Atlas Kompetencji Saksońsko-Polskiego Pogranicza
23.10.2023
Potrzeba
Z powodu rozdrobnionej struktury gospodarki i peryferyjnego położenia niezbędna jest intensyfikacja współpracy pomiędzy jednostkami terytorialnymi oraz przedsiębiorstwami, szczególnie w zakresie zmian energetycznych i strukturalnych. Atlas daje możliwość wzajemnego nawiązania kontaktu oraz uzyskania informacji na temat możliwości w zakresie współpracy.
Korzyści
Treści na platformie zostały ujęte w formie tekstowej oraz jako prezentacje graficzne i mapy przeglądowe. Atlas kompetencji jest wyposażony w intuicyjną funkcję wyszukiwania i filtrowania, umożliwiającą celowe wyszukiwanie przedsiębiorstw i placówek posiadających określone oferty technologiczne lub doradcze.
Ponadto na stronie znajdują się aktualne informacje gospodarcze polsko-niemiecko-czeskiego pogranicza:
- opis profilu gospodarczego regionu,
- informacje o głównych branżach oraz obszarach technologicznych wraz z ich potencjałami rozwoju i działaniami flagowymi,
- informacje o istniejących przepływach gospodarczych,
- dane adresowe istotnych podmiotów wspierających gospodarkę,
- opis czynników miękkich lokalizacji, takich jak: edukacja, turystyka, kultura i historia.
Realizacja
Na stronie triborderatlas.eu można zamieścić opis profilu firmy – platforma jest promowana w Polsce i zagranicą. Firmy mogą skorzystać z informacji o regionie oraz wyszukać partnera do współpracy poprzez wyszukiwarkę na stronie.
- Wszystko
- Aktualności (844)
- Wiedza (409)
- Kalendarz (1554)
- Centrum Wsparcia (347)
-
Artykuł
Program promocji polskiego sektora lotniczo-kosmicznego na 2025 rok
POLSA organizuje stoiska narodowe i misje gospodarcze na kluczowych imprezach branżowych
-
Artykuł
Market Access Day – jak Polska i UE wspierają eksporterów
MRiT i KE zapraszają do dialogu o możliwościach i barierach w handlu z rynkami pozaunijnymi
ArtykułPolskie meble coraz lepiej znane w USA
Polskie meble są dziś dostępne w licznych sieciach handlowych na terenie całych Stanów Zjednoczonych
-
Artykuł
Psychologia handlu – jak nie uzależniać eksportu od jednego klienta
Koncentracja na jednym kliencie wynika z naturalnej potrzeby bezpieczeństwa i unikania niepewności
ArtykułKultura biznesu w Turcji
Turcja łączy w sobie elementy Wschodu i Zachodu, co znajduje odzwierciedlenie w jej kulturze biznesu
-
Wydarzenie
Spotkanie „Biznes po Wielkopolsku” w Kępnie
PAIH zaprasza przedsiębiorców na spotkanie pt. „Biznes po Wielkopolsku”. Wydarzenie odbędzie się 28 …
WydarzenieForum Biznesu Polska – Singapur 2025
PAIH wraz z Ambasadą RP w Singapurze oraz Singapore Business Federation zapraszają do udziału w Foru…
-
Instytucja
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) to agencja rządowa wspierająca rozwój innowacyjnej gospodark…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.