Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.

Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (421)
- Kalendarz (1620)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
High Point Market 2025 – budowanie marki polskich mebli w USA
Udział w pierwszych edycjach warto wykorzystać do zebrania informacji o potrzebach rynku
WydarzenieSahara Expo 2025
Sahara Expo to jedno najważniejszych wydarzeń branży rolno-spożywczej w regionie.
WydarzenieStoisko PAIH na Autotech 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży motoryzacyjnej do udziału w targach Autotech w Egipcie.
WydarzenieStoisko PAIH na Jeddah Construct 2025
PAIH zaprasza polskie firmy z branży budowlanej do udziału w targach Jeddah Construct.
Wydarzenie„Taste of Poland” na Africa Food Show 2025
PAIH zaprasza na spotkanie networkingowe „Taste of Poland” organizowane przy okazji targów Africa Fo…
-
Artykuł
Polskie meble coraz lepiej znane w USA
Polskie meble są dziś dostępne w licznych sieciach handlowych na terenie całych Stanów Zjednoczonych
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – kwiecień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułMisja przyjazdowa importerów żywności z Azji
Od sesji spotkań B2B rozpoczęła się trzydniowa misja azjatyckich kontrahentów
ArtykułPawilon Polski na Expo 2025 otwarty
Przestrzeń, gdzie dziedzictwo kulturowe inspiruje przyszłość
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-lutym 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 5,0 mld PLN
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
RaportPolskie meble w świecie: eksporterzy walczą o podium
Producenci z Polski są znani z elastyczności i szybkiego reagowania na potrzeby rynku
ArtykułLokalny komponent jako klucz do sukcesu w Kazachstanie
Kazachstan mówi zagranicznym firmom: „Nie tylko sprzedawajcie, ale i twórzcie z nami”
ArtykułKultura biznesu w Hiszpanii
Hiszpania to kraj, w którym biznes i kultura są nierozerwalnie splecione
-
Wydarzenie
Polsko-Ugandyjskie Forum Biznesu 2025
PAIH wraz z Ambasadą RP w Nairobi zaprasza do udziału w Polsko-Ugandyjskiej Konferencji Sektora Górn…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Krakowie
PAIH zaprasza na wydarzenie pt. „Spotkanie biznesowe z PAIH – BIZNES. ROZWÓJ. WSPARCIE”, które odbęd…
WydarzenieSpotkanie biznesowe z PAIH w Lesznie
PAIH oraz Miasto Leszno zapraszają przedsiębiorców na spotkanie biznesowe, które odbędzie się 9 czer…
WydarzenieStoisko PAIH na targach The Buildings Show 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców sektora budowlanego do udziału w targach The Buildings Show.
WydarzenieStoisko PAIH na targach GlassBuild 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców sektora budowlanego do udziału w targach GlassBuild 2025.
-
Instytucja
Śląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
Głównym celami działania Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera jest zapewnienie wsparcia …
InstytucjaKoszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego
Misją Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego jest inicjowanie, wspieranie i promowanie zrównoważ…
InstytucjaStargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego
Głównym celem Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego jest zwiększanie atrakcyjności inwestycyjnej S…
InstytucjaZachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego
Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego dąży do tworzenia warunków sprzyjających trwałemu i z…
InstytucjaAgencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie od 1992 roku działa na rzecz rozwoju regionalnego. Firma…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.