Polska Agencja Kosmiczna (POLSA)
Kontakt:

Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) wspiera przedsiębiorców sektora kosmicznego w zakresie reprezentacji interesów polskich podmiotów na arenie międzynarodowej, identyfikowania nowych szans i negocjowania ich udziału w dużych międzynarodowych projektach naukowo-technologicznych. Pomaga także w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych. Organizuje spotkania między polskimi i zagranicznymi podmiotami przemysłowymi w ramach konferencji, warsztatów, targów, misji gospodarczych. POLSA wspiera także polski sektor kosmiczny poprzez jego promocję w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w kontaktach z mediami polskimi i zagranicznymi.
Jak wspiera eksporterów?
Polska Agencja Kosmiczna wspiera eksporterów, reprezentując interesy polskich firm na arenie międzynarodowej i ułatwiając im dostęp do globalnych rynków. Oferuje doradztwo w zakresie udziału w programach międzynarodowych, takich jak Horyzont Europa, EUSPA czy Europejska Agencja Kosmiczna, oraz pomaga w identyfikacji szans na zaangażowanie w prestiżowe projekty, m.in. z JPL/NASA.
Działa aktywnie na rzecz zdobywania kontraktów w europejskich łańcuchach dostaw oraz wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów z zagranicznymi partnerami. Organizuje spotkania, misje gospodarcze, targi i warsztaty, a także koordynuje wizyty przedstawicieli ESA w polskich przedsiębiorstwach. Dodatkowo prowadzi działania promocyjne, aktualizując bazy podmiotów, komunikując sukcesy sektora w mediach społecznościowych i budując relacje z międzynarodowymi mediami.
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (830)
- Wiedza (401)
- Kalendarz (1510)
- Centrum Wsparcia (347)
-
Artykuł
GUS: Obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu-lutym 2025
Ujemne saldo ukształtowało się na poziomie 5,0 mld PLN
ArtykułKultura biznesu w Hiszpanii
Hiszpania to kraj, w którym biznes i kultura są nierozerwalnie splecione
-
Artykuł
PAIH w 2024 roku – wsparcie dla inwestycji i rozwoju gospodarczego
Ponad połowa zamkniętych projektów to inwestycje z sektora usług nowoczesnych
ArtykułStoisko narodowe na targach Detroit Auto Show – relacja
Relacja ze stoiska narodowego na targach Detroit Auto Show (NAIAS).
-
Podcast
Polski biznes w Norwegii – jak wykorzystać sektor publiczny
W 12. odcinku o tym, jak zaistnieć na rynku i wykorzystać jego potencjał
ArtykułKierunki rozwoju e-commerce w Indiach
W 2024 r. wartość rynku e-commerce przekroczyła 123 mld dolarów
-
Wydarzenie
XR EXPO 2025 & Virtual Worlds w Stuttgarcie
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do współtworzenia stoiska PAIH w ramach kongresu XR EXPO…
WydarzenieMisja gospodarcza do Norwegii – Oslo Tech Show 2025
PAIH zaprasza polskie przedsiębiorstwa z branży ICT/IT do udziału w misji gospodarczej do Norwegii n…
-
Instytucja
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego
Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego (PFRR) to instytucja non-profit działająca od 1994 roku na rz…
InstytucjaBieszczadzka Agencja Rozwoju Regionalnego
Bieszczadzka Agencja Rozwoju Regionalnego (BARR) została utworzona jako instytucja wspierająca rozwó…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.