Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (854)
- Wiedza (421)
- Kalendarz (1620)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Wydarzenie
Efektywne wykorzystanie zasobów w projektach budowlanych
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskich przedsiębiorców z branży budowlanej zainteresow…
ArtykułWzrost popularności e-administracji w Europie
W 2024 roku aż 70 proc. Europejczyków korzystało z usług e-administracji
-
Artykuł
Polski rynek leasingu w czołówce europejskiej
5 miejsce w Europie, najszybszy rozwój w ostatnich 10 latach
ArtykułZdobądź Azję z programem promocji dla polskich przedsiębiorstw
MRiT przygotowało program promocji dla firm zainteresowanych ekspansją na rynki azjatyckie
-
Artykuł
Ubezpieczenia światowego handlu i inwestycji wzrosły o 11 proc.
2 biliony 630 miliardów dolarów wyniosła wartość ubezpieczonych w ubiegłym roku międzynarodowych inw…
ArtykułCzechy e-handlem stoją. To szansa dla polskich firm
Zaledwie 5 proc. polskich firm sprzedających towary online wysyła je za granicę. E-handel zyskuje je…
-
Wydarzenie
Łódzkie na targach PLMA 2025 „World of Private Label”
Województwo Łódzkie zaprasza producentów marek własnych reprezentujących sektor MŚP w regionie do ud…
WydarzenieHiszpańsko-Polskie Forum Biznesowe
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w Hiszpańsko-Polskim Forum Biznesowym. Wydarz…
-
Poradnik
Konkurencyjność oferty – o co należy zadbać?
Podobnie jak każda działalność biznesowa, eksport zaczyna się od postawienia sobie pytania o to, jak…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.