Digital Biznes – oszczędzaj czas i pieniądze w firmie
21.11.2024
online, Warszawa
28 listopada 2024 roku o godz. 10:00 rozpoczyna się cykl bezpłatnych webinarów i spotkań stacjonarnych po hasłem „Digital Biznes – jak oszczędzać czas i pieniądze prowadząc działalność gospodarczą” dedykowanym MŚP, organizowany przez NASK, Urząd m.st. Warszawy oraz Urząd Pracy m.st. Warszawy.

Celem inicjatywy jest wspieranie przedsiębiorców w cyfryzacji ich działalności oraz uświadamianie korzyści płynących z wykorzystywania nowoczesnych technologii. Podczas spotkań uczestnicy dowiedzą się, jak usprawnić codzienną pracę, zaoszczędzić czas oraz zwiększyć efektywność dzięki cyfrowym narzędziom.
Tematyka i program spotkań
Pierwszy webinar zatytułowany „Rozwijaj swój biznes dzięki nowoczesnym technologiom cyfrowym” odbędzie się 28 listopada 2024 roku i poświęcony będzie:
- zastosowaniu sztucznej inteligencji w małych firmach,obniżeniu kosztów operacyjnych dzięki rozwiązaniom cyfrowym (AI, chmura, BigData, e-usługi),narzędziom cyfrowym usprawniającym codzienną działalność przedsiębiorstwa.
Kolejne wydarzenia:
- Webinar: „Bezpieczeństwo przedsiębiorcy w sieci” – 3 grudnia 2024 r. (wtorek), online.
Spotkania stacjonarne:
- 4 grudnia 2024 r. (środa) w Centrum Przedsiębiorczości Smolna: „Wykorzystanie technologii cyfrowych w prowadzeniu firmy”.
- 12 grudnia 2024 r. (czwartek) w Centrum Przedsiębiorczości Smolna: „Jak zapobiegać i radzić sobie z cyberzagrożeniami”.
Dlaczego warto wziąć udział
Uczestnicy uzyskają praktyczne wskazówki i możliwość konsultacji z ekspertami NASK oraz MRiT oraz poznają konkretne przykłady narzędzi i dowiedzą się jak cyfryzacja pomaga w:
- usprawnianiu pracy,
- ograniczeniu formalności,
- minimalizacji kosztów,
- zwiększaniu zysków.
Więcej informacji oraz formularz rejestracji można znaleźć na stronie akcji Digital Biznes
- Wszystko
- Aktualności (854)
- Wiedza (421)
- Kalendarz (1619)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe w Lublinie
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa lubelskiego na „Spotkanie biznesowe – wsparcie MŚP w eks…
WydarzenieStoisko PAIH na BIO Asia Taiwan 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców do udziału w targach BIO Asia Tai…
ArtykułFrancja trzecim partnerem eksportowym Polski
W I kwartale 2025 roku udział Francji w polskim eksporcie wyniósł 6 proc.
-
Artykuł
Nowy Program Dyplomacji Gospodarczej
Program ułatwi firmom wejście na rynki pozaunijne dzięki wsparciu w ekspansji i promocji
ArtykułGUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-marcu 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 8,0 mld PLN
ArtykułTajwański producent rozwiązań do montażu wiązek kablowych szuka partnerów
Tajwańska firma poszukuje partnerów w zakresie produkcji i montażu wiązek kablowych
ArtykułPolska na targach Medtec Japan 2025 w Tokio – podsumowanie
Tegoroczna edycja zgromadziła blisko 500 wystawców oraz ok. 17 tys. odwiedzających
ArtykułKontrahenci handlowi z Azji na kolejnej misji przyjazdowej w Polsce
Podczas misji gościło w Polsce 8 importerów żywności
-
Artykuł
Kultura biznesu w Bułgarii
Bułgaria jest krajem o bogatej historii, silnych tradycjach i wyrazistym stylu komunikacji
ArtykułPsychologia handlu – emocje w eksporcie
Jak opanować frustrację, nie ulec emocjom i budować relacje z zagranicznymi partnerami
ArtykułPrzemysł przetwórczy Azerbejdżanu – drugie serce gospodarki
2024 rok pokazał, że kraj może rozwijać się nie tylko dzięki ropie i gazowi
ArtykułKultura biznesu w Rumunii
Zdobycie zaufania wśród rumuńskich partnerów biznesowych może wymagać czasu i cierpliwości
ArtykułPsychologia handlu – negocjacje międzykulturowe bez błędów
Jak unikać błędów poznawczych i budować relacje z zagranicznymi partnerami?
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na BIO Asia Taiwan 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców do udziału w targach BIO Asia Tai…
WydarzenieStoisko PAIH na Expo Salud 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w targach Expo Salud 2025.
WydarzenieJak rozpocząć współpracę z francuskim agentem handlowym?
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Jak rozpocząć współpracę z francuskim agentem handlowym?.
-
Instytucja
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
POLSA odpowiada za promocję polskiego sektora kosmicznego w kraju i za granicą
InstytucjaKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR)
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa prowadzi działalność promocyjną i informacyjną, mającą na celu pr…
InstytucjaNarodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
InstytucjaPolska Organizacja Turystyczna (POT)
Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest państwową osobą prawną utworzoną w celu wzmocnienia promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.