Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



IMG20151010105839 PL

China Int'l Small and Medium Enterprises Fair (CISMEF) 2016


Rodzaj wydarzenia
Targi

Polski akcent
WPHI uczestniczy

Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Pekinie oraz Konsulat Generalny RP w Katonie uprzejmie informują o rozpoczęciu przygotowań do targów China International SME Fair (CISMEF), które odbędą się w terminie 10-13 października br. w Kantonie. CISMEF to ważne wydarzenie handlowo-promocyjne wspierane przez lokalne władze. WPHI w Pekinie i Konsulat w Kantonie corocznie organizują na CISMEF Polski Pawilon.

 

Z uwagi na charakter targów, w szczególności fakt, że są one odwiedzane głównie przez konsumentów, a nie przedstawicieli biznesu, CISMEF to bardzo dobra okazja do promocji i sprzedaży produktów oraz do ich ewentualnego testowania wśród konsumentów. Targi mają charakter B2B, wymiar B2C jest ograniczony. W poprzednich edycjach targów Polski Pawilon cieszył się bardzo dużą popularnością wśród zwiedzających. Polskie firmy prezentowały biżuterię bursztynową, art. spożywcze i kosmetyki. W opinii WPHI w Pekinie udział w targach jest bardziej korzystny dla firm i osób, które na stałe przebywają w Chinach i posiadają towar na miejscu. Szanse na znalezienie kontrahenta dla firmy, która przyjeżdża z Polski i stawia na rynku pierwsze kroki może nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

 

ZGŁOSZENIA

 

Firmy zainteresowane udziałem, także te które wcześniej wyraziły chęć udziału w kontakcie z WPHI i Konsulatem, proszone są o przesłanie formularza zgłoszeniowego, który jest dostępny w załączeniu, w terminie do 12 sierpnia do Pani LI Xiujuan na adres xiujuan.li@trade.gov.pl. Jeżeli chodzi o firmy zajmujące się handlem bursztynem, to będą mogły wziąć udział firmy, które są członkami Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynników lub Krajowej Izby Bursztynu, co ma zapewnić lepszą koordynację działań oraz zagwarantować jakość bursztynu. W razie otrzymania dużej ilości zgłoszeń o udziale w targach będzie decydowała kolejność zgłoszeń. Dla nas jest także ważne, aby różne segmenty towarów były reprezentowane (bursztyn, art. spożywcze, kosmetyki).

 

POLSKI PAWILON

 

W tym roku polska strona będzie dysponować powierzchnią 180 m2 (20 stoisk o powierzchni 9 m2), czyli dwa razy więcej niż w zeszłym roku. Polskie stoiska będą ustawione po dwóch stronach korytarza, wobec czego utworzymy się „Polska Alejkę”. Stoiska o powierzchni 9 m2 będą przekazane polskim firmom bezpłatnie – w pierwszej kolejności przedsiębiorcom polskich firm. Gdy zostanie dodatkowe miejsce stoiska otrzymają firmy chińskie zajmujące się importem produktów z Polski. Projekt stoiska zostanie przygotowany przez WPHI i Konsulat i będzie zbliżony do szyldu (faci) widocznym na poniższym zdjęciu z poprzedniego roku, do przygotowania której użyto pianki EPS (KT Board). Dodatkowo WPHI i Konsulat planują zaprojektowanie pianek na tylnych ściankach stoiska. Projekt pawilonu nie będzie zakładał ścianek bocznych między polskimi stoiskami. Ponadto w tym roku WPHI w Pekinie i Konsulat w Kantonie zdecydowali o konieczności opłacenia przez uczestników kosztów przygotowania pianki EPS (KT Board) bezpośrednio firmie, która zrealizuję tę usługę. Jest to związane z troską o wizerunek Polski i polskich firm na targach (niestety w poprzednich edycjach zdażało się, że ścianki były puste, lub materiały reklamowe powieszone przez uczestników na ściankach nie były odpowiednio dobrej jakości). Koszt przygotowania wspomnianej aranżacji wyniesie ok. 600-1000 rmb za stoisko o powierzchni 9 m2. Na ściance bocznej i faci mogą znaleźć się loga i materiały graficzne firm – uczestnicy z polskiej strony zostaną poproszeni o przesłanie grafik o odpowiednio dobrej jakości. W przypadku nieotrzymania grafik do przygotowania aranżacji zostaną użyte materiały promujące Polskę w tematyce turystki i gospodarki. W wyposażenie stoiska wejdzie szklana gablotka, lada, stół i krzesła. Firmy, które będą planowały korzystanie z większej ilości mebli będą zobowiązane do odpłatnego wynajmu ich od organizatora stoiska. Kontakt do organizatorów w celu wynajmu wyposażenia przekażemy w terminie późniejszym. Firmy biorące udział w poprzednich edycjach CISMEF wynajmowały wyposażenie dzień przed targami bezpośrednio na terenie targów.

Koszty zakwaterowania i noclegu przedstawiciele polskich firm będą musieli pokryć niezależnie.

W załączonym poniżej przewodniku wystawcy ("Exhibitor Guide-CISMEF) znajdują się informacje dotyczące wynajmu mebli (strony nr. 73-76) i transportu próbek na targi (strona nr. 56).

 

SEMINARIUM

 

W czasie targów CIMEF możliwe będzie zorganizowanie seminarium promującego Polskę i polskie produkty. Szczegółowe informacje w tym temacie zostaną przesłane w terminie późniejszym.

 

RELACJE Z POPRZEDNICH EDYCJI TARGÓW

 

Relacja z 2015 r.: china.trade.gov.pl/pl/aktualnosci/155582,promocja-polskiego-bursztynu-i-zywnosci-na-targach-malej-i-sredniej-przedsiebiorczosci-w-kantonie.html

 

Relacja z 2014 r.: china.trade.gov.pl/pl/aktualnosci/126395,promocja-polskiej-przedsiebiorczosci-na-targach-w-kantonie.html

branże: Pozostałe produkty spożywcze, Wyroby mleczarskie, Wyroby z warzyw i owoców, Kawa, herbata i przyprawy, Przemysł jubilerski, Przetwórstwo spożywcze, Wyroby z mięsa i ryb, Wyroby zbożowe, piekarske i mączne, Kosmetyki, Odzież, tekstylia, wyroby skórzane, Gry i zabawki

Targi
Chiny - Kanton (Guangzhou)
2016-10-10 - 2015-10-13
Dodał: Małgorzata Kędzierska