Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Aktualności (948)
- Wiedza (494)
- Kalendarz (1780)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Polska obecność na targach PERUMIN 2025 w Peru
Polskie technologie górnicze na największym wydarzeniu sektora wydobywczego w Ameryce Łacińskiej
WydarzeniePolsko−brytyjskie webinarium „Odbudowa Ukrainy – Handel w praktyce na Ukrai…
PAIH) zaprasza na Polsko−brytyjskie webinarium „Odbudowa Ukrainy – Handel w praktyce na Ukrainie”
ArtykułPolskie borówki oficjalnie na rynku wietnamskim
Kolejny flagowy produkt polskiego ogrodnictwa w Wietnamie
-
Wideo
Polska branża motoryzacyjna – precyzja, ambicja, zaufanie
Polskie firmy nie tylko produkują, ale projektują i wdrażają technologie na najwyższym poziomie
ArtykułPrzegląd gospodarek europejskich – wrzesień 2025 r.
Zapraszamy do zapoznania się z raportem wydanym przez Biuro Analiz PFR
WideoPolskie maszyny i urządzenia – niezawodne w każdych warunkach
Polskie maszyny wyróżnia połączenie niezawodności z nowoczesnym podejściem do projektowania
ArtykułKrok milowy wielkiego projektu Hynfry w Mauretanii
Mauretański Kodeks Wodorowy jest jednym z najbardziej zaawansowanych aktów legislacyjnych na świecie
-
Artykuł
Bałkany – szanse i pułapki dla polskich eksporterów, część 1/2
Bałkany w biznesowej perspektywie
ArtykułBałkany Zachodnie – mały region, duży potencjał dla polskich eksporterów
Warto zbudować tam pozycję zanim zrobią to inni
ArtykułKaraiby – czy tylko turystyka?
Państwa regionu stawiają na dywersyfikację gospodarek i rozwój nowoczesnych usług
ArtykułKultura biznesu w Niderlandach
Niderlandy znane są z pragmatyzmu, otwartości i silnych tradycji handlowych
ArtykułAmerykańskie cła a europejskie łańcuchy dostaw – co oznaczają dla Polski
Rosnące koszty transportu i logistyczne komplikacje
-
Wydarzenie
Misja gospodarcza do Wilna oraz udział w Forum Innowacji Transportu 2025
PAIH zaprasza przedsiębiorstwa z branży transportowej do udziału w misji gospodarczej do Wilna
WydarzenieV edycja Polskich Dni w Gruzji
PAIH zaprasza do udziału w „V Edycji Polskich Dni w Gruzji”
WydarzenieSuwalskie spotkanie Eksporterów –Twoja droga na rynki zagraniczne z Polską …
PAIH wraz z Parkiem Naukowo-Technologicznym Polska-Wschód w Suwałkach zaprasza na „Suwalskie spotkan…
WydarzenieEksport na rynek północnoamerykański
PAIH zaprasza polskie firmy do udziału w webinarium pt. „Eksport na rynek północnoamerykański”
-
Instytucja
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów działające przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarp…
InstytucjaŚląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
Głównym celami działania Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera jest zapewnienie wsparcia …
InstytucjaKoszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego
Misją Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego jest inicjowanie, wspieranie i promowanie zrównoważ…
InstytucjaStargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego
Głównym celem Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego jest zwiększanie atrakcyjności inwestycyjnej S…
InstytucjaZachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego
Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego dąży do tworzenia warunków sprzyjających trwałemu i z…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.