Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (863)
- Wiedza (433)
- Kalendarz (1641)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Artykuł
Polskie meble w Azji – dziennikarze z Indii z wizytą w Polsce
Goście z Indii zwrócili uwagę na potencjał polskiej branży meblarskiej i perspektywy ekspansji
ArtykułPolski sektor chemiczny – eksport napędza rozwój
Polski sektor chemiczny rośnie dzięki eksportowi kosmetyków i chemii gospodarczej
-
Artykuł
Kompendium handlu zagranicznego Polski – czerwiec 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
ArtykułNowe zasady importowe w Algierii
Likwidacja ALGEX-u oraz budowa nowego systemu norm mają zwiększyć transparentność zasad handlu
-
Artykuł
Rynki Europy Zachodniej jako kierunek ekspansji polskich MŚP
Korzyści z wejścia na te rynki wynikają przede wszystkim z wysokiego poziomu rozwoju gospodarczego
-
Wydarzenie
Polskie stoisko na Tokyo Game Show 2025 w Japonii
PARP organizuje stoisko narodowe na wiodącej imprezie dla branży gamingowej
WydarzenieSALMED 2026
Targi branży medycznej Salmed odbędą się w dniach 19-20 maja 2026 r. w Poznaniu.
-
Oferta wsparcia
Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Oferta wsparciaRegionalne Biura Handlowe
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie polskich firm na wsparcie w ekspansji międzynarodowej Polska…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.