Global Check-In – konferencja eksportowa
25.07.2024
Warszawa
Jeden dzień, jedno miejsce, kierunek Europa. Stań się częścią wyjątkowego wydarzenia, które skupi jak w soczewce najważniejsze postacie mające wpływ na obecny i przyszły kształt e-commerce. To nie będzie kolejna zwykła debata. Podniesiemy rękawice i zagospodarujemy najbardziej ambitne i topowe tematy z obszaru międzynarodowego handlu online.

19 września 2024 roku w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się konferencja eksportowa Global Check-In. Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerem strategicznym jest Amazon.
O czym będziemy rozmawiać?
Policy – w Strefie Policy dyskutować będą przedstawiciele rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich. Pomówimy o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
Trend – w Strefie Trend rozmawiać będą przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych. Porozmawiamy o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
Brand – Strefa Brand to przede wszystkim spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek. Goście na własnych przykładach będą mówić, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu.
Jednak panele dyskusyjne to nie wszystko. Stawiamy też na praktyczne wsparcie, dlatego przez cały czas trwania głównych dyskusji będzie można skorzystać z porady ekspertów. W ramach przygotowanych stoisk eksperckich podzielonych na trzy główne europejskie regiony, tj. Europę Środkowo-Wschodnią, Europę Zachodnią, a także Północ i Południe Europy. W trakcie bezpośrednich spotkań nasi eksperci-praktycy udzielą wskazówek i odpowiedzą na najbardziej newralgiczne pytania na temat sprzedaży w poszczególnych krajach.
Do kogo kierujemy wydarzenie?
Adresatami wydarzenia są przede wszystkim przedsiębiorcy MŚP, a także przedstawiciele dużego biznesu, administracji publicznej, organizacji i firm specjalizujących się w e-commerce, ale też wszyscy zainteresowani, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu cross-border e-commerce.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Najważniejsze tematy cross-border e-commerce – pokażemy, że cross-border jest obecnie jedną z najważniejszych strategii eksportowych.
Stoiska eksperckie – najlepsi polscy eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nt. poszczególnych rynków europejskich w bezpłatnych, bezpośrednich konsultacjach.
Możliwość networkingu – w przerwach między głównymi panelami i w specjalnych strefach uczestnicy konferencji będą mieli szansę na wymianę doświadczeń i zasobów.
Cała branża w jednym miejscu – bezpośredni dostęp do przedstawicieli firm skupionych wokół cross-border e-commerce.
Krajowa Izba Gospodarcza (KIG)
- Tel.: +48 22 630 96 00
- E-mail: kig@kig.pl
- Wszystko
- Aktualności (956)
- Wiedza (500)
- Kalendarz (1787)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Wydarzenie
Łódzkie: rekrutacja na targi Grune Woche 2026 w Berlinie
Targi Grüne Woche to jedno z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych wydarzeń branży rolno-spożyw…
ArtykułPolski eksport zniczy – silna pozycja w obliczu nowych trendów
Stabilny popyt i rosnąca konkurencja
WydarzenieMiędzynarodowe spotkania b2b – MEDICA Healthcare Brokerage Event 2025
Wydarzenie skierowane do dystrybutorów i producentów z branży medycznej i farmaceutycznej
ArtykułKultura biznesu na Filipinach
Filipiny to kraj o niezwykle barwnej historii i fascynującej mieszance wpływów kulturowych
ArtykułLogistyka, transport i procedury celne w eksporcie do Kanady, część 3/3
Kanadyjski system celny jest przejrzysty, ale bardzo skrupulatny
-
Artykuł
Polski eksport zniczy – silna pozycja w obliczu nowych trendów
Stabilny popyt i rosnąca konkurencja
ArtykułPolska popiera plan Maroka – nowe szanse dla eksporterów
Nowe perspektywy dla polskich eksporterów zainteresowanych rynkiem marokańskim
ArtykułE-commerce wchodzi w sezon jesiennych zakupów z solidnym wynikiem
We wrześniu 2025 roku obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły 110,663 mld PLN
ArtykułKanada – rosnący partner gospodarczy Polski i Unii Europejskiej
Perspektywy dla unijnych, w tym polskich eksporterów
-
Artykuł
Kultura biznesu na Filipinach
Filipiny to kraj o niezwykle barwnej historii i fascynującej mieszance wpływów kulturowych
ArtykułLogistyka, transport i procedury celne w eksporcie do Kanady, część 3/3
Kanadyjski system celny jest przejrzysty, ale bardzo skrupulatny
ArtykułWymagania i procedury przy wprowadzaniu produktów do Kanady, część 2/3
Trzy ścieżki wejścia na kanadyjski rynek spożywczy
ArtykułKanada – perspektywiczny rynek dla polskich eksporterów, część 1/3
Polonia w Kanadzie to naturalne zaplecze promocyjne dla polskich eksporterów
ArtykułPolska potęgą eksportową w branży stolarki budowlanej
W 2024r. 64 proc. krajowej produkcji trafiło za granicę
-
Wydarzenie
Łódzkie: rekrutacja na targi Grune Woche 2026 w Berlinie
Targi Grüne Woche to jedno z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych wydarzeń branży rolno-spożyw…
WydarzenieMiędzynarodowe spotkania b2b – MEDICA Healthcare Brokerage Event 2025
Wydarzenie skierowane do dystrybutorów i producentów z branży medycznej i farmaceutycznej
WydarzenieE-eksport. Wielkie możliwości dla małych firm, Kielce
Bezpłatne szkolenie o cross-border e-commerce dla MŚP z województwa świętokrzyskiego
WydarzenieStoisko PAIH na Factory Kongres 2025
PAIH zaprasza do udziału w Polskim Stoisku Narodowym na Factory Kongres
WydarzenieMisja branży wodorowej do Belgii 2025
PAIH, w imieniu Ambasady RP w Belgii, zaprasza polskie firmy wodorowe do udziału w misji do portu An…
-
Artykuł
Promocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
Oferta wsparciaPolskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Oferta wsparciaKierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.