Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-12-06 08:25:42
konferencja, konferencja prasowa, programy branżowe, branże, promocja, eksport, ekspansja zagraniczna, internacjonalizacja przedsiębiorstw, paih s.a., parp, inteligentny rozwój, wsparcie unijne, dotacje, wsparcie eksportu, meble, moda polska, jachty, łodzie rekreacyjne, kosmetyki, sprzęt medyczny, biotechnologia, farmacja, budowa, wykańczanie budowli, maszyny, urządzenia, części samochodowe, lotnicze, promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, 2017

Konferencja prasowa pt. "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe" dedykowana działaniom promocyjnym dla przedsiębiorców odbędzie się w Centrum Informacyjnym PAIH S.A. w dniu 6 grudnia 2017 r.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zrealizuje do końca 2019 roku dziewięć branżowych programów promocji. Wsparcie działań promocyjnych dla przedsiębiorców będzie finansowane z Programu Inteligentny Rozwój w latach 2018 – 2019. Konferencja prasowa pt. "Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe", w której wezmą udział przedstawiciele organizacji branżowych, oficjalnie otwierająca projekt brandowy, odbędzie się 6 grudnia br. w Centrum Informacyjnym PAIH.

 

Na podstawie analiz trendów i potencjału wybranych rynków, Ministerstwo Rozwoju przygotowało listę dwunastu priorytetowych sektorów polskiej gospodarki, które mają największą szansę na globalny sukces. Za dziewięć programów promocji odpowiada PAIH, a wśród nich są:

  • meble,
  • moda polska,
  • jachty i łodzie rekreacyjne,
  • kosmetyki,
  • sprzęt medyczny,
  • biotechnologia i farmacja,
  • budowa i wykańczanie budowli,
  • maszyny i urządzenia,
  • części samochodowe i lotnicze.

 

W założeniach Ministerstwa udział w programach promocji umożliwi przedsiębiorcom ekspansję na nowe perspektywiczne rynki pozaunijne, często odległe i kosztowne, których ze względu na istniejące ryzyko oraz koszty przedsiębiorcy dotąd nie wybierali w swoich strategiach rozwoju. Na większości z tych rynków działania promocyjne polskich przedsiębiorców uzupełnione zostaną o działania informacyjne oraz medialne, które wzmocnią przekaz promocyjny. Zadaniem PAIH na kolejne dwa lata sprawowania pieczy nad projektem, będzie:

  • organizacja stoisk targowych na 99 imprezach wystawienniczych na świecie,
  • nawiązywanie kontaktów z każdą z dziewięciu branż,
  • organizacja w Polsce misji przyjazdowych dla zagranicznych przedsiębiorców i dziennikarzy.

 

Program

Zapraszamy do zapoznania się z agendą konferencji.

 

Zgłoszenia

  • Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w konferencji prosimy o rejestrację poprzez formularz zgłoszeniowy.
  • Udział w spotkaniu jest bezpłatny, liczba miejsc jest ograniczona.

 

Kontakt

Dodatkowych informacji udziela Beata Jeż pod adresem e-mail: beata.jez@paih.gov.pl.




Pliki do pobrania

Program konferencji
pdf | 303.69 KB
Pobierz