Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (897)
- Wiedza (460)
- Kalendarz (1704)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Konferencja Market Access Day
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza przedsiębiorców do uczestnictwa w konferencji Market Acc…
ArtykułPolskie meble coraz lepiej znane w USA
Polskie meble są dziś dostępne w licznych sieciach handlowych na terenie całych Stanów Zjednoczonych
-
Artykuł
Religia od kuchni: certyfikat koszerności a prądy w judaizmie
W judaizmie istnieją 3 podstawowe prądy: judaizm ortodoksyjny, konserwatywny i reformowany. O ile ce…
ArtykułTargi narzędziem rozwoju regionów
W poprzednim artykule „Targi – dźwignia eksportu i nośnik polskiej marki”, przedstawiłam korzyści wy…
-
Wydarzenie
Baltic Nuclear Energy Forum 2025
Platforma wymiany wiedzy i doświadczeń o innowacyjnych rozwiązaniach w energetyce jądrowej
WydarzenieO biznesie przy kawie w Ośnie Lubuskim
Podczas spotkania omówione zostaną możliwości inwestycyjne i eksportowe oraz realne instrumenty wspa…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.