Expo 2025 Osaka, Kansai. Branża rolno-spożywcza
30.01.2024
Online
Japonia jest stabilnym krajem z bogatym i dobrze wykształconym społeczeństwem. Z populacją na poziomie 125 mln osób jest także jednym z największych na świecie rynków konsumenckich, co w zestawieniu z bardzo niską samowystarczalnością żywieniową może być okazją dla polskich firm z branży rolno-spożywczej.

O dobrych wynikach sprzedaży na rynku japońskim decyduje przede wszystkim jakość produktów, ich opakowanie oraz dopasowanie do gustów Japończyków. Pomimo tych trudności związanych właśnie wysokimi oczekiwaniami japońskich konsumentów, a także odległością i barierami pozataryfowymi, Japonia stanowi dla zagranicznych firm również „bramę do Azji”. Sukces na rynku japońskim jest równoznaczny z sukcesem na pozostałych rynkach azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium podczas którego:
- poznasz szczegóły programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2025 Osaka, Kansai;
- zdobędziesz wiedzę nt. branży rolno-spożywczej w Japonii, jej deficytów i zapotrzebowania oraz oczekiwań japońskich konsumentów;
- znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak umiejętnie rozwijać współpracę z japońskimi partnerami;
- poznasz doświadczenia i wskazówki przedstawicieli polskich firm z branży rolno-spożywczej obecnych na japońskim rynku.
Szkolenie poprowadzą:
- Kana Fujita, Manager, Departament Rozwoju Rynków Zagranicznych, Kobe Bussan Co., LTD,
- Profesor Chieko Nakabayashi, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Ogasawara Global LLC,
- Grzegorz Sinacki, Główny Specjalista, Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii,
- Magdalena Rowińska, p.o. Dyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Karolina Izdebska, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, Zespół Ekspertów Branżowych, PAIH,
- Ana Horvatin, Koordynator ds. wsparcia biznesu, EU-Japan Centre for Industrial Cooperation,
- Renata Kasprzycka, Prezes Zarządu JAWO spółka z o. o. oraz Wiceprezes Zarządu AJINOMOTO JAWO sp. z o.o.,
- Maciej Taberski, POLMEAT,
- Kinga Gierosz, Brand and marketing Manager, Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.,
- Marta Szczygieł, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Monika Hołowińska, Manager ds. Programu Promocji Gospodarczej, Departament Expo Osaka, PAIH,
- Małgorzata Szmidt, Ekspert, Departament Expo Osaka, PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
- Wszystko
- Aktualności (950)
- Wiedza (496)
- Kalendarz (1782)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Argentyna – potencjał gospodarczy i bogactwo sektorów, część 1/2
Jeden z najbardziej obiecujących kierunków eksportowych
WydarzenieEksport na rynki perspektywiczne i nietradycyjne
PAIH zaprasza na spotkanie pt. „Eksport na rynki perspektywiczne i nietradycyjne”
ArtykułUmowa UE–Mercosur – szansa dla Polski i Unii z innej perspektywy
Nowe otwarcie na dwóch kontynentach
ArtykułCzy Brazylia jest interesującym rynkiem dla polskich przedsiębiorców?
Seminarium, przygotowane przez PPCC, pokazało, że Brazylia jest szansą dla polskich eksporterów
-
Artykuł
Międzynarodowy konkurs dla innowacyjnych firm biotechnologicznych
Zgłoszenia do konkursu tylko do 30 września. Do wygrania wsparcie warte do 500 tys. euro
ArtykułKompendium handlu zagranicznego Polski – wrzesień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WideoPolska branża motoryzacyjna – precyzja, ambicja, zaufanie
Polskie firmy nie tylko produkują, ale projektują i wdrażają technologie na najwyższym poziomie
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – wrzesień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
-
Artykuł
Kultura biznesu w Chinach
Chiny przyciągają uwagę inwestorów, eksporterów i przedsiębiorców z każdego zakątka globu
ArtykułBałkany- jak prowadzić biznes, inwestować i unikać pułapek, część 2/2
Relacje ponad wszystko „tu trzeba być”
ArtykułBałkany – szanse i pułapki dla polskich eksporterów, część 1/2
Bałkany w biznesowej perspektywie
ArtykułBałkany Zachodnie – mały region, duży potencjał dla polskich eksporterów
Warto zbudować tam pozycję zanim zrobią to inni
ArtykułKaraiby – czy tylko turystyka?
Państwa regionu stawiają na dywersyfikację gospodarek i rozwój nowoczesnych usług
-
Wydarzenie
Spotkanie „O biznesie przy kawie” w Zielonej Górze
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie pt. „O biznesie przy kawie”
WydarzenieSpotkanie „O biznesie przy kawie” w Nowej Soli
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) zaprasza przedsiębiorców z województwa lubuskiego na spotk…
WydarzenieMisja gospodarcza do Wilna oraz udział w Forum Innowacji Transportu 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorstwa z branży transportowej do udziału w misji gospodarczej do Wilna
WydarzenieV edycja Polskich Dni w Gruzji
PAIH zaprasza do udziału w „V Edycji Polskich Dni w Gruzji”
-
Instytucja
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów działające przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarp…
InstytucjaŚląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
Głównym celami działania Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera jest zapewnienie wsparcia …
InstytucjaKoszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego
Misją Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego jest inicjowanie, wspieranie i promowanie zrównoważ…
InstytucjaStargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego
Głównym celem Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego jest zwiększanie atrakcyjności inwestycyjnej S…
InstytucjaZachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego
Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego dąży do tworzenia warunków sprzyjających trwałemu i z…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.