Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Moda Polska

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Patrycja Operacz | 2017-12-07 12:44:33
3.3.3, po ir, bpp

Program promocji branży Moda Polska - informacja dla przedsiębiorców

Polska Agencja Inwestycji i Handlu prowadzi stronę internetową dedykowaną Branżowemu programowi promocji Mody Polskiej:

fashion.trade.gov.pl.

 

Informacje o programie promocji.

Program promocji branży Moda Polska opracowany został w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR).

 

Udział przedsiębiorców w programie promocji sfinansowany zostanie ze środków poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand” PO IR, za którego realizację odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

W ramach programu opracowany został wykaz działań promocyjnych przeznaczonych dla przedsiębiorców, który uzupełniony został o tzw. działania ogólne promujące polską branżę Moda Polska. Program promocji przygotowany został w taki sposób aby zapewnić komplementarność działań podejmowanych na rzecz promocji polskiego sektora odzieżowego, obuwniczego, galanteryjnego oraz jubilerskiego.

 

Adresaci programu promocji.

Program skierowany jest do Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorców , którzy prowadzą działalność gospodarczą w ramach przynajmniej jednej z poniższych kategorii działalności (PKD 2007):

14.11.Z - Produkcja odzieży skórzanej

14.13.Z - Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej

14.14.Z - Produkcja bielizny

14.19.Z - Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży

14.20.Z - Produkcja wyrobów futrzarskich

14.31.Z - Produkcja wyrobów pończoszniczych

14.39.Z - Produkcja pozostałej odzieży dzianej

15.12.Z - Produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich

15.20.Z – Produkcja obuwia

32.12.Z - Produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych

32.13.Z - Produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych

74.10.Z - Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania

Uwaga: Program jest skierowany do przedsiębiorców zajmujących się produkcją wyrobów a nie pośrednictwem czy sprzedażą hurtową.

 

Termin realizacji programu

10 lutego 2017 r. - 31 grudnia 2019 r.

 

Zasady udzielania wsparcia na udział w programie.

Przedsiębiorcy, mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, objętych programem zgodnie z katalogiem kosztów kwalifikowanych wykazanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Dz. U. poz. 1027). Maksymalna łączna wartość wydatków kwalifikowanych, objętych wsparciem finansowym, nie może przekroczyć kwoty 1 mln zł.

 

Szczegółowe informacje nt. warunków udzielania wsparcia oraz przyjmowania wniosków w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR zostaną zamieszczone na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w dniu ogłoszenia konkursu.

 

Działania promocyjne przewidziane w programie promocji dla przedsiębiorców.

A. Zakres działań obligatoryjnych, w których muszą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu

1. Przedsiębiorca zobowiązany jest wybrać przynajmniej jeden (1) z poniższych pozaunijnych rynków perspektywicznych, który będzie zgodny ze strategią ekspansji firmy:

  • Chiny
  • USA
  • Rosja
  • Japonia
  • Indie

 

2. Przedsiębiorca, w trakcie trwania całego programu, zobowiązany jest do wzięcia udziału w charakterze wystawcy w przynajmniej czterech (4) działaniach targowych, o których mowa poniżej, przy czym przynajmniej dwa (2) z tych działań stanowić powinny imprezy targowe, w ramach których zostanie zorganizowane narodowe stoisko informacyjne, w tym przynajmniej jedno (1) z tych działań powinno stanowić imprezę targową na rynku wybranym przez przedsiębiorcę z określonych w pkt A.1, w ramach której zostanie zorganizowane narodowe stoisko informacyjne.

Wykaz targów branżowych organizowanych na rynkach perspektywicznych

Lp.

Nazwa targów

Miejsce

Termin

Narodowe stoisko informacyjne

1.

China International Fashion Fair (CHIC Shanghai)

Chiny

Shanghai

marzec, październik 2018,

marzec, październik 2019

marzec 

2018

 

2.

Interfilière Shanghai

październik

2018,

październik

2019

 

3.

ISPO Shanghai

lipiec

2018,

lipiec

2019

 

4.

Guangzhou International Leather Exhibition – GILE

Chiny

Guangzhou

maj lub czerwiec 2018,

maj lub czerwiec 2019

 

5.

MODE Shanghai Fashion Trade Show

Chiny

Shanghai

2018,

2019

 

6.

Shanghai Mode Lingerie and Swim

październik 

2018,

październik

2019

 

7.

Interfiliere Hong Kong

Chiny

Hong Kong

marzec

2018,

marzec

2019

 

8.

APLF Exhibitions

(w tym: Fashion Access, APLF)

marzec

2018,

marzec

2019

 

9.

All China Leather Exhibition (ACLE)

Chiny

Shanghai

 

sierpień lub wrzesień

2018, 

sierpień lub wrzesień

2019

 

10.

UBM

September Hong Kong Jewellery & Gem Fair

Chiny

Hong Kong

wrzesień

2018,

wrzesień

2019

wrzesień 2018

 

11.

HKTDC

Hong Kong Jewellery & Gem Fair

marzec

2018,

marzec

2019

 

12.

Beijing International Jewellery & Gem Fair

Chiny

Pekin

kwiecień

2018,

kwiecień

2019

kwiecień 2018

 

13.

China International Jewellery Fair

UBM

Chiny

Shenzhen

kwiecień

2018,

kwiecień

2019

 

14 Shenzen International Jewellery Fair

Chiny
Shenzhen

wrzesień

2018,

wrzesień

2019

 
15 China International Jewellery Fair

Chiny
Pekin

listopad

2018,

listopad

2019

 

16.

MAGIC

 

(w tym: WWDMAGIC

STITCH

SOURCING AT MAGIC

SOURCING AT MAGIC - FOOTWEAR

THE TENTS

PROJECT

PROJECT WOMEN

WSA@MAGIC

FN PLATFORM

CURVE LAS VEGAS

POOLTRADESHOW

CHILDREN'S CLUB MAGIC

THE COLLECTIVE)

USA

Las Vegas

luty, sierpień

2018,

luty, sierpień

2019

luty 2018

WWDMAGIC

 

17.

FASHION MARKET

USA

Los Angeles

styczeń, sierpień 2018,

styczeń, sierpień 2019

 

18

NY WOMEN’S (w tym: COTERIE, EDIT, SOLE COMMERCE, STITCH, ACCESSORIES THE SHOW, FAME, MODA)

USA

New York

luty lub marzec oraz wrzesień 

2018,

luty lub marzec oraz wrzesień

2019

 

19.

CURVE EXPO

USA

New York

luty

2018,

luty

2019

 

20.

LIBERTY FASHION & LIFESTYLE FAIRS

USA

Las Vegas

luty

2018,

luty

2019

 

21.

LIBERTY FASHION & LIFESTYLE FAIRS

USA

New York

styczeń

2018,

styczeń

2019

 

22.

OUTDOOR RETAILER SHOW

USA

Salt Lake City

styczeń

2018,

styczeń

2019

 

23.

MEN`S APPAREL AND ACCESSORY TRADE SHOW AT THE MERCHANDISE MART

USA

Chicago

luty

2018,

luty 

2019

 

24.

MARKET NY MENSWEAR INDUSTRY TRADE SHOW

USA

New York

styczeń

2018,

styczeń

2019

 

25

Shoe Market

USA

Atlanta

luty

2018,

luty

2019

 

26.

NEW YORK SHOE EXPO

USA

New York

 

listopad lub grudzień

2018,

listopad lub grudzień

2019

 

27.

PLAYTIME New York

USA

New York

luty 

2018,

luty 

2019

 

28.

Premiere Vision New York

USA

New York

styczeń, lipiec

2018,

styczeń, lipiec

2019

 

29.

National Bridal Market

USA
Chicago

marzec, wrzesień 2018,

marzec, wrzesień 2019

 

30.

International Bridal Week NY

USA

New York

kwiecień, październi

2018,

kwiecień, październi

2019

 

31.

Tucson Jewellery Shows

 

USA

Tucson

styczeń lub luty

2018,

styczeń lub luty

2019

 

32.

JIS Miami October

USA

Miami

październik

2018,

październik

2019

 

33.

JCK Las Vegas

USA

Las Vegas

czerwiec

2018,

czerwiec

2019

czerwiec 2019

 

34.

JA New York

USA

New York

 

marzec, lipiec, październik

2018,

marzec, lipiec, październik

2019

 

35.

CPM

Rosja

Moskwa

luty, wrzesień

2018,

luty, wrzesień

2019

luty 2019

 

36.

TEXTILLEGPROM

Rosja

Moskwa

luty, wrzesień

2018,

luty, wrzesień

2019

 

37.

CJF Moskwa

Rosja

Moskwa

luty, wrzesień

2018,

luty, wrzesień

2019

 

38.

Int'l Exhibition of Textile and Garments Industry

Rosja

St. Petersburg

marzec lub październik

2018,

marzec lub październik

2019

 

39.

Mosshoes

Rosja,

Moskwa

styczeń lub wrzesień

2018,

styczeń lub wrzesień

2019

 

40.

Jewellery Salon

Rosja

Krasnodar

maj

2018,

maj

2019

 

41.

JUNWEX Moscow

Rosja

Moskwa

wrzesień lub październik

2018,

wrzesień lub październik

2019

 

42.

JUNWEX St. Petersburg

Rosja

St. Petersburg

luty

2018,

luty

2019

 

43.

JUNWEX New Russian Style

Rosja

Moskwa

maj

2018,

maj

2019

 

44.

IIJS India International Jewellery Show

Indie

Mumbai

sierpień

2018,

sierpień

2019

sierpień 2018

 

45.

Jaipur Jewellery Show

Indie

Jaipur

2018,

2019

 

46.

Fashion World Tokio

Japonia

Tokio

kwiecień lub październik 

2018,

kwiecień lub październik

2019

 

47.

IJT Jewellery Tokio Autumn

Japonia

Tokio

 

październik

2018,

październik

2019

październik 2019

 

48.

IJK Jewellery Kobe

Japonia

Kobe

maj

2018,

maj

2019

 

49.

PLAYTIME Tokyo

Japonia

Tokio

luty

2018,

luty

2019

 

 

Wykaz targów branżowych organizowanych na rynkach zagranicznych poza UE

L.p.
Nazwa targów  Miejsce odbywania się targów
Termin
odbywania się targów
Narodowe stoisko informacyjne
1.

LINEXPO

 

Dubaj,

ZEA

listopad

2018,

listopad

2019

 
2. Bride Dubai

Dubaj,

ZEA

luty

2018,

luty

2019

 
3. Dubai Jewellery Week

Dubaj,

ZEA

grudzień

2018,

grudzień

2019

 
4. JWS Jewellery& Watch Show Abu 

Abu Dhabi,

ZEA

maj

2018,

maj

2019

 
5.

KIEV FASHION

Kijów,

Ukraina

luty lub wrzesień

2018,

luty lub wrzesień

2019

 
6. EXPO FUR

Kijów,

Ukraina

styczeń

2018,

styczeń

2019

 
7.

CENTRAL ASIA FASHION

Almaty,

Kazachstan

marzec lub wrzesień

2018,

marzec lub wrzesień

2019

 
8. Aru Almaty

Astana,

Kazachstan

kwiecień

2018,

kwiecień

2019

 
9. Aru Astana EXPO Center KORME

Astana,

Kazachstan

grudzień

2018,

grudzień

2019

 
10. Istambul Jewelry Show

Turcja,

Instambuł

marzec

2018

marzec

2019

 

 

Wykaz targów branżowych organizowanych na rynkach UE.

L.p.
Nazwa targów 

Miejsce

odbywania się targów

Termin
odbywania się targów
Narodowe stoisko informacyjne
1.

PANORAMA FASHION FAIR

Berlin,

Niemcy

styczeń lub lipiec

2018,

styczeń lub lipiec

2019

styczeń 2018
2. Premium

Berlin,

Niemcy

styczeń lub lipiec

2018,

styczeń lub lipiec

2019

 
3. Berlin Fashion Week

Berlin,

Niemcy

styczeń

2018,

styczeń

2019

 
4. Interbride

Dusseldorf,

Niemcy

maj

2018,

maj

2019

 
5. European Bridal Week

Essen,

Niemcy

kwiecień

2018,

kwiecień

2019

 
6. THE GALLERY DUSSELDORF

Dusseldorf,

Niemcy

styczeń lub lipiec

2018

styczeń lub lipiec

2019

 
7. INHORGENTA
MUNICH

Monachium.

Niemcy
 

luty

2018,

luty

2019

 
8.

SALON INTERNATIONAL DE LA LINGERIE
 

Paryż,

Francja

styczeń

2018,

styczeń

2019

 
9. WHO IS NEXT

Paryż,

Francja

styczeń lub wrzesień

2019

styczeń lub wrzesień

2019​

wrzesień 2019
10. Paris Bridal Fair

Paryż,

Francja

kwiecień

2018,

kwiecień

2019

 
11. Premiere Classe & Bijorhca

Paryż,

Francja

styczeń lub

wrzesień 2018,

styczeń lub

wrzesień

2019

 
12. Pitti Imagine Bimbo

Florencja,

Włochy

styczeń

2018,

styczeń

2019

 
13. Sposaitalia

Mediolan,

Włochy

maj

2018,

maj

2019

 
14.

Vicenza Oro

Wenecja,

Włochy

styczeń lub wrzesień

2018,
styczeń lub wrzesień

2019

 
15.

Baltic Fashion &

Textile Vilnius

Wilno.

Litwa

październik

2018,

październik

2019

 
16. MODA Birminhgam

Birminhgam,

Wielka Brytania

luty
2018,
luty
2019
 
17.
 
London Bridal Show

Londyn,

Wielka Brytania

marzec
2018,
marzec
2019
 
18.
Harrogate Bridal Show
Harrogate,
Wielka Brytania
wrzesień
2018
wrzesień
2019
 
19. Madridjoya

Madryt,

Hiszpania

luty

2018

luty

2019

 
20. Barcelona Bridal Week

Barcelona,

Hiszpania

kwiecień

2018

kwiecień

2019

 
21. Targi Mody Poznań

Poznań,

Polska

luty lub marzec

2018

luty lub marzec

2019

 
22. Złoto Srebro Czas

Warszawa,

Polska

wrzesień lub październik

2018

wrzesień lub październik

2019

 
23. AMBERIF

Gdańsk,

Polska

marzec

2018

marzec

2019

 
24. GOLD EXPO

Polska

Warszawa

październik

2018

październik

2019

 

3.Przedsiębiorca biorący udział w programie zobowiązany jest do zakupu przynajmniej jednej (1) usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynki perspektywiczne wymienione w ramach pkt A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych, w związku z udziałem w targach odbywających się na tych rynkach (tj. wnioskodawca w ramach projektu musi wziąć udział w charakterze wystawcy w targach odbywających się na terenie tych krajów).


Przedsiębiorca może zakupić jedną usługę doradczą niezależnie od liczby wybranych rynków perspektywicznych określonych w pkt. A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych, która może dotyczyć przygotowania wejścia na jeden lub więcej wybranych rynków perspektywicznych.

 

Usługi doradcze muszą zostać nabyte od podmiotu posiadającego potencjał do świadczenia usługi doradczej, w postaci oddziału firmy, jej przedstawicielstwa lub współpracowników na rynku, którego dotyczy przedmiotowa usługa doradcza lub od podmiotu bezpośrednio działającego na tym rynku.

 

4. Przedsiębiorca, w trakcie całego programu, niezależnie od liczby wybranych rynków perspektywicznych z określonych w pkt. A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych, zobowiązany jest do wzięcia udziału w przynajmniej dwóch (2) działaniach z pkt. B. Zakres wymaganych działań promocyjnych, przy czym co najmniej 2 działania muszą dotyczyć wskazanych przez przedsiębiorcę pozaunijnych rynków perspektywicznych określonych w pkt A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych.

 

Przedsiębiorca może wziąć udział w dwóch działaniach tego samego rodzaju, o których mowa w pkt. B. Zakres wymaganych działań promocyjnych, jeśli program nie ogranicza takiej możliwości.

 

5. Przedsiębiorca, do dnia złożenia wniosku o dofinansowanie powinien zarejestrować i zweryfikować swoją firmę na Portalu Promocji Eksportu.

 

B. Zakres wymaganych działań promocyjnych​

1. Przedsiębiorca biorący udział w programie ma możliwość zakupu jednej (1) usługi szkoleniowej w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy na rynkach
perspektywicznych wymienionych w ramach pkt A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych, w związku z udziałem w targach odbywających się na tych rynkach (tj. wnioskodawca w ramach projektu musi wziąć udział w charakterze wystawcy w targach odbywających się na terenie tych krajów).

 

2. Przedsiębiorca, w trakcie trwania całego programu może wziąć udział w maksymalnie dwóch (2) grupowych, wyjazdowych misjach gospodarczych, których celem jest rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych, wymiana doświadczeń, co doprowadzić powinno do nawiązania współpracy handlowej.

 

Program wizyty powinien zostać opracowany w porozumieniu z zainteresowanymi uczestnikami i obejmować przynajmniej udział w spotkaniu b2b oraz organizację pokazu bądź prezentacji. Misja powinna mieć charakter grupowego wyjazdu minimum 3 przedsiębiorców, trwającego nie dłużej niż 3 dni na miejscu i być związana z udziałem w międzynarodowym wydarzeniu branżowym, o których mowa w pkt. A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych w tabelach: Wykaz targów branżowych organizowanych na rynkach perspektywicznych i Wykaz targów branżowych organizowanych na rynkach zagranicznych poza UE.

 

W ramach etapu przedmisyjnego organizator misji zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia uczestników misji z zakresu regulacji/kultury biznesowej etc. W ramach etapu pomisyjnego, organizator jest zobowiązany do wspierania przedsiębiorców w podtrzymywaniu nawiązanych podczas misji kontaktów handlowych.

 

Przedsiębiorcy biorący udział w wyjazdowych misjach gospodarczych są zobowiązani do przygotowania raportu z przebiegu misji zawierającego w szczególności program misji, program spotkań b2b oraz dane kontaktowe odwiedzanych kontrahentów. Raport z misji gospodarczej powinien zostać przedstawiany operatorowi programu promocji w celach informacyjnych.

 

Wyjazdowa grupowa misja gospodarcza może być zorganizowana samodzielnie przez przedsiębiorcę.

 

3. Przedsiębiorca biorący udział w programie ma możliwość organizacji indywidualnej misji gospodarczej do wskazanego przez przedsiębiorcę pozaunijnego rynku perspektywicznego z krajów wymienionych w pkt. A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych. W ramach misji możliwe jest wzięcie udziału w międzynarodowym wydarzeniu branżowym wskazanym w tabeli Wykaz targów branżowych organizowanych na rynkach perspektywicznych w pkt. A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych. Misja powinna mieć charakter indywidualnego wyjazdu przedsiębiorcy, trwającego nie dłużej niż 3 dni na miejscu.

 

Przedsiębiorcy biorący udział w wyjazdowych misjach gospodarczych są zobowiązani do przygotowania raportu z przebiegu misji zawierającego w szczególności program misji, program spotkań b2b oraz dane kontaktowe odwiedzanych kontrahentów. Raport z misji gospodarczej powinien zostać przedstawiany operatorowi programu promocji w celach informacyjnych.

 

4. Przedsiębiorca, w trakcie trwania całego programu może zorganizować maksymalnie 6 przyjazdowych misji gospodarczych (wizyt studyjnych) dla dealerów, kontrahentów oraz dziennikarzy bezpośrednio związanych z branżą Moda Polska, których celem jest prezentacja produktu oraz organizacja pokazu. Misja gospodarcza przyjazdowa może zostać zorganizowana wyłącznie dla dealerów, kontrahentów oraz dziennikarzy bezpośrednio związanych z branżą Moda Polska pochodzących z krajów, o których mowa w pkt A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych. Misja gospodarcza musi obejmować prezentację firmy przedsiębiorcy, organizację pokazu bądź prezentację produktu. Misja nie powinna trwać dłużej niż 3 dni na miejscu.

 

Przedsiębiorca zobowiązuje się, że dziennikarz uczestniczący w misji opublikuje w reprezentowanym przez siebie czasopiśmie, portalu internetowym, artykuł będący wynikiem uczestnictwa w misji.

 

Przedsiębiorca organizujący przyjazdową misję gospodarczą jest zobowiązany po zakończeniu misji do przedstawienia raportu z przebiegu misji gospodarczej zawierającego w szczególności program misji oraz dane kontaktowe uczestników misji.

 

Raport z misji jest przedstawiany operatorowi branżowego programu promocji w celach informacyjnych.

 

C. Zakres działań fakultatywnych – uzupełniających, w których mogą wziąć udział przedsiębiorcy korzystający z programu

Przedsiębiorca biorący udział w programie ma możliwość realizacji działań informacyjno– promocyjnych, w ramach których refundowane będą koszty:

  • nabycia lub wytworzenia oraz instalacji elementów dekoracyjnych uwzględniających założenia wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki tj. panelu promocyjnego MPG;
  • nabycia lub wytworzenia oraz dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych takich jak gadżety, materiały drukowane np. foldery, ulotki, wizytówki;
  • przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w mediach tradycyjnych, elektronicznych, cyfrowych;
  • przygotowania lub tłumaczenia strony internetowej wnioskodawcy;
  • produkcji i emisji spotów i filmów informacyjno-promocyjnych.

Księga wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki w tym panelu promocyjnego MPG dostępne są na Portalu Promocji Eksportu i stronie Ministerstwa Rozwoju bądź możliwe do pozyskania u operatora branżowego programu promocji.

 

Działania promocyjne ogólne promujące całą branżę Moda Polska.

Realizator branżowego programu promocji branży Moda Polska zostanie wybrany przez Ministerstwo Rozwoju, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Informacja o wyborze Realizatora branżowego programu promocji branży Moda Polska zostanie zamieszczona na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju i Portalu Promocji Eksportu. Przedsiębiorcy, zachowując zasadę konkurencyjności, mogą korzystać z usług operatora w zakresie organizacji działań przeznaczonych dla przedsiębiorców.

 

W ramach działań ogólnych promujących branże Moda Polska zaplanowano:

  • organizację misji przyjazdowych typu Study Tour dla zagranicznych kontrahentów, blogerów i dziennikarzy z krajów rynków perspektywicznych, o których mowa w pkt A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych podczas których zaprezentowany zostanie potencjał branży Moda Polska. Efektem udziału dziennikarzy i blogerów podczas poniższych wydarzeń będą publikacje prasowe lub internetowe oraz relacje fotograficzne. Misje przyjazdowe kontrahentów, dziennikarzy i blogerów będą zorganizowane podczas następujących wydarzeń:
    • Amberif w 2018 roku – działaniem towarzyszącym będzie organizacja warsztatów dla zagranicznych gości w zakresie projektowania grup produktowych promowanych w ramach programu Moda Polska,
    • Targi Mody Poznań w 2019 roku – działaniem towarzyszącym będzie organizacja warsztatów dla zagranicznych gości w zakresie projektowania grup produktowych promowanych w ramach programu Moda Polska;
  • organizację na wybranych targach wskazanych w punkcie A. Zakres obowiązkowych działań promocyjnych, narodowych stoisk informacyjnych służących wsparciu polskich przedsiębiorców obecnych na targach. Dodatkowe działania promujące organizowane przez Realizatora branżowego programu promocji Moda Polska na narodowych stoiskach informacyjno-promocyjnych to m.in.:
    • organizacja punktu informacyjnego o polskim sektorze Moda Polska;
    • organizacja strefy spotkań matchmakingowych;
    • poczęstunek;
    • profesjonalny film reklamowy prezentujący polską branżę Moda Polska na ekranach LCD;
    • materiały informacyjne (katalogi, ulotki) prezentujące polskie firmy z branży;
    • materiały reklamowe o spójnej szacie graficznej;
    • interaktywna recepcja, uwzględniająca numerację stoisk poszczególnych firm oraz przewodnik po polskich stoiskach;
    • briefing dla prasy - oprowadzenie dziennikarzy po polskim stoisku oraz stoiskach polskich firm, prezentacja produktów, wywiady indywidualne.

Działania towarzyszące imprezom targowo-wystawienniczym:

  • prowadzenie strony internetowej programu na subportalu Portalu Promocji Eksportu oraz aktywność na portalach społecznościowych.

 


Ważne informacje




Czy ta informacja była pomocna?
TAK/NIE 1 0

Pliki do pobrania

BPPModaPolska06.11.2017
pdf | 176,35 KB
Pobierz