Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (958)
- Wiedza (500)
- Kalendarz (1787)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Eksport żywności do USA – pierwsze kroki i wymogi FDA, część 1/2
Pod który urząd lub urzędy podlega dany produkt
WydarzenieKonferencja FinTech Maroko-Polska
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Rabacie oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza…
ArtykułSieć Zagranicznych Biur Handlowych PAIH
ZBH pomagają firmom m.in. zdobywać nowe rynki, rozpoczynać i rozwijać eksport
WydarzenieE-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
PAIH wraz z KIG, Izbą Przemysłowo-Handlową w Białymstoku i Amazon zaprasza na szkolenie pt. „E-ekspo…
WydarzenieMisja gospodarcza do Angoli
PAIH zaprasza polskie firmy z branży wydobywczej do udziału w misji gospodarczej do Angoli
-
Artykuł
Raport – branża TSL pod presją kosztów i zatorów płatniczych
Opóźnione płatności największym problemem
RaportPolska motoryzacja: części, które napędzają świat
Jaki jest potencjał polskiego sektora motoryzacyjnego? Najnowszy raport branżowy
ArtykułPolska na Japan Build Osaka 2025
Na stoisku narodowym PARP wspierała promocję ponad 40 polskich przedsiębiorstw
ArtykułWymiana know-how i ułatwienia w handlu
Polsko-marokańska wymiana handlowa wynosi 2,1 mld euro rocznie
ArtykułFENELEC, czyli marokańska energia w Polsce
Celem wizyty było nawiązanie kontaktów z dostawcami sprzętu elektrycznego i oświetleniowego
-
Artykuł
Zakładanie spółki w Kazachstanie–jurysdykcja krajowa i AIFC, część 2/2
Wybór modelu rejestracji zależy od profilu działalności
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Japonia to kraj o wysokim kontekście kulturowym i dużym znaczeniu relacji międzyludzkich
ArtykułKazachstan–potencjał i szanse dla polskich eksporterów, część 1/2
Poznaj kazachstańską gospodarkę
ArtykułPolska ekspansja gospodarcza nabiera nowego wymiaru
Nowe wyzwania i kierunki polskiego eksportu
ArtykułUmowy o wolnym handlu z państwami latynoamerykańskimi i karaibskimi
Przedsiębiorcy na umowach o wolnym handlu oszczędzają kilkaset tysięcy euro rocznie
-
Wydarzenie
Forum gospodarczo-inwestycyjne „Invest in Warmia and Mazury”
Wydarzenie to nie tylko przestrzeń do rozmowy o potencjale inwestycyjnym regionu, ale przede wszystk…
WydarzenieZ rynku lokalnego na globalne – jak rozwijać firmę z PAIH i Inkubatorem Prz…
PAIH wraz z Inkubatorem Przedsiębiorczości Krosno zaprasza do uczestnictwa w webinarium pt. „Z rynku…
WydarzenieDzień Polskiej Logistyki w Pradze
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Pradze serdecznie zaprasza do udziału w konferencji „Dzień Pols…
WydarzenieFrancuski rynek meblowy
PAIH zaprasza przedsiębiorców na webinarium pn. „Francuski rynek meblowy”.
WydarzenieSeminarium „Doing business in Romania”
PAIH, Województwo Łódzkie oraz Polsko-Rumuńską Bilateralną Izbą Handlowo-Przemysłową zapraszają na s…
-
Instytucja
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów działające przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarp…
InstytucjaŚląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
Głównym celami działania Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera jest zapewnienie wsparcia …
InstytucjaKoszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego
Misją Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego jest inicjowanie, wspieranie i promowanie zrównoważ…
InstytucjaStargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego
Głównym celem Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego jest zwiększanie atrakcyjności inwestycyjnej S…
InstytucjaZachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego
Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego dąży do tworzenia warunków sprzyjających trwałemu i z…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.