Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (989)
- Wiedza (529)
- Kalendarz (1806)
-
ArtykułWartość inwestycji w sztuczną inteligencję dynamicznie rośnie
AI nabiera tempa, napędzana przez rosnącą konkurencję technologiczną i budowę przewag strategicznych
ArtykułKultura biznesu w Niemczech
Niemcy cenią sobie podejście oparte na faktach, danych i analizie, znanym jako „Fachkompetenz”.
-
ArtykułEuropejski Monitor Statystyczny: Czerwiec 2024
Eurostat opublikował czerwcowe wydanie Europejskiego Monitora Statystycznego.
ArtykułE-commerce w Polsce wciąż silny. W kwietniu z 14,2% wzrostem r/r
W kwietniu 2024 r. wartość sprzedaży e-commerce wzrosła o 14,2% r/r.
-
ArtykułBranża kosmetyczna w Chile
Chile jest jednym z głównych rynków kosmetycznych i perfumeryjnych w Ameryce Łacińskiej. Plasuje się…
ArtykułPodsumowanie Branżowego Programu Promocji branży sprzętu medycznego 2020-22
31 grudnia 2022 r. zakończyła się realizacja Branżowego Programu Promocji branży sprzętu medycznego,…
-
WydarzenieUdział Polski na wystawie światowej EXPO 2025 OSAKA, KANSAI
Premierowy pokaz zdjęć Pawilonu Polski na EXPO 2025 OSAKA, KANSAI
WydarzenieSpotkanie pt. „Wielkopolska konkurencyjna” w Koninie
Uczestnicy spotkania zapoznają się m.in. z informacjami na temat środków finansowych umożliwiających…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.