Francja i Niemcy szansą dla polskich firm spożywczych
03.10.2022

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz właściciel firmy doradczej Gestion organizują praktyczne szkolenie ze strategii sprzedaży eksportowej w branży spożywczej – na przykładach polskich firm, które z sukcesem weszły na trudne ale dojrzałe rynki takie jak, Francja i Niemcy.
Zapraszamy na szkolenie, na którym wskażemy, co stoi za sukcesem polskich i nie tylko, eksporterów z sektora spożywczego.
Podczas spotkania odpowiemy m.in. na następujące pytania:
- Jakie rynki eksportowe wybierają najczęściej przedsiębiorcy w branży spożywczej i dlaczego
- Jaką strategię wejścia na dojrzały rynek zaadaptować – study cases
- Jaką rolę pełnią czynniki kulturowe w dostosowaniu oferty na rynek eksportowy
Szkolenie poprowadzi:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
- Dorota Kafara, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Paweł Mieczan, CEO, Gestion.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisz się już dziś! Formularz rejestracyjny
- Wszystko
- Aktualności (912)
- Wiedza (474)
- Kalendarz (1731)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Polskie kosmetyki – produkty z duszą
Producenci łączą zasoby natury z nowoczesnymi technologiami – obejrzyj wideo
ArtykułZakładanie spółki w Kazachstanie–jurysdykcja krajowa i AIFC, część 2/2
Wybór modelu rejestracji zależy od profilu działalności
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Japonia to kraj o wysokim kontekście kulturowym i dużym znaczeniu relacji międzyludzkich
ArtykułZagraniczni dziennikarze zgłębiali wiedzę o polskim przemyśle jachtowym
Polscy producenci łączą tradycję i doświadczenie z nowoczesnym podejściem do budowy łodzi
ArtykułPolski przemysł szynowy na właściwym torze
Polska kolej to więcej niż transport – obejrzyj wideo
-
Artykuł
Polskie kosmetyki – produkty z duszą
Producenci łączą zasoby natury z nowoczesnymi technologiami – obejrzyj wideo
ArtykułZagraniczni dziennikarze zgłębiali wiedzę o polskim przemyśle jachtowym
Polscy producenci łączą tradycję i doświadczenie z nowoczesnym podejściem do budowy łodzi
ArtykułPolski przemysł szynowy na właściwym torze
Polska kolej to więcej niż transport – obejrzyj wideo
ArtykułNiemiecka gospodarka w recesyjnym rytmie
Negatywnie na wzrost wpłynął również handel zagraniczny
-
Artykuł
Zakładanie spółki w Kazachstanie–jurysdykcja krajowa i AIFC, część 2/2
Wybór modelu rejestracji zależy od profilu działalności
ArtykułKultura biznesu w Japonii
Japonia to kraj o wysokim kontekście kulturowym i dużym znaczeniu relacji międzyludzkich
ArtykułKazachstan–potencjał i szanse dla polskich eksporterów, część 1/2
Poznaj kazachstańską gospodarkę
ArtykułPolska ekspansja gospodarcza nabiera nowego wymiaru
Nowe wyzwania i kierunki polskiego eksportu
ArtykułUmowy o wolnym handlu z państwami latynoamerykańskimi i karaibskimi
Przedsiębiorcy na umowach o wolnym handlu oszczędzają kilkaset tysięcy euro rocznie
-
Wydarzenie
PAIH-KOIMA Business Forum 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wspólnie z Korea Importers Association (KOIMA) zaprasza do udział…
WydarzenieWielosektorowa misja gospodarcza do Królestwa Bahrajnu
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zaprasza przedsiębiorców do udziału w misji
WydarzenieNetworkingowe spotkanie z PAIH w Mielcu
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa podkarpackiego na „Networkingowe spotkanie z PAIH”
WydarzenieStoisko PAIH na Translogistica 2025
PAIH zaprasza do udziału w targach Translogistica 2025, które odbędą się w dniach 14-16 października…
-
Artykuł
Promocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
Oferta wsparciaPolskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Oferta wsparciaINTEREUROPA – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województw…
Głównym celem projektu jest zwiększenie skali potencjału eksportowego firm z sektora MŚP
Oferta wsparciaKierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z wojewódz…
Projekt „Kierunek Azja – umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw z województwa łódzkiego po…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.