Warmia i Mazury promują inwestycyjny potencjał regionu
21.04.2023

To już druga edycja kampanii realizowanej przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego. Billboardy, które zostały przygotowane w technice 3D z wykorzystaniem komponentów z recyklingu, pojawiły się na ulicach dużych polskich miast – w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie i we Wrocławiu. Hasło tegorocznej kampanii to „Zobacz swój biznes na Warmii i Mazurach”. Celem projektu jest pokazanie regionu jako atrakcyjnego miejsca do życia, odpoczynku i pracy.
Walory przyrodnicze Warmii i Mazur sprawiają, że województwo jest jednym z najpiękniejszych miejsc rekreacyjnych w Polsce. Zalety regionu to jednak nie tylko rozległe tereny zielone czy liczne jeziora – to również bogate zaplecze naukowo-badawcze, a także jedna z najlepszych lokalizacji do rozwoju sektora usług biznesowych. Niskie ceny najmu powierzchni biurowych, dostęp do wykwalifikowanych pracowników, specjalistyczne doradztwo Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów, a także ulgi podatkowe napędzają lokalną gospodarkę. Do przedsiębiorców kierowane są także rozmaite wydarzenia, które pozwalają zdobywać wiedzę, zwiększać kompetencje oraz nawiązywać nowe kontakty.
Warmia i Mazury to nie tylko malownicza przyroda, to także obszar, który stawia na czyste, ekologiczne i ekoinnowacyjne technologie, rozwijane między innymi w regionalnych ośrodkach badawczych. Bogata infrastruktura dróg krajowych i ekspresowych, dostęp do lotniska, portu i transportu morskiego, a także rozbudowana sieć linii kolejowych to duże ułatwienie logistyczne dla każdego rodzaju biznesu. Uniwersytet oferuje ponad 70 kierunków nauczania, zapewnia również stały dostęp do wykwalifikowanych pracowników oraz doskonałej kadry kilku tysięcy naukowców. To wszystko sprawia, że województwo warmińsko-mazurskie jest atrakcyjnym miejscem do pracy, relaksu i życia.
– mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego.
- Wszystko
- Aktualności (910)
- Wiedza (473)
- Kalendarz (1732)
- Centrum Wsparcia (350)
-
Artykuł
Kultura biznesu w Japonii
Japonia to kraj o wysokim kontekście kulturowym i dużym znaczeniu relacji międzyludzkich
ArtykułZagraniczni dziennikarze zgłębiali wiedzę o polskim przemyśle jachtowym
Polscy producenci łączą tradycję i doświadczenie z nowoczesnym podejściem do budowy łodzi
-
Artykuł
Zagraniczni dziennikarze zgłębiali wiedzę o polskim przemyśle jachtowym
Polscy producenci łączą tradycję i doświadczenie z nowoczesnym podejściem do budowy łodzi
ArtykułPolski przemysł szynowy na właściwym torze
Polska kolej to więcej niż transport – obejrzyj wideo
-
Artykuł
Kultura biznesu w Japonii
Japonia to kraj o wysokim kontekście kulturowym i dużym znaczeniu relacji międzyludzkich
ArtykułKazachstan–potencjał i szanse dla polskich eksporterów, część 1/2
Poznaj kazachstańską gospodarkę
-
Wydarzenie
PAIH-KOIMA Business Forum 2025
Polska Agencja Inwestycji i Handlu wspólnie z Korea Importers Association (KOIMA) zaprasza do udział…
WydarzenieWielosektorowa misja gospodarcza do Królestwa Bahrajnu
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego zaprasza przedsiębiorców do udziału w misji
-
Artykuł
Promocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
Oferta wsparciaPolskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.