E-COMMERCE ZA GRANICĄ – jak legalnie i skutecznie wejść na nowe rynki?
16.06.2025
Online
Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR) wraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową i ecommerce.legal zaprasza do udziału w webinarze pt. „E-COMMERCE ZA GRANICĄ – jak legalnie i skutecznie wejść na nowe rynki?”. Wydarzenie odbędzie się 25 czerwca br.
Miniony rok był kolejnym przełomowym dla europejskiego handlu internetowego. Według najnowszego raportu Cross-Border Commerce Europe, wartość sprzedaży transgranicznej w Europie w e-commerce osiągnęła rekordowe 275,6 miliarda euro, czyli aż 16% więcej niż rok wcześniej. Co jeszcze bardziej imponujące, jedna trzecia całego rynku e-commerce w Europie pochodzi właśnie z zakupów realizowanych w zagranicznych sklepach internetowych. To jasny sygnał, że sprzedaż międzynarodowa przestaje być dodatkiem – staje się strategicznym kierunkiem ekspansji dla firm.
Chcesz dołączyć do tego trendu i wejść na nowe rynki świadomie, zgodnie z przepisami i z sukcesem? Weź udział w praktycznym webinarze, który krok po kroku pokaże Ci, jak skutecznie przygotować się do ekspansji zagranicznej w sieci.
W programie m.in.:
- Wymogi prawne dla sklepów internetowych sprzedających za granicę
- Obowiązki informacyjne wobec konsumentów i zasady reklamacji
- Przetwarzanie danych osobowych w sprzedaży transgranicznej (RODO i transfer danych)
- Podatki, VAT OSS i cła. Co musisz wiedzieć?
- Legalny marketing – zgody, Omnibus i komunikacja z klientem
- Logistyka i współpraca z partnerami lokalnymi
- Case study i sesja Q&A
Wielkopolski Fundusz Rozwoju (WFR)
- Tel.: 61 671 72 13
- E-mail: kontakt@wfr.org.pl
- Wszystko
- Aktualności (968)
- Wiedza (504)
- Kalendarz (1790)
- Centrum Wsparcia (350)
-
ArtykułPolska umacnia pozycję lidera w produkcji dyni w Unii Europejskiej
Eksport dyni ma duży potencjał rozwoju
ArtykułDziennikarze kolejowi z Brazylii zauroczeni wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła siedziby przedsiębiorstw i instytucji związanych z przemysłem kolejowym
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na targi Grune Woche 2026 w Berlinie
Targi Grüne Woche to jedno z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych wydarzeń branży rolno-spożyw…
-
Artykuł
E-commerce wchodzi w sezon jesiennych zakupów z solidnym wynikiem
We wrześniu 2025 roku obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły 110,663 mld PLN
ArtykułKanada – rosnący partner gospodarczy Polski i Unii Europejskiej
Perspektywy dla unijnych, w tym polskich eksporterów
ArtykułPolska na Tokyo Game Show 2025 w Japonii – podsumowanie
Na stoisku promowana była oferta prawie 50 polskich firm
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach ANUGA 2025 – podsumowanie
W wydarzeniu uczestniczyło 40 polskich firm, które zaprezentowały swoje produkty
ArtykułNowa fabryka słodyczy w Opatówku obsłuży głównie rynki eksportowe
Polska wzmacnia pozycję w branży FMCG
-
Artykuł
Szanse dla polskich eksporterów w Argentynie, część 2/2
Atrakcyjny partner do komplementarnej współpracy
ArtykułArgentyna – potencjał gospodarczy i bogactwo sektorów, część 1/2
Jeden z najbardziej obiecujących kierunków eksportowych
ArtykułChiński rynek produktów dziecięcych – szanse dla polskich eksporterów
Kanały sprzedaży – siła online i rola offline
ArtykułKultura biznesu w Wietnamie
Wejście na rynek wymaga znajomości realiów gospodarczych i zrozumienia lokalnych norm kulturowych
-
Wydarzenie
E-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm
PAIH wraz z KIG, Izbą Przemysłowo-Handlową w Białymstoku i Amazon zaprasza na szkolenie pt. „E-ekspo…
WydarzenieMisja gospodarcza do Angoli
PAIH zaprasza polskie firmy z branży wydobywczej do udziału w misji gospodarczej do Angoli
WydarzenieWłosko-Polskie Forum Lotniczo-Kosmiczne 2025
PAIH serdecznie zaprasza do udziału w piątej edycji Włosko-Polskiego Forum Lotniczo-Kosmicznego
WydarzenieEkspansja do ZEA – jak bezpiecznie wejść na rynek i zweryfikować partnerów …
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Ekspansja do ZEA – jak bezpiecznie wejść na rynek i zweryfikować pa…
WydarzenieZ PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kosmetyczny…
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Z PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kos…
-
Instytucja
Agencja Rozwoju Przemysłu (ARP)
Jednym z obszarów działalności ARP S.A. w ramach usług finansowych jest wsparcie działalności proeks…
InstytucjaPolska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
InstytucjaNarodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.
