Międzynarodowe zamówienia publiczne – szansa dla polskiego biznesu
24.01.2024
Online
NATO, ONZ, OECD, Międzynarodowy Czerwony Krzyż oraz wojska amerykańskie stacjonujące w Polsce corocznie rozpisują przetargi o wartości kilkudziesięciu miliardów USD.

Zamówienia mają zabezpieczyć niemal każdy obszar funkcjonowania organizacji, obejmują m.in. sprzęt i usługi IT, konsultingowe, konferencyjne, graficzne, wydawnicze, drukarskie, remontowo-budowlane, administracyjne oraz szeroko rozumiane funkcjonowanie biur. Udział polskiego biznesu w tego typu przetargach dynamicznie wzrasta, wciąż jednak jest to obszar z ogromnym potencjałem do rozwoju.
Podczas webinarium omówione zostaną:
- źródła pozyskiwania informacji o przetargach,
- procedury i warunki uczestnictwa w zamówieniach publicznych,
- możliwości, jakie daje udział w targach pomocy humanitarnej i rozwojowej DIHAD (Dubaj, kwiecień 2024 r.)
- narzędzia dotarcia do łańcuchów dostaw organizacji międzynarodowych.
Szkolenie poprowadzą:
- Wojciech Nowicki, Manager w Departamencie Partnerstwa i Komunikacji, Polska Agencja Inwestycji i handlu S.A.,
- Artur Dąbkowski, Naczelnik Wydziału Międzynarodowych Organizacji i Zamówień Publicznych w Ministerstwie Rozwoju i Technologii.
Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji o nadchodzących webinariach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
-
Artykuł
RailwayTech Indonesia Virtual Expo – Wirtualne targi w Indonezji
Między 17 a 19 marca 2022 odbyły się wirtualne targi branży kolejowej – RailwayTech Indonesia Virtua…
ArtykułExpomed Eurasia – Targi w Turcji
Między 17 a 19 marca 2022 w Istambule odbyła się 29 edycja targów branży medycznej – Expomed Eurasia…
ArtykułVietnam: The new destination – Webinar Polska-Wietnam
17 marca 2022 r. odbyło się wydarzenie on-line promujące handel polskich firm w Wietnamie – Vietnam:…
ArtykułWhy Poland now? – Forum inwestycyjne w Japonii
16 marca 2022 w Japonii odbyło się forum inwestycyjne – Why Poland now? Attractive destination for e…
ArtykułKultura biznesu kluczem do transakcji na rynku hinduskim.
Planując ekspansję zagraniczną na rynek hinduski należy przygotować się do niej starannie. Nie tylko…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.