Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (837)
- Wiedza (405)
- Kalendarz (1532)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
O biznesie przy kawie w Nowej Soli
Podczas wydarzenia w Nowej Soli omówione zostaną możliwości inwestycyjne i eksportowe oraz realne in…
WydarzenieCzy Twoja firma jest gotowa na ESG
Jak spełnić wymogi raportowania oraz obrać właściwy kierunek w stronę zrównoważonego rozwoju
ArtykułBariery regulacyjne a konkurencyjność polskich firm
Globalne wyzwania determinują wprowadzenie reform wspierających konkurencyjność polskich firm
WydarzenieJak poprawnie wypełnić i złożyć wniosek o usługę doradczą
Webinarium TARR S.A. dla MŚP z kujawsko-pomorskiego zainteresowanych ekspansją zagraniczną i interna…
PodcastDuński biznes bez krawata – jak odnieść sukces
W 9. odcinku o kulturze biznesowej w Danii, ekologii i strategiach dla polskich firm
-
Artykuł
Rośnie wymiana handlowa między Polską a Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi
Rok 2023 rekordowy dla polskiego eksportu
ArtykułPAIH zwiększa obecność w Wielkopolsce
Polska Agencja Inwestycji i Handlu z kolejnym Regionalnym Biurem Handlowym
ArtykułZrównoważony rozwój – Agenda 2030
Polska jest na 9. miejscu spośród 166 państw ujętych w rankingu
ArtykułJak skutecznie zabezpieczyć własność intelektualną?
Najnowsze wydanie Kwartalnika Urzędu Patentowego RP przynosi szereg cennych wskazówek i analiz
-
Artykuł
Działalność gospodarcza w Finlandii
Rozpoczęcie działalności gospodarczej w Finlandii nie jest skomplikowane. Osoby legitymujące się oby…
ArtykułSektor e-commerce w Czechach
Czechy to europejski lider branży e-commerce. Obroty tego sektora z roku na rok rosną, a branża wcią…
ArtykułBariery we współpracy gospodarczej z państwami Ameryki Łacińskiej
Obecnie we współpracy handlowej Polski z państwami latynoamerykańskimi i karaibskimi coraz mniejszą …
ArtykułSektor e-commerce w Niemczech
Zaistnienie na rynku niemieckim stwarza dla polskich przedsiębiorców szerokie możliwości. Pierwszym …
ArtykułBudownictwo w Ameryce Łacińskiej
Branża budowlana była jednym z głównych motorów światowej gospodarki, w tym także Ameryki Łacińskiej…
-
Wydarzenie
Stoisko narodowe na targach NAIAS w Detroit
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach NAIAS w Detroit w dn. 10-20.01.2025…
WydarzeniePodlascy przedsiębiorcy na Misji Gospodarczej do Japonii – Osaka 2025
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego zaprasza regionalnych przedsiębiorców do składania wnios…
WydarzenieUsługi rozwojowe w Polsce – webinarium
Aktualne trendy i wyzwania w dynamicznie zmieniającej się branży usług rozwojowych
WydarzeniePolskie Stoisko Narodowe na Mobile World Congress 2025
MWC to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych branży telekomunikacyjnej
WydarzeniePolskie stoisko na Intersolar Europe w Monachium
Stoisko PARP na Intersolar Europe 2025 – kluczowej wystawie dla branży solarnej. W tym roku na targa…
-
Poradnik
Wsparcie eksportu – gdzie zwrócić się o pomoc?
W Polsce funkcjonuje bardzo wiele instytucji i organizacji, które mogą w istotny sposób pomóc ekspor…
ArtykułZadbaj o szczegóły! Ważne informacje
W tej części portalu przedstawiamy Państwu zbiór najważniejszych oraz praktycznych informacji pomocn…
InstytucjaZwiązek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan
Reprezentuje interesy gospodarcze i społeczne pracodawców sektora odzieżowego, skórzanego i tekstyln…
InstytucjaStowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych (SDCM)
SDCM angażuje się we współpracę z krajowymi i zagranicznymi podmiotami sektora publicznego i prywatn…
InstytucjaPolski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Jest organizacją zrzeszającą firmy sektora kosmetycznego działające w Polsce. Reprezentuje przedsię…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.