Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (850)
- Wiedza (418)
- Kalendarz (1603)
- Centrum Wsparcia (347)
-
Wydarzenie
Stoisko PAIH na targach GlassBuild 2025
PAIH zaprasza polskich przedsiębiorców sektora budowlanego do udziału w targach GlassBuild 2025.
ArtykułCzy Ameryka Łacińska jest słabo rozwinięta?
Niezależnie od poziomu bogactwa w regionie rozwijane są wysokie technologie
-
Artykuł
Sukces polskiego stoiska narodowego na targach Cosmoprof
Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej chętnie korzystali z możliwości dodatkowej promocji
RaportBranża targowa w Polsce – raport PIPT
Najważniejsze trendy, dane statystyczne oraz prognozy rozwoju branży targowej w Polsce
-
Artykuł
Sektor usług i budownictwa w Kirgistanie – dwie lokomotywy wzrostu
Prognozy na 2025 rok wskazują na wzrost o ok. 10 proc. w usługach i 15 proc. w budownictwie
ArtykułPolski sektor drobiarski – europejski lider jakości i innowacji
Polska wyrosła na niekwestionowanego lidera w europejskiej produkcji i eksporcie drobiu
-
Wydarzenie
Spotkanie biznesowe w Katowicach – wsparcie MŚP w ekspansji na rynkach zagr…
PAIH wraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego oraz Funduszem Górnośląskim zaprasza na spo…
WydarzenieForum Gospodarcze PAIH w Goleniowie
PAIH zaprasza przedsiębiorców z województwa zachodniopomorskiego do udziału w Forum Gospodarczym PAI…
-
Instytucja
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
InstytucjaPolska Organizacja Turystyczna (POT)
Polska Organizacja Turystyczna (POT) jest państwową osobą prawną utworzoną w celu wzmocnienia promoc…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.