Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (868)
- Wiedza (439)
- Kalendarz (1653)
- Centrum Wsparcia (349)
-
Wydarzenie
E-Commerce Connect 2025
Dowiedz się, jakie są najlepsze praktyki i technologie. Spędź miło czas nawiązując kontakty z czołow…
ArtykułUzbekistan – rosnący rynek z potencjałem dla polskich eksporterów
W 2024 roku Uzbekistan przeznaczył ponad 118,5 mln USD na modernizację sektora rolnego
-
Artykuł
Sprzedaż zagraniczna – kierunek Rumunia (e-commerce w praktyce)
Rośnie popularność polskich sklepów internetowych w Rumunii
ArtykułWzrost zielonego eksportu Polski
W 2022 r. udział Polski w światowym zielonym eksporcie wyniósł 35 mld USD
-
Artykuł
Rynek kosmetyczny w Czechach
Sektor kosmetyczny w Czechach jest niezwykle zróżnicowany, a udział importu na rynku pozostaje na wy…
ArtykułRelacje polsko – węgierskie
„Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli i do szklanki”, krótka rymowanka funkcjonuje obecnie zarów…
-
Wydarzenie
Wietnam – nowy kierunek dla biznesu
Wydarzenie skierowane jest do MŚP z woj. łódzkiego, którzy planują eksport do Wietnamu i chcą lepiej…
WydarzenieThe Mining Show 2025
Polski pawilon na The Mining Show 2025, największym wydarzeniu branży górniczej i wydobywczej na Bli…
-
Instytucja
Polska Izba Kolei
Podstawowym celem Izby jest reprezentowanie, ochrona interesów naszych członków, a także inspirowani…
InstytucjaIzba Gospodarcza Metali Nieżelaznych i Recyklingu (IGMNiR)
Misją Izby Gospodarczej Metali Nieżelaznych i Recyklingu, jako organizacji samorządu gospodarczego, …
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.