Konkurs SLINGSHOT 2022
23.08.2022
Singapur

Celem SLINGSHOT 2022 jest wyłonienie 50 innowacyjnych firm oferujących nowatorskie rozwiązania i produkty. Udział w konkursie jest okazją do nawiązania kontaktów biznesowych oraz zaistnienia na rynku singapurskim. Zwycięskie firmy zostaną dodatkowo zaproszone na konferencję Singapore Week of Innovation and Technology. Wyjazd do Singapuru i udział w SWITCH 2022 będą całkowicie sfinansowane przez organizatorów konkursu. Łączna pula nagród opiewa na 800 tys. dolarów amerykańskich.

- Wszystko
- Aktualności (328)
- Wiedza (195)
- Kalendarz (577)
- Centrum Wsparcia (310)
-
Artykuł
Kultura biznesu w USA
Poznanie kultury biznesu Stanów Zjednoczonych jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu w amerykańskim ś…
-
Artykuł
The Rail Vehicles Sector – raport PAIH
Według opublikowanego pod koniec czerwca raportu kwartalnego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu pt…
ArtykułBIZ w Ameryce Łacińskiej – raport ECLAC
W najnowszym raporcie „Foreign Direct Investment in Latin America and the Caribbean 2023” przygotowa…
ArtykułPakiet ułatwień dla przedsiębiorców
Łatwiejsze pierwsze kroki w biznesie, prostsze zasady prowadzenia firm, usprawnienie sukcesji w firm…
Artykuł3. edycja raportu „The Game Industry of Poland”
„The Game Industry of Poland” to publikacja mająca przybliżyć międzynarodowej społeczności polską br…
ArtykułRaport „The Polish IT/ICT Sector in Poland”
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem anglojęzycznego raportu nt. sektora IT/ICT w Pols…
-
Artykuł
Sektor budowlany w Kanadzie
Sektor budowlany jest jedną z największych i najważniejszych gałęzi przemysłu Kanady, biorąc pod uwa…
ArtykułTunezja – regionalny hub medyczny i chłonny rynek dla FMCG
W dniach 5-9 grudnia 2022 r. przedstawiciele PAIH odbyli misję do Tunezji. Jej celem była ocena pote…
ArtykułProekologiczna transformacja Meksyku
Meksyk, kojarzony przede wszystkim z wypoczynkiem, atrakcyjnymi plażami, tequilą, pikantną kuchnią i…
ArtykułSektor kosmetyczny w Brazylii
Brazylia to czwarty największy na świecie, zaraz po Stanach Zjednoczonych, Chinach i Japonii, rynek …
ArtykułSztuka negocjacji: kraje arabskie
Negocjacje w krajach arabskich nie będą skuteczne, jeśli nie uwzględnimy protokołu i kultury bizneso…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.