Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (979)
- Wiedza (514)
- Kalendarz (1798)
- Centrum Wsparcia (351)
-
Wydarzenie
Motoryzacja po chińsku: jak Chiny budują swoją przewagę i zmieniają europej…
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Motoryzacja po chińsku: jak Chiny budują swoją przewagę i zmieniają…
ArtykułFrancuski rynek meblarski – struktura, trendy i determinanty, część 1/2
Szanse i wyzwania dla polskich eksporterów mebli
ArtykułŁatwiejszy eksport do Uzbekistanu
Polsko-uzbeckie ustalenia handlowe wsparciem dla polskich producentów
WydarzenieStoisko PAIH na Wind Europe 2026
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w stoisku PAIH podczas targów WindEuro…
-
Artykuł
Łatwiejszy eksport do Uzbekistanu
Polsko-uzbeckie ustalenia handlowe wsparciem dla polskich producentów
ArtykułDzielą nas kilometry, łączą podobne wyzwania
Polscy i marokańscy eksperci o zielonej transformacji i bezpieczeństwie energetycznym
ArtykułAzjatycka rewolucja beauty
Polscy producenci mają realną szansę na zbudowanie mocnej pozycji na wybranych rynkach
ArtykułLitwa otwiera szerokie możliwości dla polskich firm
Polskie firmy mają szansę wzięcia udziału w projektach na Litwie
-
Artykuł
Francuski rynek meblarski – struktura, trendy i determinanty, część 1/2
Szanse i wyzwania dla polskich eksporterów mebli
ArtykułKultura biznesu na Tajwanie
Tradycja i subtelność komunikacji odgrywają kluczową rolę w budowaniu relacji na Tajwanie
ArtykułPolska w czołówce Europejskiego Indeksu Odporności Cyfrowej (EDRIX)
Strategiczne pozycje państw w wymiarze cyfrowym
ArtykułWzrost eksportu polskich produktów mleczarskich w 2025 roku
Dominacja odbiorców z Unii Europejskiej
-
Wydarzenie
Motoryzacja po chińsku: jak Chiny budują swoją przewagę i zmieniają europej…
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Motoryzacja po chińsku: jak Chiny budują swoją przewagę i zmieniają…
WydarzenieStoisko PAIH na Wind Europe 2026
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza do udziału w stoisku PAIH podczas targów WindEuro…
WydarzenieRynek austriacki – szanse dla przedsiębiorców z województwa śląskiego
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na webinarium „Rynek austriacki – szanse dla przedsiębio…
WydarzenieOd innowacyjnych terapii po bezpieczeństwo lekowe – szanse dla Biotech w ko…
PAIH zaprasza na webinarium „Od innowacyjnych terapii po bezpieczeństwo lekowe – szanse dla Biotech …
Wydarzenie„Łódzkie Inspiruje Biznes” w Aleksandrowie Łódzkim
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza na spotkanie pt. „Łódzkie Inspiruje Biznes”. Wydarzenie …
-
Artykuł
Promocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
Oferta wsparciaPolskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.