Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (962)
- Wiedza (501)
- Kalendarz (1788)
- Centrum Wsparcia (349)
-
ArtykułRaport – branża TSL pod presją kosztów i zatorów płatniczych
Opóźnione płatności największym problemem
RaportPolska motoryzacja: części, które napędzają świat
Jaki jest potencjał polskiego sektora motoryzacyjnego? Najnowszy raport branżowy
-
ArtykułDopisz się do katalogu promującego polski sektor IT/ICT
Dołącz do promocji polskich firm na świecie – weź udział w 4. edycji e-booka PARP
ArtykułPolskie produkty roślinne w eksporcie 2024 poza UE
Wzrost eksportu polskich produktów roślinnych na rynkach pozaunijnych
-
ArtykułNiderlandy – brama do Europy Zachodniej dla polskich przedsiębiorców
W 2023 r. Niderlandy były 4. rynkiem eksportowym dla polskich towarów i 5. dostawcą do Polski
ArtykułKultura biznesu w Danii
Dania wyróżnia się kulturą pracy opartą na zaufaniu, równości i przejrzystości
-
WydarzenieStoisko PAIH na targach Interfood & Drink Expo 2025
PAIH zaprasza do udziału w Targach Żywności i Napojów Interfood & Drink Expo.
WydarzenieForum Współpracy Międzynarodowej w Bielsku-Białej
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców do udziału w Forum Współpracy Mię…
-
InstytucjaUnia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI)
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) jest wiodąca, polską organizacją branżową …
InstytucjaFundacja Przedsiębiorczości Kobiet
Misją Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet i ws…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.