Konferencja – Azja i Pacyfik oraz Europa Środkowo-Wschodnia
25.09.2024
Inter-Pacific Bar Association (IPBA) wraz z kancelarią Wardyński i Wspólnicy zapraszają na regionalna konferencja pt. ” Asia Pacific and CEE – Far away,So Close! Opportunities for Developing Cooperation”, która odbędzie się 30 września br. w Warszawie, Klub Bankowca.

Wydarzenie będzie okazją do spotkania prawników z Azji oraz omówienia współpracy między Azją a Europą w kontekście globalnej sytuacji gospodarczej. Celem jest podniesienie świadomości o działaniach IPBA oraz wsparcie interesariuszy w kwestiach wyzwań i możliwości współpracy między Azją i Europą Środkowo-Wschodnią.
Patronat nad wydarzeniem objęła Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).
Partnerami wydarzenia są: Tias, SSW, Izba Adwokacja w Warszawie oraz Konfederacja Lewiatan.
Więcej informacji oraz agenda na stronie wydarzenia
- Wszystko
- Kalendarz (1521)
-
Artykuł
Polska żywność na talerzu świata
Przychody z eksportu produktów rolno-spożywczych wzrosły o 8,9 proc.
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – styczeń 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR.
InstytucjaFundacja Przedsiębiorczości Kobiet
Misją Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet i ws…
WydarzenieII Konwencja Budownictwo Polska-Ukraina
Konwencja Budownictwo Polska-Ukraina to jedno z najważniejszych wydarzeń polskiej branży budowlanej….
-
Wydarzenie
Misja Gospodarcza Dominikana 2022
W dniach 5-10 września 2022 r. odbędzie się Misja Gospodarcza Dominikana 2022. Organizatorem wydarze…
WydarzenieForum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorców
W dn. 5 lipca 2022 r. o godz. 10.00 odbędzie się Forum Finansowania Mikro, Małych i Średnich Przedsi…
WydarzenieWŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA: CO TRZEBA I WARTO WIEDZIEĆ
Co o własności intelektualnej trzeba i warto wiedzieć wchodząc na rynki zagraniczne?
Wydarzenie„GO CANADA”- PRZEWODNIK PO RYNKU KANADYJSKIM
Temat: “Go Canada” – przewodnik po rynku kanadyjskim
WydarzenieSTRATEGIA EKSPORTOWA FIRM NA RYNKU NIEMIECKIM
Strategia eksportowa firm na rynku niemieckim – czyli jak sprzedawać towary i usługi w Niemczech
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.