Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (951)
- Wiedza (497)
- Kalendarz (1786)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułPAIH Forum Biznesu 2025 coraz bliżej!
Wsparcie biznesu, w tym eksportu – ruszyła rejestracja
ArtykułKultura biznesu w Tajlandii
Tajlandia to dynamicznie rozwijający się rynek o ogromnym potencjale dla przedsiębiorców
-
ArtykułCzy ekologia może iść w parze z rozwojem biznesu?
Tak, dzięki wsparciu takich programów jak „GOZ – to się opłaca”
ArtykułRaport – branża TSL pod presją kosztów i zatorów płatniczych
Opóźnione płatności największym problemem
-
ArtykułFrancuski agent handlowy – przewodnik dla polskich eksporterów, część 2/2
Współpracuj, by skutecznie zaistnieć na tym rynku
ArtykułKultura biznesu w Indiach
To kraj pełen kontrastów, z dynamicznie rozwijającą się gospodarką
-
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach AAPEX 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej do współtworzenia polskiego stoiska narodowego
WydarzenieAkcelerator dla branży ceramicznej
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza do uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach online pt. „Ak…
-
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Wsparcie dla eksporterów i inwestorów realizowane jest przez Oddział ds. Promocji Gospodarczej Regio…
InstytucjaŁódzkie dla Biznesu
„Łódzkie dla Biznesu” to kompleksowy system wsparcia gospodarki w województwie łódzkim, w ramach kt…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.