Konkurs Polska Firma – Międzynarodowy Czempion
16.09.2022

Do 24 października 2022 r. trwa nabór zgłoszeń do konkursu Polska Firma – Międzynarodowy Czempion. Konkurs promuje aktywność polskich firm na światowych rynkach.
W 11. edycji o nagrodę w kategoriach Inwestor i Eksporter, a także w kategoriach dodatkowych (Czempion zrównoważonego rozwoju – ekologia, Czempion zrównoważonego rozwoju – społeczeństwo, Globtroter, Czempion cyfrowego eksportu) mogą ubiegać się wszystkie polskie firmy prywatne (w których decyzyjność jest w rękach polskiego kapitału prywatnego) oraz polskie firmy z udziałem Skarbu Państwa, które:
- w ciągu ostatnich trzech lat (2019-2021) dokonały inwestycji zagranicznej, wybudowały poza granicami Polski zakład produkcyjny, centrum usługowe, sieć dystrybucji lub przejęły zagraniczną firmę i/lub
- prowadzą szeroko zakrojoną działalność eksportową i odnoszą sukcesy na zagranicznych rynkach
i dzięki temu:
- dynamicznie zwiększają sprzedaż,
- poprawiają wyniki finansowe,
- zwiększają udział w rynku regionalnym lub globalnym,
- osiągają oszczędności,
- wykorzystują nowe technologie,
- promują jakość polskiej marki na rynkach zagranicznych.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz dla kategorii Inwestor lub Eksporter.
Nagroda specjalna, Wizjoner polskiej marki, to nagroda uznaniowa przyznawana przez kapitułę dla ambasadora polskiej marki i polskiej przedsiębiorczości za granicą, osoby, która w sposób przemyślany i konsekwentny, a jednocześnie nieszablonowy realizuje strategię ekspansji.
Zgłoszenia zostaną ocenione w wyodrębnionych obszarach i kategoriach pod względem ich znaczenia dla rozwoju firmy, strategii ekspansji zagranicznej i promocji marki polskiej.
Zwycięzców wskaże Kapituła.
Udział w konkursie jest bezpłatny.
Szczegóły można znaleźć tu
- Wszystko
- Aktualności (864)
- Wiedza (436)
- Kalendarz (1648)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Jak rozpocząć współpracę z francuskim agentem handlowym?
PAIH zaprasza na webinarium pt. „Jak rozpocząć współpracę z francuskim agentem handlowym?.
ArtykułJak budować trwałą obecność w Afryce?
W 2024 roku wartość polskiego eksportu do Afryki wyniosła ok. 2,9 mld EUR
-
Artykuł
Stoisko narodowe na targach Detroit Auto Show – relacja
Relacja ze stoiska narodowego na targach Detroit Auto Show (NAIAS).
ArtykułRekordowy handel produktami rolno-spożywczymi w Unii Europejskiej
Pomimo wyzwań unijny rynek utrzymuje konkurencyjność
-
Podcast
Polski biznes w Norwegii – jak wykorzystać sektor publiczny
W 12. odcinku o tym, jak zaistnieć na rynku i wykorzystać jego potencjał
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
-
Wydarzenie
Seminarium szkoleniowe Access2Markets – ROSA
Access2Markets ma ułatwiać przedsiębiorstwom dostęp do najważniejszych informacji niezbędnych w hand…
WydarzenieAUTOTECHNIKA EXPO 2025
AUTOTECHNIKA EXPO to targi techniki warsztatowej. Podczas wydarzenia prezentowane są innowacyjne tec…
-
Instytucja
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT)
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji jest jedną z najstarszych i największych izb gospodarczych…
InstytucjaPolskie Stowarzyszenie Rowerowe
Polskie Stowarzyszenie Rowerowe jest organizacją polskiej branży i przemysłu rowerowego.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.