21.11.2024
Sukces polskiej firmy na rynku hiszpańskim
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) po raz kolejny przyczyniła się do sukcesu polskiego biznesu za granicą. Dzięki jej wsparciu producent urządzeń dźwignicowych, firma Rialex, podpisał w Hiszpanii kontrakt wart kilkanaście milionów EUR. To największe osiągnięcie eksportowe Agencji na hiszpańskim rynku, które potwierdza rosnącą obecność polskich produktów na światowych rynkach.

Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Hiszpanii
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Madrycie odegrało główną rolę w promocji polskiego producenta na hiszpańskim rynku. Dzięki ich zaangażowaniu nawiązano współpracę z lokalnym kontrahentem specjalizującym się w produkcji wież i komponentów dla farm wiatrowych. Eksperci z madryckiego oddziału wspierali polską firmę na każdym etapie negocjacji, co doprowadziło do podpisania kontraktu o wartości kilkunastu milionów EUR.
„Wsparcie PAIH było bezcenne i bezpośrednio przyczyniło się do nawiązania przez nas współpracy z hiszpańską firmą” – podkreślał przedstawiciel firmy Rialex Damian Rabenda.
Polska-Hiszpania
Wymiana handlowa między Polską a Hiszpanią dynamicznie się rozwija. Hiszpania znajduje się obecnie w pierwszej dziesiątce największych odbiorców polskiego eksportu, w 2023 r. wyniósł on ponad 9 mld euro. Łączna wartość polsko-hiszpańskiej wymiany handlowej wyniosła natomiast ponad 17 mld euro w 2023 r.
Źródło: Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH)
- Tel.: +48 22 334 99 10
- E-mail: paih24@paih.gov.pl
Spis treściTable of contents
- Wszystko
- Aktualności (989)
- Wiedza (531)
- Kalendarz (1806)
- Centrum Wsparcia (350)
-
ArtykułRaport: Świąteczny portfel Polaków 2025
Stabilniejsze ceny pozwalają spokojniej planować świąteczny budżet
ArtykułKultura biznesu w Arabii Saudyjskiej
Kultura biznesowa w Arabii Saudyjskiej wciąż silnie opiera się na tradycji, wartościach islamu oraz …
-
ArtykułRaport: Świąteczny portfel Polaków 2025
Stabilniejsze ceny pozwalają spokojniej planować świąteczny budżet
ArtykułPolska w światowej czołówce eksportu bombek choinkowych
Polska zajmuje 2. miejsce w Europie i 5. na świecie wśród eksporterów bombek
-
ArtykułKultura biznesu w Arabii Saudyjskiej
Kultura biznesowa w Arabii Saudyjskiej wciąż silnie opiera się na tradycji, wartościach islamu oraz …
ArtykułRynek kosmetyczny w Chile – szanse dla polskich przedsiębiorców, część 1/2
Strategia marketingowa i pozycjonowanie produktów kosmetycznych
-
WydarzenieŁódzkie: rekrutacja na targi Fruit Logistica 2026 w Berlinie
Województwo Łódzkie zaprasza do udziału w międzynarodowych targach owocowo-warzywnych Fruit Logistic…
WydarzenieStoisko narodowe na targach WHX Dubai 2026
PARP organizuje stoisko narodowe na targach WHX Dubai 2026 dla firm z sektora medycznego i farmaceu…
Portal Promocji Eksportu używa plików cookies, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności i Regulaminie.