Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (856)
- Wiedza (423)
- Kalendarz (1624)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
Indie luzują import – jak zareagować strategicznie
Polski eksport do Indii rósł w ostatnich trzech latach szybciej niż średnia unijna
WydarzenieStoisko PAIH na DIBEVO TRADE FAIR 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Dibevo Trade Fair 2025.
WydarzenieForum Biznesu Polska-Nowa Zelandia 2025
PAIH wraz z MRiT RP oraz Ambasadą Nowej Zelandii w Warszawie zapraszają do udziału w Forum Biznesu P…
WydarzenieAkademia Biznesu w Katowicach
PAIH zaprasza do udziału w Akademii Biznesu. Szkolenie odbędzie się w dniach 16-17 czerwca 2025 r. w…
WydarzenieŁódzkie: Festiwal Polskiego Wina w Brukseli
To wyjątkowa okazja do zaprezentowania potencjału polskiego winiarstwa na arenie międzynarodowej
-
Artykuł
Boot Düsseldorf 2025. Polska branża jachtowa wpływa na światowy rynek
Tegoroczna edycja targów boot Düsseldorf ponownie przyciągnęła tłumy miłośników jachtingu
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – luty 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – luty 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułUSA chcą przywrócenia ceł na stal i aluminium – skutki dla Polski i UE
Z polskiego punktu widzenia najważniejsze są europejskie łańcuchy dostaw
ArtykułGUS: Obroty handlu zagranicznego (styczeń-grudzień 2024)
Dodatnie saldo ukształtowało się na poziomie 3,0 mld PLN
-
Artykuł
Kolumbia dla polskich firm – jak działać w sercu Ameryki Łacińskiej
W 13. odcinku o tym, dlaczego w Kolumbii biznes to relacje, a nie szybkie decyzje
ArtykułSkuteczne strategie komunikacyjne na rynku indyjskim
Indyjska kultura biznesowa kładzie duży nacisk na spotkania osobiste i nawiązywanie relacji
ArtykułEksport bez gaf: jak zrozumienie kultury buduje relacje
Zrozumienie różnic kulturowych to klucz do sukcesu w eksporcie i budowania trwałych relacji
PodcastPolski biznes w Norwegii – jak wykorzystać sektor publiczny
W 12. odcinku o tym, jak zaistnieć na rynku i wykorzystać jego potencjał
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
-
Wydarzenie
Międzynarodowy Kongres Branży Kosmetycznej 2025
Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego jest corocznym, międzynarodowym spotkaniem sektora kosmetyczn…
WydarzenieBeauty Days 2025
Beauty Days to kluczowe wydarzenie branży kosmetycznej. Targi rokrocznie gromadzą licznych liderów, …
WydarzeniePolboat Yachting Festival 2025
Największe targi branży jachtowej i statków specjalistycznych w Polsce i Europie Środkowej. Wydarzen…
WydarzenieMiędzynarodowe Targi Technologii Miejskich 2025
Międzynarodowe Targi Technologii Miejskich to wydarzenie poświęcone innowacyjnym rozwiązaniom dla in…
WydarzenieTaropak 2025 – Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowani…
TAROPAK to największe targi sektora opakowań. Podczas wydarzenia omawiane są wszystkie aspekty branż…
-
Instytucja
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego (TARR)
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. to wiodąca instytucja otoczenia biznesu w województwie ku…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.