Warmia i Mazury promują inwestycyjny potencjał regionu
21.04.2023
![](https://www.trade.gov.pl/wp-content/uploads/2023/04/Billboard-3d-scaled.jpg)
To już druga edycja kampanii realizowanej przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego. Billboardy, które zostały przygotowane w technice 3D z wykorzystaniem komponentów z recyklingu, pojawiły się na ulicach dużych polskich miast – w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie i we Wrocławiu. Hasło tegorocznej kampanii to „Zobacz swój biznes na Warmii i Mazurach”. Celem projektu jest pokazanie regionu jako atrakcyjnego miejsca do życia, odpoczynku i pracy.
Walory przyrodnicze Warmii i Mazur sprawiają, że województwo jest jednym z najpiękniejszych miejsc rekreacyjnych w Polsce. Zalety regionu to jednak nie tylko rozległe tereny zielone czy liczne jeziora – to również bogate zaplecze naukowo-badawcze, a także jedna z najlepszych lokalizacji do rozwoju sektora usług biznesowych. Niskie ceny najmu powierzchni biurowych, dostęp do wykwalifikowanych pracowników, specjalistyczne doradztwo Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów, a także ulgi podatkowe napędzają lokalną gospodarkę. Do przedsiębiorców kierowane są także rozmaite wydarzenia, które pozwalają zdobywać wiedzę, zwiększać kompetencje oraz nawiązywać nowe kontakty.
Warmia i Mazury to nie tylko malownicza przyroda, to także obszar, który stawia na czyste, ekologiczne i ekoinnowacyjne technologie, rozwijane między innymi w regionalnych ośrodkach badawczych. Bogata infrastruktura dróg krajowych i ekspresowych, dostęp do lotniska, portu i transportu morskiego, a także rozbudowana sieć linii kolejowych to duże ułatwienie logistyczne dla każdego rodzaju biznesu. Uniwersytet oferuje ponad 70 kierunków nauczania, zapewnia również stały dostęp do wykwalifikowanych pracowników oraz doskonałej kadry kilku tysięcy naukowców. To wszystko sprawia, że województwo warmińsko-mazurskie jest atrakcyjnym miejscem do pracy, relaksu i życia.
– mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego.
- Wszystko
- Aktualności (634)
- Wiedza (273)
- Kalendarz (1048)
- Centrum Wsparcia (323)
-
Wydarzenie
Misja Gospodarcza do Turcji
Cele misji to: rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych i nawiązanie kontaktów z organiza…
ArtykułZdigitalizowana kontrola graniczna dla artykułów rolno-spożywczych
Dzięki nowej usłudze można składać elektroniczne wnioski do granicznej kontroli jakości handlowej
-
Artykuł
Zdigitalizowana kontrola graniczna dla artykułów rolno-spożywczych
Dzięki nowej usłudze można składać elektroniczne wnioski do granicznej kontroli jakości handlowej
ArtykułJaponia otwarta na polski drób
Od 12 lipca 2024 roku polski drób może być eksportowany na rynek japoński
-
Artykuł
Niemieckie prawo przewiduje wysokie kary za opóźnienia w przewozie
Kara może sięgać nawet trzykrotności zapłaty za fracht.
ArtykułKultura biznesu w Niemczech
Niemcy cenią sobie podejście oparte na faktach, danych i analizie, znanym jako „Fachkompetenz”
-
Wydarzenie
Misja Gospodarcza do Turcji
Cele misji to: rozpoznanie rynku, nawiązanie kontaktów biznesowych i nawiązanie kontaktów z organiza…
WydarzenieChina International Import Expo
Szósta edycja targów CIIE w Szanghaju, w roku 2023 przyciągnęła prawie 3000 wystawców ze 127 krajów …
-
Oferta wsparcia
Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)
Od 23 lipca 2024 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)”.
Oferta wsparciaWspółpraca z biznesem na rzecz przygotowań do powojennej odbudowy Ukrainy
Program „Odbudowa Ukrainy” ma na celu wspieranie Ukrainy w powojennej odbudowie, skupiając się na ws…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.