Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (977)
- Wiedza (513)
- Kalendarz (1798)
- Centrum Wsparcia (350)
-
WideoPolskie meble – elegancja, jakość, funkcjonalność
Polskie meble projektowane są z pasją i szacunkiem do rzemiosła
WydarzeniePierwsze kroki w eksporcie i rozwój firmy z wykorzystaniem środków unijnych
PAIH zaprasza na webinar „Pierwsze kroki w eksporcie i rozwój firmy z wykorzystaniem środków unijnyc…
-
ArtykułMisja przyjazdowa importerów żywności z Azji
Od sesji spotkań B2B rozpoczęła się trzydniowa misja azjatyckich kontrahentów
ArtykułPawilon Polski na Expo 2025 otwarty
Przestrzeń, gdzie dziedzictwo kulturowe inspiruje przyszłość
-
PodcastBiznes w Indonezji – jak wykorzystać boom gospodarczy
W 15. odcinku o Indonezji jako rynku przyszłości i szansach dla polskich firm na rozwój w tym kraju
ArtykułBranża gamingowa w USA: Szanse i sukcesy polskich firm
Według danych z 2024 roku przychody z branży gier wideo w USA wyniosły 58,7 mld USD
-
WydarzeniePolskie stoisko na Pollutec 2025 w Lyonie
Stoisko PARP na wystawie promującej nowoczesne rozwiązania w zakresie ochrony środowiska
WydarzeniePolskie stoisko narodowe na targach Beautyworld Middle East 2025
Targi Beautyworld Middle East to jedno z najważniejszych wydarzeń branży kosmetycznej na świecie
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.