Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (850)
- Wiedza (419)
- Kalendarz (1603)
- Centrum Wsparcia (348)
-
Artykuł
Sektor maszyn i urządzeń – kolumbijskie media z wizytą w Polsce
Delegacja odwiedziła przedsiębiorstwa związane z przemysłem maszynowym
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach JAPAN BUILD Osaka 2025 w Japonii
JAPAN BUILD Osaka 2025 to jedno z największych wydarzeń wystawienniczych sektora budowlanego w Azji
-
Artykuł
Eksport surowców wtórnych z UE spada, import rośnie
Według danych Eurostatu eksport surowców wtórnych do krajów spoza UE zmniejszył się o 8,2 proc.
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – kwiecień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Psychologia handlu – decyzje cenowe w eksporcie
Jak ustalić cenę, by nie zaniżyć wartości, nie odstraszyć i nie stracić marży?
ArtykułKultura biznesu w Szwecji
Kultura biznesowa Szwecji opiera się na powściągliwości emocjonalnej i przejrzystości przekazu
-
Wydarzenie
Polskie stoisko na Riga Food 2025
PAIH wraz z Polsko-Łotewską Izbą Handlową zaprasza do udziału w targach Riga Food 2025.
WydarzenieBusiness Mixer w Jaworznie
PAIH zaprasza do udziału w spotkaniu Business Mixer. Wydarzenie odbędzie się 5 czerwca 2025 r. w Jaw…
-
Instytucja
Łódzkie dla Biznesu
„Łódzkie dla Biznesu” to kompleksowy system wsparcia gospodarki w województwie łódzkim, w ramach kt…
InstytucjaUrząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Lubuskie przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność eksportową oraz działające już na rynkach zagra…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.