej strategii online, która pozwoli przedsiębiorcy nie tylko zaistnieć, ale i wyróżnić się w sieci. Omówimy, jak zaplanować i zrealizować działania marketingowe, które wzmocnią daną markę, przyciągną nowych klientów i przygotują firmę na ekspansję na zagraniczne rynki.
Nasze szkolenie poprowadzi przez kluczowe etapy:
- Jak opracować spójną i efektywną strategię obecności w Internecie?
- Jakie kroki podjąć, aby skutecznie promować firmę online w Polsce i za granicą?
- Jakie narzędzia i taktyki marketingowe są najskuteczniejsze w rozwoju biznesu w sieci?
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o różnych grupach profesjonalistów, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie marketingu internetowego i strategii online:
- Właściciele firm, którzy planują rozwijać swoją obecność w sieci na rynku polskim lub przygotowują się do ekspansji zagranicznej w bliższej lub dalszej perspektywie.
- Menadżerowie marketingu, którzy chcą prowadzić marketing online w sposób ustrukturyzowany i zaplanowany, realizując kluczowe dla firmy cele strategiczne.
- Kierownicy i specjaliści działów marketingu, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie promocji firmy i marki w Internecie, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Szczegóły wydarzenia:
- Data: 5 września 2024 r.
- Godzina: 9:00 – 14:00
- Miejsce: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń
Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Nie przegap tej okazji – zapisz się już teraz, wypełniając FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (830)
- Wiedza (401)
- Kalendarz (1509)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Przegląd gospodarek europejskich – kwiecień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WydarzenieINDEX 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy z sektora meblarskiego i wnętrzarskiego do…
ArtykułMarket Access Day – jak Polska i UE wspierają eksporterów
MRiT i KE zapraszają do dialogu o możliwościach i barierach w handlu z rynkami pozaunijnymi
WydarzenieKonferencja Market Access Day
Spotkanie będzie okazją dla polskich firm do pogłębienia wiedzy na temat instrumentów i możliwości o…
ArtykułPsychologia handlu – decyzje cenowe w eksporcie
Jak ustalić cenę, by nie zaniżyć wartości, nie odstraszyć i nie stracić marży?
-
Artykuł
Wymiana handlowa USA – UE i UK
Wojna handlowa rzuca cień na dynamiczny rozwój relacji gospodarczych między USA a Europą
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – marzec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułEksport jaj do USA? Polska na liście preferowanych dostawców
Polska odpowiada za 15,2 proc. unijnego eksportu, ustępując tylko Niderlandom
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – marzec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Międzynarodowy sukces zaczyna się od pierwszego kroku
Ekspansja zagraniczna to dla wielu firm ważny krok w kierunku rozwoju
ArtykułNowe zasady rejestracji znaku w Kolumbii
W styczniu weszło w życie prawo modyfikujące zasady zgłaszania koloru jako elementu znaku towarowego
ArtykułPolska przyspiesza w wyścigu technologicznym
Polscy wynalazcy zgłosili 692 patenty do EPO w 2024 roku
ArtykułHigh-tech coraz silniejszym filarem handlu zagranicznego
Eksport high-tech osiągnął wartość 37,25 mld euro, notując wzrost o 10,1 proc. r/r.
ArtykułKultura biznesu w Wielkiej Brytanii
Brytyjczycy są tradycjonalistami we wszystkich aspektach życia, w tym również w biznesie
-
Wydarzenie
TechCrunch 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do uczestnictwa w targach TechCrunch. Wyda…
WydarzenieSuperZoo 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie firmy do udziału w targach SuperZoo. Wydarzenie …
WydarzenieAgritec Africa 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Agritec Africa 2025. Wydarzenie odb…
WydarzenieVietnam ICTCOMM 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Vietnam ICTCOMM 2025. Wydarzenie od…
WydarzenieSeamless Middle East 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w stoisku na targach Seamless Middle East, kt…
-
Instytucja
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
InstytucjaNarodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
InstytucjaPolska Organizacja Turystyczna (POT)
Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest państwową osobą prawną utworzoną w celu wzmocnienia promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.