Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Moda polska

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Patrycja Operacz | 2017-03-21 14:56:00
3.3.3, po ir, bpp

Program promocji branży Moda Polska - informacja dla przedsiębiorców

 

Informacje o programie promocji.

Program promocji branży Moda Polska opracowany został w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR). Udział przedsiębiorców w programie promocji sfinansowany zostanie ze środków poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” PO IR, za którego realizację odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. W ramach programu opracowany został wykaz działań promocyjnych przeznaczonych dla przedsiębiorców, który uzupełniony został o tzw. działania ogólne promujące polską branżę Moda Polska. Program promocji przygotowany został w taki sposób aby zapewnić komplementarność działań podejmowanych na rzecz promocji polskiego sektora odzieżowego, obuwniczego, galanteryjnego oraz jubilerskiego.

 

Adresaci programu promocji.

Program skierowany jest do Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorców , którzy prowadzą działalność gospodarczą w ramach przynajmniej jednej z poniższych kategorii działalności (PKD 2007 ):

14.11.Z - Produkcja odzieży skórzanej

14.13.Z - Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej

14.14.Z - Produkcja bielizny

14.19.Z - Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży

14.20.Z - Produkcja wyrobów futrzarskich

14.31.Z - Produkcja wyrobów pończoszniczych

14.39.Z - Produkcja pozostałej odzieży dzianej

15.12.Z - Produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich

15.20.Z – Produkcja obuwia

32.12.Z - Produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych

32.13.Z - Produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych

74.10.Z - Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania

Program jest skierowany do przedsiębiorców zajmujących się produkcją wyrobów a nie pośrednictwem czy sprzedażą hurtową.

 

Termin realizacji programu

10 lutego 2017 r. – 31 grudnia 2019 r.

 

Zasady udzielania wsparcia na udział w programie.

Przedsiębiorcy, mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, objętych programem zgodnie z katalogiem kosztów kwalifikowanych wykazanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Dz. U. poz. 1027). Maksymalna łączna wartość wydatków kwalifikowanych, objętych wsparciem finansowym, nie może przekroczyć kwoty 1 mln zł. Szczegółowe informacje nt. warunków udzielania wsparcia oraz przyjmowania wniosków w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR zostaną zamieszczone na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w dniu ogłoszenia konkursu.

 

źródło: ww.image-press.com

Działania promocyjne przewidziane w programie promocji dla przedsiębiorców.

A. Zakres działań obligatoryjnych, w których muszą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu

1. Przedsiębiorca zobowiązany jest wybrać przynajmniej jeden (1) z poniższych pozaunijnych rynków perspektywicznych, który będzie zgodny ze strategią ekspansji firmy:

  • Chiny
  • USA
  • Rosja
  • Japonia
  • Indie

2. Przedsiębiorca, w trakcie trwania całego programu, zobowiązany jest do wzięcia udziału w charakterze wystawcy w przynajmniej pięciu (5) działaniach targowych, o których mowa poniżej, przy czym przynajmniej dwa (2) z tych działań stanowić powinny imprezy targowe, w ramach których zostanie zorganizowane narodowe stoisko informacyjne, w tym przynajmniej jedno (1) z tych działań powinno stanowić imprezę targową na rynku/rynkach wybranym/wybranych w ramach pkt A.1, w ramach której zostanie zorganizowane narodowe stoisko informacyjne

Wykaz targów w których w latach kalendarzowych 2017- 2019 będą mogli brać udział przedsiębiorcy i korzystać z dofinansowania w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR.

Lp.

Nazwa targów

Miejsce

Termin

Narodowe stoisko informacyjne

CHINY

1.

China International Fashion Fair (CHIC Shanghai)

Chiny

Shanghai

marzec, październik 2017,

marzec, październik 2018,

marzec, październik 2019

październik 2017
 

 

2.

Interfilière Shanghai

październik 2017,

październik 2018,

październik 2019

 

3.

ISPO Shanghai

lipiec 2017,

lipiec 2018,

lipiec 2019

 

4.

Guangzhou International Leather Exhibition – GILE

Chiny

Guangzhou

maj lub czerwiec 2017,

maj lub czerwiec 2018,

maj lub czerwiec 2019

 

5.

MODE Shanghai Fashion Trade Show

Chiny

Shanghai

2017, 2018, 2019

 

6.

Shanghai Mode Lingerie and Swim

październik 2017,

październik  2018,

październik 2019

 

7.

Interfiliere Hong Kong

Chiny

Hong Kong

marzec 2017,

marzec 2018,

marzec 2019

 

8.

APLF Exhibitions

(w tym: Fashion Access, APLF)

marzec 2017,

marzec 2018,

marzec 2019

 

9.

All China Leather Exhibition (ACLE)

Chiny

Shanghai

sierpień lub wrzesień

2017,

sierpień lub wrzesień 2018, 

sierpień lub wrzesień 2019

 

10.

UBM

September Hong Kong Jewellery & Gem Fair

Chiny

Hong Kong

wrzesień 2017,

wrzesień 2018,

wrzesień 2019

wrzesień 2017

 

11.

HKTDC

Hong Kong Jewellery & Gem Fair

marzec 2017,

marzec 2018,

marzec 2019

 

12.

Beijing International Jewellery & Gem Fair

Chiny

Pekin

kwiecień 2017,

kwiecień 2018,

kwiecień 2019

kwiecień 2018

 

13.

China International Jewellery Fair

UBM

Chiny

Shenzhen

kwiecień 2017,

kwiecień 2018,

kwiecień 2019

 

14 Shenzen International Jewellery Fair

Chiny
Shenzhen

wrzesień 2017,

wrzesień 2018,

wrzesień2019

 
15 China International Jewellery Fair

Chiny
Pekin

listopad 2017,

listopad 2018,

listopad 2019

 

USA

16.

MAGIC

 

(w tym: WWDMAGIC

STITCH

SOURCING AT MAGIC

SOURCING AT MAGIC - FOOTWEAR

THE TENTS

PROJECT

PROJECT WOMEN

WSA@MAGIC

FN PLATFORM

CURVE LAS VEGAS

POOLTRADESHOW

CHILDREN'S CLUB MAGIC

THE COLLECTIVE)

USA

Las Vegas

luty, sierpień 2017,

luty, sierpień 2018,

luty, sierpień 2019

luty 2018

WWDMAGIC

 

17.

FASHION MARKET

USA

Los Angeles

sierpień 2017,

styczeń, sierpień 2018,

styczeń, sierpień 2019

 

18

NY WOMEN’S (w tym: COTERIE, EDIT, SOLE COMMERCE, STITCH, ACCESSORIES THE SHOW, FAME, MODA)

USA

New York

luty lub marzec oraz wrzesień 2017,

luty lub marzec oraz wrzesień 2018,

luty lub marzec oraz wrzesień 2019

 

19.

CURVE EXPO

USA

New York

luty 2017,

luty 2018,

luty 2019

 

20.

LIBERTY FASHION & LIFESTYLE FAIRS

USA

Las Vegas

luty 2017,

luty 2018,

luty 2019

 

21.

LIBERTY FASHION & LIFESTYLE FAIRS

USA

New York

styczeń 2018,

styczeń 2019

 

22.

OUTDOOR RETAILER SHOW

USA

Salt Lake City

styczeń 2018,

styczeń 2019

 

23.

MEN`S APPAREL AND ACCESSORY TRADE SHOW AT THE MERCHANDISE MART

USA

Chicago

luty 2018,

luty  2019

 

24.

MARKET NY MENSWEAR INDUSTRY TRADE SHOW

USA

New York

styczeń 2018,

styczeń 2019

 

25

Shoe Market

USA

Atlanta

luty 2018,

luty 2019

 

26.

NEW YORK SHOE EXPO

USA

New York

listopad lub grudzień 2017,

listopad lub grudzień 2018,

listopad lub grudzień 2019

 

27.

PLAYTIME New York

USA

New York

luty 2017,

luty 2018,

luty 2019

 

28.

Premiere Vision New York

USA

New York

lipiec 2017,

styczeń, lipiec

2018,

styczeń, lipiec 2019

 

29.

National Bridal Market

USA
Chicago

marzec, wrzesień 2017,

marzec, wrzesień 2018,

marzec, wrzesień 2019

 

30.

International Bridal Week NY

USA

New York

kwiecień, październik 2017,

kwiecień, październik 2018,

kwiecień, październik 2019

 

31.

Tucson Jewellery Shows

 

USA

Tucson

styczeń lub luty 2018,

styczeń lub luty 2019

 

32.

JIS Miami October

USA

Miami

październik  2017,

październik 2018,

październik 2019

 

33.

JCK Las Vegas

USA

Las Vegas

czerwiec 2017,

czerwiec 2018,

czerwiec 2019

czerwiec 2019

 

34.

JA New York

USA

New York

marzec, lipiec, październik

2017,

marzec, lipiec, październik 2018,

marzec, lipiec, październik 2019

 

ROSJA

35.

CPM

Rosja

Moskwa

luty, wrzesień 2017,

luty, wrzesień 2018,

luty, wrzesień 2019

luty 2019

 

36.

TEXTILLEGPROM

Rosja

Moskwa

luty, wrzesień 2017,

luty, wrzesień 2018,

luty, wrzesień 2019

 

37.

CJF Moskwa

Rosja

Moskwa

luty, wrzesień 2017,

luty, wrzesień 2018,

luty, wrzesień 2019

 

38.

Int'l Exhibition of Textile and Garments Industry

Rosja

St. Petersburg

marzec, październik 2017,

marzec, październik 2018,

marzec, październik 2019

 

39.

Mosshoes

Rosja,

Moskwa

wrzesień 2017 styczeń, wrzesień 2018,

styczeń, wrzesień 2019

 

40.

Jewellery Salon

Rosja

Krasnodar

maj 2017,

maj 2018,

maj 2019

 

41.

JUNWEX Moscow

Rosja

Moskwa

wrzesień lub październik  2017,

wrzesień lub październik 2018,

wrzesień lub październik 2019

 

42.

JUNWEX St. Petersburg

Rosja

St. Petersburg

luty 2018,

luty 2019

 

43.

JUNWEX New Russian Style

Rosja

Moskwa

maj 2017,

maj 2018,

maj 2019

 

INDIE

44.

IIJS India International Jewellery Show

Indie

Mumbai

sierpień 2017,

sierpień 2018,

sierpień 2019

sierpień 2018

 

45.

Jaipur Jewellery Show

Indie

Jaipur

2017, 2018, 2019

 

JAPONIA

46.

Fashion World Tokio

Japonia

Tokio

kwiecień, październik  2017,

kwiecień, październik  2018,

kwiecień, październik 2019

 

47.

IJT Jewellery Tokio Autumn

Japonia

Tokio

 

październik 2017,

październik 2018,

październik 2019

październik 2019

 

48.

IJK Jewellery Kobe

Japonia

Kobe

maj 2017,

maj 2018,

maj 2019

 

49.

PLAYTIME Tokyo

Japonia

Tokio

luty 2017,

luty 2018,

luty 2019

 

NIEMCY

50.

PANORAMA FASHION FAIR

Niemcy

Berlib

lipiec 2017,

styczeń, lipiec 2018,

styczeń, lipiec 2019

styczeń 2018

 

51.

Premium

lipiec 2017

styczeń, lipiec 2018,

styczeń, lipiec 2019

 

52.

Berlin Fashion Week

styczeń 2018,

 styczeń 2019

 

53.

Interbride

Niemcy

Dusseldorf

maj 2017,

maj 2018,

maj 2019

 

54.

European Bridal Week

Niemcy

Essen

kwiecień 2017,

kwiecień 2018,

kwiecień 2019

 

55.

THE GALLERY DUSSELDORF

Niemcy

Dusseldorf

lipiec 2017,

styczeń, lipiec
2018,

styczeń, lipiec 2019

 

56.

INHORGENTA

MUNICH

Niemcy

Monachium

luty 2017,

luty 2018,

luty 2019

 

ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE

 

57.

LINEXPO Dubai

ZEA

Dubaj

listopad 2017,

listopad 2018,

listopad 2019

 

58.

Bride Dubai

luty 2017,

luty 2018,

luty 2019

 

59.

Dubai Jewellery Week

grudzień 2017,

grudzień 2018,

grudzień 2019

 

60.

JWS Jewellery& Watch Show Abu Dhabi

ZEA

Abu Dhabi

maj 2017,

maj 2018,

maj 2019

 

FRANCJA

61.

SALON INTERNATIONAL DE LA LINGERIE

Francja

Paryż

styczeń 2018,

styczeń 2019

 

62.

 

 

 

WHO IS NEXT

 

wrzesień 2017

styczeń, wrzesień 2018,

styczeń, wrzesień 2019

wrzesień 2019

 

63.

 

Paris Bridal Fair

kwiecień 2017, kwiecień 2018,

kwiecień 2019

 

64.

Premiere Classe & Bijorhca

wrzesień 2017,

styczeń, wrzesień 2018,

styczeń, wrzesień 2019

 

UKRAINA

65.

KIEV FASHION

Ukraina

Kijów

wrzesień 2017,

luty, wrzesień

2018,

luty, wrzesień 2019

 

66.

EXPO FUR

styczeń 2018,

styczeń 2019

 

KAZACHSTAN

67.

CENTRAL ASIA FASHION

Kazachstan

Almaty

marzec, wrzesień 2017,

marzec, wrzesień 2018,

marzec, wrzesień 2019

 

68.

Aru Almaty

kwiecień 2017,

kwiecień 2018,

kwiecień 2019

 

69.

Aru Astana EXPO Center KORME

Kazachstan

Astana

grudzień 2017,

grudzień 2018,

grudzień 2019

 

WŁOCHY

70.

Pitti Imagine Bimbo

Włochy

Florencja

styczeń 2018,

styczeń 2019

 

71.

Sposaitalia

Włochy

Mediolan

maj 2017,

maj 2018,

maj 2019

 

72.

Vicenza Oro

Włochy Vicenza

wrzesień 2017,

styczeń, wrzesień 2018,

styczeń, wrzesień 2019

 

LITWA

73.

Baltic Fashion & Textile Vilnius

Litwa

Wilno

październik 2017,

październik 2018,

październik 2019

 

WIELKA BRYTANIA

74.

MODA Birminhgam

Wielka Brytania

Birminhgam

luty 2017,

luty 2018,

luty 2019

 

75. London Bridal Show

Wielka Brytania

Londyn

marzec 2017,

marzec 2018,

marzec 2019

 
76. Harrogate Bridal Show

Wielka Brytania

Harrogate

wrzesień 2017,

wrzesień 2018

wrzesień 2019

 

HISZPANIA

77.

Madridjoya

Hiszpania

Madryt

luty 2018,

luty 2019

 

78.

Barcelona Bridal Week

Hiszpania

Barcelona

kwiecień 2017,

kwiecień 2018,

kwiecień 2019

 

TURCJA

79.

Istambul Jewelry Show

Turcja

Istambuł

marzec 2017,

marzec 2018,

marzec 2019

 

POLSKA

80.

Targi Mody Poznań

Polska

Poznań

luty lub marzec 2017,

luty lub marzec 2018,

luty lub marzec 2019

 

81.

Złoto Srebro Czas

Polska

Warszawa

wrzesień lub październik
2017,

wrzesień lub październik 2018,

wrzesień lub październik 2019

 

82.

AMBERIF

Polska

Gdańsk

marzec 2017,

marzec 2018,

marzec 2019

 

84 GOLD EXPO

Polska

Warszawa

październik 2017

październik 2018

październik 2019

 

3. Przedsiębiorca biorący udział w programie zobowiązany jest do zakupu przynajmniej jednej (1) usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynki perspektywiczne wymienione w ramach pkt IV.A.1, w związku z udziałem w targach odbywających się na tych rynkach (tj. wnioskodawca w ramach projektu musi wziąć udział w charakterze wystawcy w targach odbywających się na terenie tych krajów). Usługi doradcze muszą zostać nabyte od podmiotu posiadającego potencjał do świadczenia usługi doradczej, w postaci oddziału firmy, jej przedstawicielstwa lub współpracowników na rynku, którego dotyczy przedmiotowa usługa doradcza lub od podmiotu bezpośrednio działającego na tym rynku.

4. Przedsiębiorca, w trakcie całego programu, zobowiązany jest do wzięcia udziału w przynajmniej dwóch (2) działaniach, o których mowa w pkt B, przy czym działania te muszą dotyczyć pozaunijnych rynków perspektywicznych określonych w pkt A.1.

5. Przedsiębiorca, do dnia złożenia wniosku o dofinansowanie powinien zarejestrować i zweryfikować swoją firmę na Portalu Promocji Eksportu.

 

źrodło: NaLudowo.pl

B. Zakres działań fakultatywnych, w których mogą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu:

1. Przedsiębiorca biorący udział w programie ma możliwość zakupu jednej (1) usługi szkoleniowej w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy na rynkach perspektywicznych wymienionych w ramach pkt A.1, w związku z udziałem w targach odbywających się na tych rynkach (tj. wnioskodawca w ramach projektu musi wziąć udział w charakterze wystawcy w targach odbywających się na terenie tych krajów).

2. Przedsiębiorca, w trakcie trwania całego programu może wziąć udział w maksymalnie dwóch (2) grupowych, wyjazdowych misjach gospodarczych. Program wizyty powinien zostać opracowany w porozumieniu z zainteresowanymi uczestnikami i obejmować przynajmniej udział w spotkaniu b2b oraz organizację pokazu bądź prezentacji. Misja powinna mieć charakter grupowego wyjazdu minimum trzech (3) przedsiębiorców, trwającego nie dłużej niż trzy (3) dni na miejscu i być związana z udziałem w międzynarodowym wydarzeniu branżowym, o których mowa w pkt. A.2 (z wyłączeniem krajów UE). W ramach etapu przedmisyjnego organizator misji zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia uczestników misji z zakresu regulacji/kultury biznesowej etc. W ramach etapu pomisyjnego, organizator jest zobowiązany do wspierania przedsiębiorców w podtrzymywaniu nawiązanych podczas misji kontaktów handlowych.

Przedsiębiorcy biorący udział w wyjazdowych misjach gospodarczych są zobowiązani do przygotowania raportu z przebiegu misji zawierającego w szczególności program misji, program spotkań b2b oraz dane kontaktowe odwiedzanych kontrahentów. Raport z misji gospodarczej powinien zostać przedstawiany realizatorowi programu promocji w celach informacyjnych.

3. Przedsiębiorca, w trakcie trwania całego programu, może wziąć udział w maksymalnie dwóch (2) indywidualnych, wyjazdowych misjach gospodarczych, których celem jest rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych, wymiana doświadczeń, co doprowadzić powinno do nawiązania współpracy handlowej. Program ewentualnej wizyty powinien obejmować przynajmniej udział w spotkaniu b2b z minimum dwoma (2) kontrahentami oraz organizację pokazu, bądź prezentacji produktu firmy. Misja powinna mieć charakter indywidualnego wyjazdu przedsiębiorcy, trwającego nie dłużej niż trzy (3) dni na miejscu i być związana z udziałem w międzynarodowym wydarzeniu branżowym, o których mowa w pkt A.2 (z wyłączeniem krajów UE).

Przedsiębiorcy biorący udział w wyjazdowych misjach gospodarczych są zobowiązani do przygotowania raportu z przebiegu misji zawierającego w szczególności program misji, program spotkań b2b oraz dane kontaktowe odwiedzanych kontrahentów. Raport z misji gospodarczej powinien zostać przedstawiany realizatorowi programu promocji w celach informacyjnych.

4. Przedsiębiorca, w trakcie trwania całego programu może zorganizować maksymalnie sześć (6) przyjazdowych misji gospodarczych (wizyt studyjnych), których celem jest prezentacja produktu oraz organizacja pokazu. Misja gospodarcza przyjazdowa może zostać zorganizowana wyłącznie dla kontrahentów oraz dziennikarzy i blogerów, bezpośrednio związanych z branżą odzieżową, obuwniczą, galanteryjną, jubilerską pochodzących z krajów, o których mowa w pkt A.1 . Misja gospodarcza musi obejmować prezentację firmy przedsiębiorcy, organizację pokazu bądź prezentację produktu. Misja nie powinna trwać dłużej niż trzy (3) dni na miejscu. Przedsiębiorca zobowiązuje się, że dziennikarz/bloger uczestniczący w misji opublikuje w reprezentowanym przez siebie czasopiśmie, portalu internetowym, blogu, artykuł będący wynikiem uczestnictwa w misji.

Przedsiębiorca organizujący przyjazdową misję gospodarczą jest zobowiązany po zakończeniu misji do przedstawienia raportu z jej przebiegu zawierającego w szczególności program misji oraz dane kontaktowe uczestników misji. Raport z indywidualnej misji jest przedstawiany realizatorowi branżowego programu promocji branży Moda Polska w celach informacyjnych.

 

źródło: um.warszawa.pl

C. Zakres działań fakultatywnych – uzupełniających, w których mogą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu

Przedsiębiorca biorący udział w programie ma możliwość realizacji działań informacyjno– promocyjnych, w ramach których refundowane będą koszty:

  • nabycia lub wytworzenia oraz instalacji elementów dekoracyjnych uwzględniających założenia wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki tj. panelu promocyjnego MPG;
  • nabycia lub wytworzenia oraz dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki;
  • przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych, cyfrowych;
  • przygotowania lub tłumaczenia strony internetowej wnioskodawcy;
  • produkcji i emisji spotów i filmów informacyjno-promocyjnych.

Działania promocyjne ogólne promujące całą branżę Moda Polska.

Realizator branżowego programu promocji branży Moda Polska zostanie wybrany przez Ministerstwo Rozwoju, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Informacja o wyborze Realizatora branżowego programu promocji branży Moda Polska zostanie zamieszczona na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Portalu Promocji Eksportu.

W ramach działań ogólnych promujących branże Moda Polska zaplanowano:

  • organizację misji przyjazdowych typu Study Tour dla zagranicznych kontrahentów, blogerów i dziennikarzy z krajów rynków perspektywicznych, o których mowa w pkt A. 1 podczas których zaprezentowany zostanie potencjał branży Moda Polska. Efektem udziału dziennikarzy i blogerów podczas poniższych wydarzeń będą publikacje prasowe lub internetowe oraz relacje fotograficzne. Misje przyjazdowe kontrahentów, dziennikarzy i blogerów będą zorganizowane podczas następujących wydarzeń:
    • Amberif w 2018 roku – działaniem towarzyszącym będzie organizacja warsztatów dla zagranicznych gości w zakresie projektowania grup produktowych promowanych w ramach programu Moda Polska,
    • Targi Mody Poznań w 2019 roku – działaniem towarzyszącym będzie organizacja warsztatów dla zagranicznych gości w zakresie projektowania grup produktowych promowanych w ramach programu Moda Polska;
  • organizację na wybranych targach wskazanych w punkcie A.2, narodowych stoisk informacyjnych służących wsparciu polskich przedsiębiorców obecnych na targach. Dodatkowe działania promujące organizowane przez Realizatora branżowego programu promocji Moda Polska na narodowych stoiskach informacyjno-promocyjnych to m.in.:
    • organizacja punktu informacyjnego o polskim sektorze Moda Polska;
    • organizacja strefy spotkań matchmakingowych;
    • poczęstunek;
    • profesjonalny film reklamowy prezentujący polską branżę Moda Polska na ekranach LCD;
    • materiały informacyjne (katalogi, ulotki) prezentujące polskie firmy z branży;
    • materiały reklamowe o spójnej szacie graficznej;
    • interaktywna recepcja, uwzględniająca numerację stoisk poszczególnych firm oraz przewodnik po polskich stoiskach;
    • briefing dla prasy - oprowadzenie dziennikarzy po polskim stoisku oraz stoiskach polskich firm, prezentacja produktów, wywiady indywidualne.

Działania towarzyszące imprezom targowo-wystawienniczym:

  • prowadzenie strony internetowej programu na subportalu trade.gov.pl oraz aktywność na portalach społecznościowych.

 

Informacje dodatkowe

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Departamentem Polityki Eksportowej Ministerstwa Rozwoju.



Czy ta informacja była pomocna?
TAK/NIE 0 0

Pliki do pobrania

Moda Polska 09.03.2017
pdf | 418,79 KB
Pobierz