Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:
Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (993)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1806)
- Centrum Wsparcia (349)
-
WydarzenieAccess2Markets Live Training Seminar
Ministerstwo Rozwoju i Technologii zaprasza na szkolenie organizowane przez Komisję Europejską pt.„A…
ArtykułPolska na Pollutec 2025 – podsumowanie
Na stoisku narodowym promowano oferty 45 polskich przedsiębiorstw
-
ArtykułSztuczna inteligencja w handlu transgranicznym
Zastosowanie AI może zwiększyć światowy handel towarami o 10 proc., a usługami o 6,5 proc.
ArtykułPolskie mięso drobiowe powraca na rynek chiński
Polska zyskuje stabilniejsze i bardziej przewidywalne warunki handlu
-
ArtykułKaraiby – czy tylko turystyka?
Państwa regionu stawiają na dywersyfikację gospodarek i rozwój nowoczesnych usług
ArtykułKultura biznesu w Niderlandach
Niderlandy znane są z pragmatyzmu, otwartości i silnych tradycji handlowych
-
WydarzenieStoisko narodowe na targach MEDICA 2025 w Dusseldorfie
PARP organizuje stoisko narodowe na targach MEDICA dla firm z sektora medycznego i farmaceutycznego…
WydarzeniePierwsze kroki w eksporcie i rozwój firmy z wykorzystaniem środków unijnych
PAIH zaprasza na webinar „Pierwsze kroki w eksporcie i rozwój firmy z wykorzystaniem środków unijnyc…
-
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.