Cykl seminariów „Export Gate”
Otwieranie nowego rynku – sprzedaż B2B i testowanie – metodologia i przykłady
Czytaj tylko te treści, które Cię interesują - dopasuj Trade do siebie
Czytaj tylko te treści, które Cię interesują - dopasuj Trade do siebie
Zaktualizowano: 05.04.2023
Opublikowano: 14.09.2021
Polskie Mosty Technologiczne (PMT) to program wspierający polskie mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji. Projekt ukierunkowany jest przede wszystkim na oferowanie wysokiej jakości usług doradczo – szkoleniowych oraz dofinansowanie, zgodnie z katalogiem kosztów kwalifikowanych, realizacji wydatków podczas etapu zagranicznego. Przedsiębiorco, jeśli masz innowacyjną usługę, produkt lub technologię pokaż ją nam a my przygotujemy dla Ciebie strategię ekspansji na wybrany rynek zagraniczny.
Program PMT dedykowany jest małym i średnim przedsiębiorstwom z wszystkich sektorów kwalifikujących się do otrzymania pomocy de minimis, które posiadają innowacyjny produkt, usługę bądź technologię.
Uczestnicząc w projekcie PMT zyskujesz opiekę merytoryczną w trakcie przygotowania planu ekspansji zagranicznej oraz wsparcie doświadczonych ekspertów Zagranicznych Biur Handlowych PAIH. Ponadto udział w projekcie umożliwi Ci zdobycie wiedzy o eksporcie, pozwoli na poznanie wybranego przez Ciebie rynku, podniesie świadomość biznesową Twojej oferty oraz uświadomi Cię o gotowości do ekspansji zagranicznej. W ramach projektu zyskujesz również możliwość obniżenia kosztów wejścia na dany rynek. Zapewnia to dofinansowanie: do 150 tys. PLN (formuła de minimis); w tym 120 tys. PLN w formie refundacji na usługi doradcze, udział w wydarzeniach targowych, działania info-promo, tłumaczenie, wzornictwo itp.
Każdy nabór rozpoczynamy od seminarium otwierającego w trakcie którego przedstawiamy główne założenia projektu, harmonogram warsztatów krajowych, wstępną analizę rynków docelowych oraz szczegóły dot. dokumentacji projektowej. Następnie po przeprowadzeniu naboru i po ocenie wniosków podpisujemy umowę grantową z wybranymi firmami. Drugim etapem krajowej realizacji projektu PMT jest 3-dniowe seminarium podczas którego zapewniamy 40 godzin indywidualnych konsultacji z ekspertami oraz wypracowywanie finalnej wersji strategii wejścia na nowy rynek. Ostatnim krokiem jest realizacja etapu zagranicznego, którego głównym celem jest wdrożenie planu strategii i pozyskanie partnerów biznesowych zainteresowanych zakupem polskich towarów lub usług oferowanych na rynku docelowym. Niewątpliwym atutem tego etapu jest nawiązanie współpracy z ekspertami zewnętrznymi, pracownikami Centrali i ZBH PAIH. Dzięki ich wsparciu wdrażasz specjalnie opracowaną dla Ciebie strategię ekspansji na rynku zagranicznym. Na zakończenie udziału w projekcie otrzymujesz nowe relacje biznesowe za granicą i zyskujesz przewagę konkurencyjną na interesującym Cię rynku poza unijnym.
Rejestracja odbywa się przy pomocy Systemu Obsługi Elektronicznej (SOE):
Zachęcamy do zapoznania się z wytycznymi w zakresie ponoszenia i rozliczania wydatków oraz promocji projektu:
Opiekun / koordynator projektu
Magdalena Gąsior
Jan Kocon
Marharyta Kokhana
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH S.A.)
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.