Polska Agencja Inwestycji i Handlu prowadzi stronę internetową dedykowaną Branżowemu programowi promocji Mody Polskiej: |
Informacje o programie promocji.
Program promocji branży Moda Polska opracowany został w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR).
Udział przedsiębiorców w programie promocji sfinansowany zostanie ze środków poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand” PO IR, za którego realizację odpowiada Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
W ramach programu opracowany został wykaz działań promocyjnych przeznaczonych dla przedsiębiorców, który uzupełniony został o tzw. działania ogólne promujące polską branżę Moda Polska. Program promocji przygotowany został w taki sposób aby zapewnić komplementarność działań podejmowanych na rzecz promocji polskiego sektora odzieżowego, obuwniczego, galanteryjnego oraz jubilerskiego.
Adresaci programu promocji.
Program skierowany jest do Mikro, Małych i Średnich przedsiębiorców , którzy prowadzą działalność gospodarczą w ramach przynajmniej jednej z poniższych kategorii działalności (PKD 2007):
14.11.Z - Produkcja odzieży skórzanej
14.13.Z - Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej
14.14.Z - Produkcja bielizny
14.19.Z - Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży
14.20.Z - Produkcja wyrobów futrzarskich
14.31.Z - Produkcja wyrobów pończoszniczych
14.39.Z - Produkcja pozostałej odzieży dzianej
15.12.Z - Produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich
15.20.Z – Produkcja obuwia
32.12.Z - Produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych
32.13.Z - Produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych
74.10.Z - Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania
Uwaga: Program jest skierowany do przedsiębiorców zajmujących się produkcją wyrobów a nie pośrednictwem czy sprzedażą hurtową.
Termin realizacji programu
5 kwietnia 2018 r. - 30 czerwca 2020 r.
Zasady udzielania wsparcia na udział w programie.
Przedsiębiorcy, mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, objętych programem zgodnie z katalogiem kosztów kwalifikowanych wykazanych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Dz. U. poz. 1027). Maksymalna łączna wartość wydatków kwalifikowanych, objętych wsparciem finansowym, nie może przekroczyć kwoty 1 mln zł.
Szczegółowe informacje nt. warunków udzielania wsparcia oraz przyjmowania wniosków w ramach poddziałania 3.3.3 PO IR zostaną zamieszczone na stronie internetowej Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w dniu ogłoszenia konkursu.
Działania promocyjne przewidziane w programie promocji dla przedsiębiorców
W zamieszczonym poniżej pliku znajdują się szczegółowe informacje na temat działań promocyjnych przewidzianych w programie promocji dla przedsiębiorców, w tym:
- zakres obowiązkowych działań promocyjnych.
- zakres wymaganych rodzajów działań promocyjnych.
- zakres uzupełniających rodzajów działań promocyjnych.
- działania promocyjne ogólne promujące całą branżę.
Ważne informacje
- W razie pytań prosimy o kontakt z Departamentem Rozwoju Inwestycji Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.
-
Osoby zainteresowane Branżowym programem promocji Mody Polskiej zapraszamy na stronę internetową dedykowaną programowi.
-
W dniu 25 kwietnia 2018 r. Ministerstwo Technologii i Przedsiębiorczości wprowadziło zmiany w Branżowym Programie Promocji Mody Polskiej. Osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się ze zmianami w pliku zamieszczonym poniżej.
Pliki do pobrania
DHMBPP Moda Polskawersja05.03.2019 pdf | 424.14 KB |
Pobierz |