Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (865)
- Wiedza (436)
- Kalendarz (1648)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
Kultura biznesu w Hiszpanii
Hiszpania to kraj, w którym biznes i kultura są nierozerwalnie splecione
ArtykułPolska potęgą mięsną – eksport drobiu siłą napędową branży
Eksport pozostaje największą szansą dla rozwoju branży mięsnej w Polsce
-
Artykuł
Dysproporcje cenowe na terenie UE w 2023 roku
Według danych Eurostat, w 2023 roku występowały różnice w kosztach ponoszonych przez Europejczyków.
ArtykułKompendium Handlu Zagranicznego Polski – czerwiec 2024 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Rynek stolarki okiennej we Francji
Stolarka budowlana to polska specjalność eksportowa, a rodzimi producenci okien należą do ścisłej cz…
ArtykułNiemcy: weryfikacja kontrahentów i zawieranie umów
Rynek niemiecki jest dla polskich przedsiębiorców jednym z najbardziej oczywistych kierunków ekspans…
-
Wydarzenie
National Construction Summit 2025
Zaproszenie PAIH skierowane jest szczególnie do przedsiębiorców z sektora budowlanego, działających …
WydarzenieXVI Tydzień Rolniczy w Bagdadzie
XVI Tydzień Rolniczy to największa wystawa rolno-spożywcza organizowana w Iraku
-
Instytucja
Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji (KIGEiT)
Izba jest organizacją działającą w oparciu o ustawę o samorządzie gospodarczym – typu not-for-profit…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.