Eksportujesz? Zadbaj o markę
22.03.2023
online

Coraz więcej firm odnosi sukcesy poza granicami Polski, z powodzeniem sprzedając swoje produkty i usługi. Równie wiele napotyka jednak na barierę, którą jest brak własnej marki. Czasem nawet posiadanie marki nie daje gwarancji sukcesu, gdy okazuje się ona zbyt słaba, by pomóc w skutecznym rozwijaniu biznesu poza macierzystym i doskonale już rozpoznanym rynkiem. Jak zatem dobrze przygotować swoją markę do ekspansji zagranicznej?
Webinar prowadzony przez eksperta Dragon Rouge, międzynarodowej agencji strategiczno-projektowej, poświęcony będzie zagadnieniom związanym z budowaniem silnej marki od podstaw.
W trakcie 60 minut uczestnikom zostaną przedstawione:
- kluczowe koncepty i zasady, które składają się na świadome budowanie marki we współczesnym świecie,
- proces budowania / udoskonalania marki – od rozpoznania konsumentów, przez propozycje marki, aż do zdefiniowania strategii komunikacji na nowych rynkach,
- przykłady polskich marek eksportowych z branży spożywczej, przemysłowej i automotive, które zadbały o swoje marki w przeszłości.
Webinar jest kierowany do właścicieli firm, kadry zarządzającej i kadry średniego szczebla firm planujących i realizujących ekspansję zagraniczną. W szczególności treści będą wartościowe dla firm, które odnajdują się w jednym z trzech poniższych scenariuszy:
- firma nie ma własnej marki, a sprzedaż za granicą prowadzi przez pośredników albo pod cudza marka;
- firma posiada markę, ale z perspektywy eksportu jest ona mało atrakcyjna lub niedopasowana;
- firma posiada markę, ale jej działania są niespójnie pomiędzy różnymi rynkami.
Źródło: KIG
- Wszystko
- Kalendarz (1797)
-
Artykuł
Kiedy przewoźnik może się powołać na siłę wyższą
Zdarzenia pozwalające wyłączyć odpowiedzialność przewoźnika np. za niedostarczenie towarów na czas
RaportRaport „The Construction and finishing materials Sector in Poland”
Polski przemysł budowlany generuje około 10 proc. PKB kraju
WydarzenieIII Regionalny Kongres Gospodarczy Opolskie dla Biznesu
Celem Kongresu jest wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które będą służyć rozwojowi gospodarczemu Op…
WydarzenieWebinarium – Kontrola jakości w dostawach dla ONZ
Webinarium dedykowane jest firmom współpracującym już z ONZ, jak i tym, które planują zabiegać o kon…
WydarzenieWebinarium – eksport rolno–spożywczy do Arabii Saudyjskiej
W czasie webinarium m.in. o potencjale rynku saudyjskiego dla polskiego eksportu żywności, trendach,…
-
Wydarzenie
ARCHIDEX 2024
ARCHIDEX to wiodące wydarzenie biznesowe w branży architektonicznej w Azji.
WydarzeniePolskie startupy cyfrowe na STEP Conference w Dubaju
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza polskie startupy technologiczne, w szczególności z branż…
WydarzenieJak odnieść sukces w sektorze motoryzacyjnym w RPA
Sektor motoryzacyjny odgrywa kluczową rolę w gospodarce RPA. Branża odpowiada za 4,9% PKB i gwarantu…
WydarzenieStoisko PAIH na targach SusHi Tech Tokyo 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach SusHi Tech Tokyo 2024. Wydarzenie o…
WydarzenieStoisko PAIH na targach lotniczych FIDAE 2024
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach lotniczych FIDAE 2024. Wydarzenie o…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.