Atlas Kompetencji Saksońsko-Polskiego Pogranicza
23.10.2023
Potrzeba
Z powodu rozdrobnionej struktury gospodarki i peryferyjnego położenia niezbędna jest intensyfikacja współpracy pomiędzy jednostkami terytorialnymi oraz przedsiębiorstwami, szczególnie w zakresie zmian energetycznych i strukturalnych. Atlas daje możliwość wzajemnego nawiązania kontaktu oraz uzyskania informacji na temat możliwości w zakresie współpracy.
Korzyści
Treści na platformie zostały ujęte w formie tekstowej oraz jako prezentacje graficzne i mapy przeglądowe. Atlas kompetencji jest wyposażony w intuicyjną funkcję wyszukiwania i filtrowania, umożliwiającą celowe wyszukiwanie przedsiębiorstw i placówek posiadających określone oferty technologiczne lub doradcze.
Ponadto na stronie znajdują się aktualne informacje gospodarcze polsko-niemiecko-czeskiego pogranicza:
- opis profilu gospodarczego regionu,
- informacje o głównych branżach oraz obszarach technologicznych wraz z ich potencjałami rozwoju i działaniami flagowymi,
- informacje o istniejących przepływach gospodarczych,
- dane adresowe istotnych podmiotów wspierających gospodarkę,
- opis czynników miękkich lokalizacji, takich jak: edukacja, turystyka, kultura i historia.
Realizacja
Na stronie triborderatlas.eu można zamieścić opis profilu firmy – platforma jest promowana w Polsce i zagranicą. Firmy mogą skorzystać z informacji o regionie oraz wyszukać partnera do współpracy poprzez wyszukiwarkę na stronie.
- Wszystko
- Aktualności (837)
- Wiedza (405)
- Kalendarz (1533)
-
Wydarzenie
Health Days 2025 – hybrydowe spotkania b2b dla branży medycznej
Health Days 2025 to okazja do współpracy i wymiany wiedzy na temat nowoczesnych systemów opieki zdro…
ArtykułJak zapobiegać zatorom płatniczym
Zatory płatnicze w sektorze TSL to nieustanna walka z opóźnieniami w płatnościach
-
Artykuł
Dynamiczny rozwój sektora ubezpieczeń w Omanie
Spodziewany wzrost w sektorze ubezpieczeń w Omanie w bieżącym roku wynosi 10 proc.
ArtykułPolski sektor rowerowy rośnie w siłę
Sektor rowerowy w Polsce to silna branża z roczną produkcją na poziomie około miliona sztuk
-
Artykuł
Jak dotrzeć do klientów międzynarodowych?
Pierwszych klientów zagranicznych możemy zdobyć na różne sposoby. Na początku uruchommy nasze sieci …
ArtykułZadowolenie klienta – Poznaj swojego odbiorcę
Zdecydowana część polskiego eksportu kierowana jest na dojrzałe rynki Unii Europejskiej i Wielkiej B…
-
Wydarzenie
Polskie firmy na rynku francuskim
Sukces po francusku, czyli szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju dla polskich firm we Francji
WydarzenieRetailTec Congress 2024
Celem RetailTec Congress jest wspieranie sektora retail w dostosowywaniu się do dynamicznych zmian w…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.