Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (897)
- Wiedza (463)
- Kalendarz (1709)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
Stoisko informacyjno-promocyjne na targach ANUGA
KOWR zaprasza do skorzystania ze stref do rozmów B2B oraz przekazania materiałów promocyjnych
ArtykułPolski cross-border e-commerce w czasie wojny celnej 2025
Polskie firmy prowadzące działalność cross-border e-commerce dywersyfikują rynki
-
Artykuł
Kultura biznesu w Wielkiej Brytanii
Brytyjczycy są tradycjonalistami we wszystkich aspektach życia, w tym również w biznesie
ArtykułPsychologia handlu – jak pierwsze wrażenie wpływa na sukces
Pozytywne otwarcie buduje zaufanie, które ułatwia kolejne interakcje
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na Pet Fair Asia 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do współtworzenia stoiska narodowego podczas nadchodzących targów Pet Fa…
WydarzenieStoisko PAIH na WOFEX Manila 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach WOFEX 2025. Wydarzenie odbędzie się w dniach 6-9 sierpnia 2025 r.
-
Instytucja
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI)
Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) jest wiodąca, polską organizacją branżową …
InstytucjaFundacja Przedsiębiorczości Kobiet
Misją Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet jest propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet i ws…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.