Najnowszy EUROPEAN E-COMMERCE REPORT 2021
E-commerce Europe i EuroCommerce oraz zrzeszone organizacje, w tym Izba Gospodarki Elektronicznej, wspólnie opublikowały European E-commerce Report 2021.

W 2020 r. całkowity europejski handel elektroniczny wzrósł do 757 mld euro. W rezultacie jest to 10% więcej z 690 mld euro w 2019 r. Rok 2020 był wyjątkowy, naznaczony pandemią COVID-19 i w związku z tym ważna rolą e-commerce zarówno dla społeczeństwa, jak i gospodarki. Znajduje to również odzwierciedlenie we wskaźnikach wzrostu. Pozostały one znaczące (10%), ale nieznacznie spadły w porównaniu z 2019 r. (14%). COVID-19 znacznie zwiększył sprzedaż e-commerce. Jednak gwałtowny spadek sprzedaży online w sektorze turystyki i usług (imprezy, bilety itp.) przyczynił się do zahamowania ogólnego wzrostu. E-Izba aktywnie uczestniczyła w tworzeniu raportu.
Tutaj znajduje się link przekierowujący do szerszej wersji raportu. Zapraszamy do lektury.
- Wszystko
- Centrum Wsparcia (348)
-
Brak wyników dla wybranego zestawu filtrów. Zmień ustawienia filtrów i spróbuj ponownie.
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.