Polskie Stoisko Narodowe na targach SEMICON Taiwan
12.07.2023
Tajwan

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w Polskim Stoisku Narodowym na targach branży półprzewodników SEMICON Taiwan, które odbędą się w dniach 6-8 września 2023 r. w Tajpej.
Targi SEMICON Taiwan, organizowane przez branżowe stowarzyszenie SEMI, przy wsparciu Taiwan Semiconductor Industry Association (TSIA) i lokalnego Ministerstwa Spraw Gospodarczych należą do najbardziej znaczących globalnie wydarzeń branży półprzewodników. Wydarzenie będzie okazją do zapoznania się z najważniejszymi trendami w szeroko pojętym przemyśle high-tech, od przemian w międzynarodowych łańcuchach dostaw, po kluczowe innowacje w gospodarce przyszłości.
Podczas targów SEMICON Taiwan, Polska Agencja Inwestycji i Handlu wraz z partnerami współorganizuje polskie stoisko narodowe, w ramach którego polscy przedsiębiorcy i inne podmioty działające w branży półprzewodników będą miały okazję zaprezentować swoje produkty i usługi.
- Kiedy: 6-8 września 2023 r.
- Gdzie: Taipei Nangang Exhibition Center, Tajpej
- Rejestracja: za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego do 10 lipca 2023 r.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Koszty logistyczne, tj. spedycji towarów i materiałów reklamowych, transportu, ubezpieczenia osób i produktów, noclegu, wyżywienia itp. pokrywa przedsiębiorca.
Partnerem branżowym polskiego stoiska jest Klaster Mikroelektroniki, Elektroniki i Fotoniki.
Więcej informacji o nadchodzących wydarzeniach organizowanych przez PAIH znajdziesz na stronie Agencji

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
- Wszystko
-
Artykuł
Jak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułRynki eksportowe – dowiedz się jak wybrać odpowiedni
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
ArtykułAnaliza SWOT – jak przeprowadzić analizę strategiczną?
Poznaj SWOT – analizę mocnych stron, słabych stron, szans oraz zagrożeń. Pomoże Ci ona w uporządkowa…
ArtykułZadowolenie klienta – jak dotrzeć do konsumentów?
Nawiążmy współpracę z osobą, która posiada ekspercką wiedzę o kraju, do którego chcemy eksportować. …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.