Search Menu
A A A high contrast A A

Export Promotion Portal



LEITUNGSWAGEN MIT ANTRIEB

MOTORIZED CABLE TROLLEY

WÓZKI KABLOWE Z WŁASNYM NAPĘDEM



de en pl
Share Print Download PDF
Contact person
Anna Jaracz
ania.jaracz@unilift.pl
Phone: +48 52 581 05 15
www.unilift.pl

Język komunikacji:
Angielski, Polski,

Description of the contract

Dort wo ein Bedarf besteht, grosse und energiebedürftige Empfänger anzuwenden, die sich über längere Strecken bewegen (100 m und mehr), stellen Leitungswagen mit Antrieb eine gute Alternative dar.

Sie werden in den Leitungsschlepps zusammen mit den klassischen Leitungswagen verwendet, gesteuert werden sie durch die Information über die aktuelle Geschwindigkeit des Empfängers, und funktionieren sehr gut als ein Stabilisierungssystem für das Leitungsschlepps.

Sie werden z.B. in den Kränen vom Typ STS eingesetzt, die in den Off-Shore Bereich angewendet werden, unter anderem in den Seeumschlagplätzen.
In case of power supply of large, energy-intensive receivers, which are moving on high distances (100 metres or more), using the self propelled on track trolleys is very helpful.

This kind of trolleys are used in festoon cables with conventional trolleys and are controlled by information about current speed, they are creating the power steering system of festoon. They eliminate harmful effects caused by driving resistance.

For example : STS cranes – often used in offshore industry sector, in transshipment terminals.

Film: https://www.youtube.com/watch?v=n-m0AgANh9Q
W przypadku zasilania przewodowego dużych, energochłonnych odbiorników, poruszających na dużych odległościach (100 m i więcej) bardzo pomocne jest wykorzystanie wózków z napędem elektrycznym.

Stosowane w firanach kablowych wraz z wózkami konwencjonalnymi oraz sterowane na podstawie informacji o aktualnej prędkości zasilanego odbiornika doskonale spisują się jako swojego rodzaju układ wspomagania ruchu firany, niwelując szkodliwe zjawiska, powstające poprzez opory jazdy wprowadzane przez przewody firany.

Jako przykład zastosowania takich urządzeń można podać suwnice typu STS, wykorzystywane w sektorze offshore, m.in. w morskich terminalach przeładunkowych.

Film: https://www.youtube.com/watch?v=n-m0AgANh9Q


Supplementary information

Specification:

Trolley body: cold formed, dip galvanized steel acc. PN-EN 10327

Cable trolley: cold formed, dip galvanized steel acc. PN-EN 10327

Rollers: hardened galvanized steel with covered bearings

Pressure pad: thermoplastic elastomer

Axles, bolts, nuts: galvanized steel

Maximum trolley speed: 100 m/min

Maximum trolley load: 160 kg

Working temperature: -30°C do +50°C



Supplementary information

Dane techniczne:


Korpus wózka: stal ocynkowana ogniowo wg PN-EN 1032

Siodło kablowe: stal ocynkowana ogniowo wg PN-EN 10327

Rolki nośne: stalowe z obrzeżem, utwardzone, ocynkowane z łożyskami tocznymi zakrytymi

Nakładka dociskowa: elastomer termoplastyczny

Osie, śruby, nakrętki: stal ocynkowana

Maksymalna prędkość jazdy wózka: 100 m/min

Maksymalna nośność wózka: 160 kg

Temperatura pracy: -30°C do +50°C



CPV


  • Industrial machinery
  • Repair and maintenance services
  • Transport services (excl. Waste transport)
Offer type
Sell
Countries
Poland
Time limit for receipt of offers
05.03.2019
Valid from
06.09.2018
Industries
Maszyny i urządzenia,
Currency
EUR
Purchasers from abroad
NO