Konkurs Polska Firma – Międzynarodowy Czempion
16.09.2022
Do 24 października 2022 r. trwa nabór zgłoszeń do konkursu Polska Firma – Międzynarodowy Czempion. Konkurs promuje aktywność polskich firm na światowych rynkach.
W 11. edycji o nagrodę w kategoriach Inwestor i Eksporter, a także w kategoriach dodatkowych (Czempion zrównoważonego rozwoju – ekologia, Czempion zrównoważonego rozwoju – społeczeństwo, Globtroter, Czempion cyfrowego eksportu) mogą ubiegać się wszystkie polskie firmy prywatne (w których decyzyjność jest w rękach polskiego kapitału prywatnego) oraz polskie firmy z udziałem Skarbu Państwa, które:
- w ciągu ostatnich trzech lat (2019-2021) dokonały inwestycji zagranicznej, wybudowały poza granicami Polski zakład produkcyjny, centrum usługowe, sieć dystrybucji lub przejęły zagraniczną firmę i/lub
- prowadzą szeroko zakrojoną działalność eksportową i odnoszą sukcesy na zagranicznych rynkach
i dzięki temu:
- dynamicznie zwiększają sprzedaż,
- poprawiają wyniki finansowe,
- zwiększają udział w rynku regionalnym lub globalnym,
- osiągają oszczędności,
- wykorzystują nowe technologie,
- promują jakość polskiej marki na rynkach zagranicznych.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz dla kategorii Inwestor lub Eksporter.
Nagroda specjalna, Wizjoner polskiej marki, to nagroda uznaniowa przyznawana przez kapitułę dla ambasadora polskiej marki i polskiej przedsiębiorczości za granicą, osoby, która w sposób przemyślany i konsekwentny, a jednocześnie nieszablonowy realizuje strategię ekspansji.
Zgłoszenia zostaną ocenione w wyodrębnionych obszarach i kategoriach pod względem ich znaczenia dla rozwoju firmy, strategii ekspansji zagranicznej i promocji marki polskiej.
Zwycięzców wskaże Kapituła.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
Szczegóły można znaleźć tu
- Wszystko
- Aktualności (539)
- Wiedza (254)
- Kalendarz (933)
- Centrum Wsparcia (321)
-
Artykuł
Trade na PAIH Forum Biznesu 2023
Redakcje Trade.gov.pl serdecznie zaprasza do udziału w PAIH Forum Biznesu 2023
ArtykułPolskie gofry i wafle podbijają rynki zagraniczne
Udział Polski w wartości światowego eksportu gofrów i wafli w 2022 r. wyniósł 15,1 proc.
-
Artykuł
Opcje finansowania – co powinieneś wiedzieć
Kiedy nasz rozwój jest dynamiczny i nie wystarczają nam już środki własne ani grupa trzech „F”, por…
ArtykułSprawdź, jak zastosować stawkę 0% w eksporcie towarów poza UE
Zgodnie z przyjętą konstrukcją VAT w Unii Europejskiej, podatek ten powinien obciążać konsumpcję, a …
-
Instytucja
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej
Dział Obsługi Inwestora i Eksportera spółki DAWG ma za zadanie wzrost poziomu umiędzynarodowienia do…
InstytucjaZwiązek Polskich Przetwórców Mleka
Związek Polskich Przetwórców Mleka jest związkiem pracodawców i został powołany 28 maja 1999 roku w …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.