Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (976)
- Wiedza (512)
- Kalendarz (1797)
- Centrum Wsparcia (351)
-
ArtykułInstytucje wspierające polsko-litewskie kontakty biznesowe, część 2/2
Wsparcie dla firm planujących wejście na rynek litewski
ArtykułIndyjski rynek e-beauty: trendy, liczby, potencjał dla polskich firm
Indyjski rynek kosmetyków przechodzi transformację w stronę segmentu premium oraz affordable luxury
ArtykułMożliwości współpracy i ekspansji polskich firm na Litwie, część 1/2
Litwa jako brama do rynków skandynawskich
-
ArtykułDziennikarze kolejowi z Brazylii zauroczeni wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła siedziby przedsiębiorstw i instytucji związanych z przemysłem kolejowym
ArtykułPolski eksport zniczy – silna pozycja w obliczu nowych trendów
Stabilny popyt i rosnąca konkurencja
ArtykułPolska popiera plan Maroka – nowe szanse dla eksporterów
Nowe perspektywy dla polskich eksporterów zainteresowanych rynkiem marokańskim
-
Artykuł
Wymagania i procedury przy wprowadzaniu produktów do Kanady, część 2/3
Trzy ścieżki wejścia na kanadyjski rynek spożywczy
ArtykułKanada – perspektywiczny rynek dla polskich eksporterów, część 1/3
Polonia w Kanadzie to naturalne zaplecze promocyjne dla polskich eksporterów
ArtykułPolska potęgą eksportową w branży stolarki budowlanej
W 2024r. 64 proc. krajowej produkcji trafiło za granicę
ArtykułEksport żywności do USA – importer, logistyka i targi, część 2/2
Brak importera to pewne kłopoty
ArtykułKultura biznesu w Indonezji
Indonezja to niezwykle zróżnicowany pod względem etnicznym, religijnym i kulturowym archipelag
-
Wydarzenie
Misja branży wodorowej do Belgii 2025
PAIH, w imieniu Ambasady RP w Belgii, zaprasza polskie firmy wodorowe do udziału w misji do portu An…
WydarzenieStoisko PAIH na targach CroAGRO 2025
PAIH zaprasza do udziału w Międzynarodowych Targach Rolnictwa, Sprzętu Rolniczego i Maszyn CroAGRO 2…
WydarzenieStoisko PAIH na Esprit Meuble 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do współtworzenia stoiska narodowego podczas targów Esprit Meuble
WydarzenieForum Biznesu Polska-Armenia
PAIH oraz Enterprise Armenia, zapraszają polskie firmy do udziału w Forum Biznesu Polska-Armenia
WydarzenieSerbia – okno na Bałkany
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Serbia – okno na Bałkany”. Wydarzenie odbędzie się 30 października …
-
Instytucja
Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK)
BGK wspiera rozwój polskich firm za granicą już na ponad 70 światowych rynkach. Finansujemy eksport …
InstytucjaAgencja Rozwoju Przemysłu (ARP)
Jednym z obszarów działalności ARP S.A. w ramach usług finansowych jest wsparcie działalności proeks…
InstytucjaPolska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
