Śniadanie Biznesowe – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – strategia cyfrowego wyjścia na rynki UE”
03.09.2024
Toruń
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza przedsiębiorców sektora MŚP do udziału Śniadaniu Biznesowym – „Od lokalnego przedsiębiorcy do globalnego gracza – strategia cyfrowego wyjścia na rynki UE”.

Wydarzenie będzie wyjątkową okazją, aby dowiedzieć się, jak efektywnie budować i promować swoją firmę online, zarówno na rynku polskim, jak i na arenie międzynarodowej.
Dlaczego warto uczestniczyć?
W dzisiejszym cyfrowym świecie, obecność w Internecie to klucz do sukcesu każdej firmy. Na szkoleniu skupimy się na tworzeniu skutecznej strategii online, która pozwoli przedsiębiorcy nie tylko zaistnieć, ale i wyróżnić się w sieci. Omówimy, jak zaplanować i zrealizować działania marketingowe, które wzmocnią daną markę, przyciągną nowych klientów i przygotują firmę na ekspansję na zagraniczne rynki.
Nasze szkolenie poprowadzi przez kluczowe etapy:
- Jak opracować spójną i efektywną strategię obecności w Internecie?
- Jakie kroki podjąć, aby skutecznie promować firmę online w Polsce i za granicą?
- Jakie narzędzia i taktyki marketingowe są najskuteczniejsze w rozwoju biznesu w sieci?
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o różnych grupach profesjonalistów, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie marketingu internetowego i strategii online:
- Właściciele firm, którzy planują rozwijać swoją obecność w sieci na rynku polskim lub przygotowują się do ekspansji zagranicznej w bliższej lub dalszej perspektywie.
- Menadżerowie marketingu, którzy chcą prowadzić marketing online w sposób ustrukturyzowany i zaplanowany, realizując kluczowe dla firmy cele strategiczne.
- Kierownicy i specjaliści działów marketingu, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie promocji firmy i marki w Internecie, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym.
Szczegóły wydarzenia:
- Data: 5 września 2024 r.
- Godzina: 9:00 – 14:00
- Miejsce: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, ul. Włocławska 167, 87-100 Toruń
Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Nie przegap tej okazji – zapisz się już teraz, wypełniając FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Więcej informacji na stronie organizatora wydarzenia
- Wszystko
- Aktualności (853)
- Wiedza (421)
- Kalendarz (1618)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na BIO Asia Taiwan 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców do udziału w targach BIO Asia Tai…
ArtykułFrancja trzecim partnerem eksportowym Polski
W I kwartale 2025 roku udział Francji w polskim eksporcie wyniósł 6 proc.
ArtykułKultura Biznesu w Chorwacji
Chorwacja łączy w sobie elementy środkowoeuropejskiego pragmatyzmu z południowym temperamentem
ArtykułZrównoważony rozwój UE – raport SDG 2025
Czy Unia Europejska skutecznie realizuje cele zrównoważonego rozwoju?
-
Artykuł
GUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-marcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 8,0 mld PLN
ArtykułTajwański producent rozwiązań do montażu wiązek kablowych szuka partnerów
Tajwańska firma poszukuje partnerów w zakresie produkcji i montażu wiązek kablowych
ArtykułPolska na targach Medtec Japan 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 500 wystawców oraz ok. 17 tys. odwiedzających
ArtykułKontrahenci handlowi z Azji na kolejnej misji przyjazdowej w Polsce
Podczas misji gościło w Polsce 8 importerów żywności
ArtykułPolska liderem wzrostu w unijnym sektorze mleka
Dobra koniunktura na globalnym rynku sprzyja ekspansji
-
Artykuł
Kultura biznesu w Bułgarii
Bułgaria jest krajem o bogatej historii, silnych tradycjach i wyrazistym stylu komunikacji
ArtykułPsychologia handlu – emocje w eksporcie
Jak opanować frustrację, nie ulec emocjom i budować relacje z zagranicznymi partnerami
ArtykułPrzemysł przetwórczy Azerbejdżanu – drugie serce gospodarki
2024 rok pokazał, że kraj może rozwijać się nie tylko dzięki ropie i gazowi
ArtykułKultura biznesu w Rumunii
Zdobycie zaufania wśród rumuńskich partnerów biznesowych może wymagać czasu i cierpliwości
ArtykułPsychologia handlu – negocjacje międzykulturowe bez błędów
Jak unikać błędów poznawczych i budować relacje z zagranicznymi partnerami?
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na BIO Asia Taiwan 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców do udziału w targach BIO Asia Tai…
WydarzenieStoisko PAIH na Expo Salud 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach Expo Salud 2025.
WydarzenieJak rozpocząć współpracę z francuskim agentem handlowym?
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Jak rozpocząć współpracę z francuskim agentem handlowym?.
WydarzenieSahara Expo 2025
Sahara Expo to jedno najważniejszych wydarzeń branży rolno-spożywczej w regionie.
-
Instytucja
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
InstytucjaNarodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
InstytucjaPolska Organizacja Turystyczna (POT)
Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest państwową osobą prawną utworzoną w celu wzmocnienia promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.