Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (855)
- Wiedza (422)
- Kalendarz (1622)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na SuperZoo 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza polskie firmy do udziału w targach SuperZoo 2025 …
WydarzenieStoisko PAIH na Vietnam Beautycare Plus – Vietbeauty Vietnam 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w targach Vietnam Beautycare Plus – Vi…
WydarzenieMisja inwestycyjna z Filipin w Polsce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) do udziału w misji gospodarczej z udziałem filipińskiej de…
WydarzenieZałożenie spółki i prowadzenie biznesu w Kazachstanie – aspekty praktyczne …
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 17 czerwc…
WydarzenieZrównoważona Gospodarka w Programie Horyzont Europa
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 24 czerwc…
-
Artykuł
Polski handel zagraniczny rybami i owocami morza
Polska to czołowy producent rybnych przetworów i ważne ogniwo dostaw żywności morskiej w Europie
ArtykułNowy Program Dyplomacji Gospodarczej
Program ułatwi firmom wejście na rynki pozaunijne dzięki wsparciu w ekspansji i promocji
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-marcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 8,0 mld PLN
ArtykułTajwański producent rozwiązań do montażu wiązek kablowych szuka partnerów
Tajwańska firma poszukuje partnerów w zakresie produkcji i montażu wiązek kablowych
ArtykułPolska na targach Medtec Japan 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 500 wystawców oraz ok. 17 tys. odwiedzających
-
Artykuł
Kultura biznesu w Bułgarii
Bułgaria jest krajem o bogatej historii, silnych tradycjach i wyrazistym stylu komunikacji
ArtykułPsychologia handlu – emocje w eksporcie
Jak opanować frustrację, nie ulec emocjom i budować relacje z zagranicznymi partnerami
ArtykułPrzemysł przetwórczy Azerbejdżanu – drugie serce gospodarki
2024 rok pokazał, że kraj może rozwijać się nie tylko dzięki ropie i gazowi
ArtykułKultura biznesu w Rumunii
Zdobycie zaufania wśród rumuńskich partnerów biznesowych może wymagać czasu i cierpliwości
-
Wydarzenie
Założenie spółki i prowadzenie biznesu w Kazachstanie – aspekty praktyczne …
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 17 czerwc…
WydarzenieZrównoważona Gospodarka w Programie Horyzont Europa
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców do wzięcia udziału w webinarium, które odbędzie się 24 czerwc…
WydarzenieSpotkanie biznesowe w Lublinie
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa lubelskiego na „Spotkanie biznesowe – wsparcie MŚP w eks…
-
Instytucja
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
InstytucjaNarodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
InstytucjaPolska Organizacja Turystyczna (POT)
Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest państwową osobą prawną utworzoną w celu wzmocnienia promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.