21.11.2024
Sukces polskiej firmy na rynku hiszpańskim
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) po raz kolejny przyczyniła się do sukcesu polskiego biznesu za granicą. Dzięki jej wsparciu producent urządzeń dźwignicowych, firma Rialex, podpisał w Hiszpanii kontrakt wart kilkanaście milionów EUR. To największe osiągnięcie eksportowe Agencji na hiszpańskim rynku, które potwierdza rosnącą obecność polskich produktów na światowych rynkach.

Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Hiszpanii
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Madrycie odegrało główną rolę w promocji polskiego producenta na hiszpańskim rynku. Dzięki ich zaangażowaniu nawiązano współpracę z lokalnym kontrahentem specjalizującym się w produkcji wież i komponentów dla farm wiatrowych. Eksperci z madryckiego oddziału wspierali polską firmę na każdym etapie negocjacji, co doprowadziło do podpisania kontraktu o wartości kilkunastu milionów EUR.
„Wsparcie PAIH było bezcenne i bezpośrednio przyczyniło się do nawiązania przez nas współpracy z hiszpańską firmą” – podkreślał przedstawiciel firmy Rialex Damian Rabenda.
Polska-Hiszpania
Wymiana handlowa między Polską a Hiszpanią dynamicznie się rozwija. Hiszpania znajduje się obecnie w pierwszej dziesiątce największych odbiorców polskiego eksportu, w 2023 r. wyniósł on ponad 9 mld euro. Łączna wartość polsko-hiszpańskiej wymiany handlowej wyniosła natomiast ponad 17 mld euro w 2023 r.
Źródło: Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (949)
- Wiedza (496)
- Kalendarz (1783)
- Centrum Wsparcia (350)
-
ArtykułEksport żywności do USA – importer, logistyka i targi, część 2/2
Brak importera to pewne kłopoty
ArtykułKultura biznesu w Indonezji
Indonezja to niezwykle zróżnicowany pod względem etnicznym, religijnym i kulturowym archipelag
-
ArtykułPolskie stoisko narodowe na targach ANUGA 2025 – podsumowanie
W wydarzeniu uczestniczyło 40 polskich firm, które zaprezentowały swoje produkty
ArtykułNowa fabryka słodyczy w Kaliszu obsłuży głównie rynki eksportowe
Polska wzmacnia pozycję w branży FMCG
-
ArtykułEksport żywności do USA – importer, logistyka i targi, część 2/2
Brak importera to pewne kłopoty
ArtykułKultura biznesu w Indonezji
Indonezja to niezwykle zróżnicowany pod względem etnicznym, religijnym i kulturowym archipelag
-
WydarzenieStoisko PAIH na Esprit Meuble 2025
PAIH zaprasza polskie firmy do współtworzenia stoiska narodowego podczas targów Esprit Meuble
WydarzenieForum Biznesu Polska-Armenia
PAIH oraz Enterprise Armenia, zapraszają polskie firmy do udziału w Forum Biznesu Polska-Armenia
-
Artykuł
Promocja marki innowacyjnych MŚP
Od 13 maja 2025 r. trwa nabór do programu „Promocja marki innowacyjnych MŚP”
Oferta wsparciaPolskie Mosty Technologiczne
Zyskaj dofinansowanie do usług doradczo-szkoleniowych w zakresie ekspansji zagranicznej oraz grant g…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.